اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو - جی پی اس خودرو -بلاگ ردیاب برتر

اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو

جی پی اس خودرو یکی از بهترین و اصلی ترین قطعات موجود و به کار رفته اتومبیل ها می باشد که امروزه بسیاری از شرکت ها و شرکت های تولید کننده خودرو به دنبال نصب و تعبیه بهترین این قطعات بر روی محصولات خود هستند. همچنین لازم است بدانید که اهمیت نصب صحیح این قطعه نیز به اندازه اهمیت استفاده از آن در اتومبیل تان، بسیار مهم و ضروری می باشد به همین دلیل برای نصب آن از افراد باتجربه در این زمینه استفاده کنید.

جی پی اس خودرو چیست؟

صفر تا صد ردیاب خودرو - جی پی اس خودرو چیست؟-اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو-بلاگ ردیاب برترردیاب GP021

اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو ، آیا شما نیز به دنبال تهیه یکی از بی نظیرترین و بهترین انواع جی پی اس خودرو هستید؟ آیا می دانید که کاربرد بسیار باشکوه و شگفت انگیز جی پی اس خودرو در چیست؟ شما هم با همراهی کردن ما می توانید اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص ردیاب شخصی و اتومبیل خود به دست آورید.

پیشرفت تکنولوژی و فناوری در کل جهان سبب شده است تا رفاه و امنیت بسیار بالایی برای مردم در کل جهان به وجود آید که یکی از بهترین و بی نظیرترین این پیشرفت و فناوری را می توان در تولید و طراحی دستگاه کوچکی به نام جی پی اس خودرو مشاهده کرد. این وسیله بسیار بی نظیر با نصب بر روی خودرو می تواند هر لحظه موقعیت جغرافیایی اتومبیل شما را از روی برنامه نصب شده بر روی گوشی همراه تان، نشان دهد این دستگاه می تواند با مشخص کردن طول و عرض جغرافیایی موقعیت مکانی که خودرو شما در آن مکان توقف کرده یا در حال حرکت است، اطلاعات بسیار جالبی را در اختیارتان قرار دهد.

امروزه بسیاری از برندها در کل جهان به دنبال طراحی و تولید یکی از باکیفیت ترین و دقیق ترین این محصولات هستند تا از این طریق توجه بسیاری از مردم و شرکت های سازنده ی خودرو را به سوی خود جذب کنند. تمام اطلاعات دریافتی این دستگاه به شکل پیامک برای شما ارسال می شود و شما نیز میتوانید بهره مندی لازم را از این پیامک داشته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید و قیمت جی پی اس خودرو و راهنمای استفاده از ردیاب آهنربایی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

پیشنهادی:

چرا حفظ امنیت خودرو اهمیت ویژه ای دارد؟

اهمیت استفاده از جی پی اس خودرو

موقعیتهای ذخیره شده - جی پی اس خودرو چیست؟
نمایش Playback دستگاه

جی پی اس خودرو یا همان GPS به معنای سیستم موقعیت یابی جهانی می باشد که ماهواره های بسیار زیادی به منظور پوشش دادن تمام نقاط موجود در کره زمین، به فضا فرستاده شده اند و این ماهواره ها می توانند ارتباط لازم را با این دستگاه کوچک برقرار کنند. عملکرد و کاربرد این دستگاه بسیار بی نظیر و حیرت آور می باشد و شما می توانید اولین استفاده از این دستگاه را در کشور آمریکا توسط نیروهای ارتشی آن مشاهده کنید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شد تا اهمیت استفاده از جی پی اس خودرو افزایش یابد، سرقت بسیاری از خودروها و افزایش جرم و جنایت با اتومبیل های سرقتی بود که در همین راستا نیروهای انتظامی نیز زمان و وقت بسیار بیشتری را برای پیدا کردن مجرمان صرف می کردند تا اینکه با همگانی شدن استفاه از این دستگاه، دیگر اتومبیل های سرقتی در کمتر از چند ساعت پیدا می شوند.

همچنین شما با نصب این وسیله بر داشبورد اتومبیل خود می توانید با خیال راحت آن را دست فرزند یا دوست خود بسپارید چرا که می توانید از راه دور کنترل ها و نظارت های لازم را بر روی اتومبیل خود داشته باشید. جی پی اس خودرو همچنین می توان علاوه بر مشخص کردن موقعیت جغرافیایی اتومبیل شما، اطلاعات جالب بسیار زیادی را نیز در اختیار شما قرار دهد که از مهمترین و اصلی ترین این اطلاعات می توان به میزان مصرف سوخت، مسافت پیموده و کاهش باد تایرها و غیره اشاره کرد.

همچنین شما می توانید با داشتن این وسیله در اتومبیل خود، از راه دور فرمان اتومبیل تان را قفل کرده و خودرو را خاموش کنید. این وسیله از قابلیت ها و ویژگی های بسیار بی نظیری برخوردار می باشد که همین امر نیز استفاده از آن را در اولویت بسیاری از رانندگان و شرکت های سازنده اتومبیل قرار می دهد.

بخش های تشکیل دهنده جی پی اس خودرو

Location tracking in real time

اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو ، دستگاه جی پی اس خودرو با داشتن حجم و وزن بسیار کوچک و ناچیز خود، توانسته است قابلیت های بسیار باشکوهی را از خود به ارمغان آورد به طوری که این دستگاه از قسمت ها و بخش های بسیار مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین و اصلی ترین این بخش ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         بخش فضایی: بخش فضایی جی پی اس از ۲۴ تا ۳۲ عدد ماهواره تشکیل شده است که در مدارهای مختلف، به دور زمین می چرخند و می توانند به شکل شبانه روزی تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران را تهیه کنند. این ماهواره ها برای بهبود بخشیدن به کارایی جی پی اس خودرو از به روزترین و جدیدترین فناوری استفاده می کنند تا شما با خیال راحت اقدام به استفاده از جی پی اس خودرو در اتومبیل خود داشته باشید.

–         بخش کنترل: بخش کنترل شامل دو دستگاه بسیار متفاوتی زمینی و فضایی می باشد که این قسمت از آنتن های اشتراکی و تعدادی از ایستگاه های پایش تشکیل شده است.

–         بخش کاربر: این بخش نیز از دو قسمت آنتن فرستنده اطلاعات و گیرنده اطلاعات. در این بخش شاهد استفاده از یک سری نرم افزارهای و پردازنده های بسیار زیر برای ایجاد ارتباط بین اطلاعات ارسالی و گیرنده ها هستیم.

هر یک از اجزا و بخش های تشکیل دهنده جی پی اس خودرو می تواند کارایی و عملکرد به خصوصی را انجام دهد و شما نیز می توانید با هر یک از این اجزا از نزدیک آشنایی کافی را داشته باشید و در صورت نیاز هم با ما در ارتباط باشید تا راجع به بخش ها و قسمت های مختلف جی پی اس خودرو اطلاعات و توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

پیشنهادی:

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تفاوت های میان جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی

جی پی اس خودرو با ردیاب یا ردیاب شخصی تفاوت هایی را دارد که شما می توانید با کسب اطلاعات در خصوص هر یک از این واژه ها، به راحتی تفاوت میان این دو را نیز بدانید. در واقع جی پی اس خودرو پایه و اساس ساخت و طراحی ردیاب ها هستند در واقع نمی توان گفت که این دو کلمه، دستگاه و وسیله جدا از هم هستند که بتوانیم قابلیت ها و ویژگی های هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

بلکه رابطه میان آنها مانند رابطه موتور خودرو با اجزای خودرو می باشد و شما نمی توانید هیچ گونه مزیت و معایبی را برای هر یک از این وسیله ها تعیین و مشخص نمایید. اساس طراحی بهترین و متنوع ترین ردیاب ها نیز بر پایه استفاده از فناوری جی پی اس بوده است.

قیمت جی پی اس خودرو

یکی از اصلی ترین نگرانی های بسیاری از خریداران جی پی اس برای اتومبیلشان، قیمت ردیاب خودرو می باشد به طوری که خریداران دوست دارند تا خرید جی پی اس خودرو مد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تری انجام دهند و برای این منظور نیز به دنبال وب سایت هایی هستند که قیمت های ارزان تری را ارائه داده است. شما می توانید از  وب سایت ردیاب برتر در خصوص قیمت هریک از انواع جی پی اس خودرو ها اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید و از این طریق یکی از مناسب ترین این محصولات را بر اساس قیمت و بودجه در اختیار خود تهیه و خریداری کنید.

لازم است یادآور شویم که فروشگاه اینترنتی ما با عرضه مستقیم محصولات موجود در ویترین خود، توانسته است دست های واسطه ها را قطع کرده و از این طریق قیمت بسیار مناسب و ارزانی را در مقایسه با دیگر فروشگاه ها ارائه دهد. شما هم می توانید قیمت های عرضه شده در وب سایت ما را با سایر فروشگاه های دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق یکی از بهترین و موفق ترین تجربه خرید را برای خود به ارمغان آورید. همچنین فراموش نکنید که تمام محصولات عرضه شده در ویترین ما از خدمات پس از فروش بسیار بالای نیز برخوردار هستند و این امر می توانید قیمت و هزینه های خرید بهترین جی پی اس را افزایش دهد.

خرید جی پی اس خودرو

اطلاعاتی در مورد جی پی اس خودرو ، اگر شما نیز به دنبال خرید ردیاب یا جی پی اس خودرو هستید می توانید فصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست نداده و هم اکنون اقدام به خرید و ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ما(ردیاب برتر) یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین فروشگاه های آنلاین برای خرید تجهیزات و وسایل الکترونیکی می باشد که شما نیز میتوانید محصول مد نظر خود را به راحتی از ویترین فروشگاه ما انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا شاهد اضافه شدن آن در سبد خرید خود باشید.

شما همچنین می توانید قبل از خرید جی پی اس خودرو مورد نظر خود، در خصوص ویژگی ها و قابلیت های محصول مورد نظرتان، اطلاعات لازم را به دست آورید. برای مثال می توانید به میزان دقت، نوع آن و سایر قابلیت ها دقت لازم را داشته باشید تا از این طریق یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع جی پی اس را تهیه و آن را در اتومبیل خود مورد استفاده قرار دهید.

همچنین توصیه می شود که قبل از استفاده از این وسیله حتما اطلاعات مربوط به آن را به شکل کامل و دقیق در وبسایت مورد مطالعه قرار دهید تا از این طریق به بهترین شکل ممکن بهره مندی لازم را از این وسیله داشته باشید. همکاران ما نیز در بخش فروش آمادگی لازم را برای پاسخگوی به سوالات شما را دارند و می توانید در صورت بروز هرگونه سوالی به راحتی تماس لازم را برقرار کرده و اطلاعات مورد نظر خود را جویا شوید.

تماس و مشاوره آنلاین:

برای دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳ تماس فرمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *