مزایای خرید ردیاب شخصی-بلاگ ردیاب برتر

مزایای خرید ردیاب شخصی

خلاصه از مطلب:

برای امن نگه داشتن بیش تر اشیا و یا اطمینان از سلامت افراد، نصب یک ردیاب شخصی می تواند بهترین گزینه باشد. ردیاب شخصی یک جی پی اس بسیار کوچک با توانایی و قابلیت تماس صوتی است. برای استفاده راحت و حمل آسان طراحی شده و بدون نیاز به نصب بهترین ابزار برای ردیابی کودکان و خردسالان، سالمندان، بیماران آلزایمری، انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین و حیوانات است.

معرفی انواع ردیاب شخصی

مزایای خرید ردیاب شخصی ، در عصر حاضر استفاده از ابزار تکنولوژی برای بالا بردن امنیت انواع وسایل لازم، ضروری و اجتناب ناپذیر است. در صنعت سیستم های امنیتی هم مانند تمام صنایع و تولید کنندگان با اضافه کردن امکانات به روز، سعی در تامین امنیت دارند. این امکانات به کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته موجب جلوگیری و یا کاهش سرقت اشیا و یا لوازم شخصی می گردد. یکی از این امکانات به روز، استفاده از ردیاب شخصی است.

تمامی ردیاب های موجود در بازار کار حفاظت و امنیت را انجام می دهند. امروزه افراد زیادی که قصد خرید خودرو دارند یا برای کودکان، اعضای خانواده، چمدان، لوازم ارزشمند، سالمندان، بیماران آلزایمری، حیوانات و… به انتخاب و خرید بهترین ردیاب که امنیت مناسب نیز داشته باشد، می پردازند. انتخاب یک ردیاب شخصی با حداکثر کارایی با قیمت آن ارتباط مستقیم داشته و نیاز به اطلاعات کافی در انتخاب دارد که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم.

مزایای خرید ردیاب شخصی-بلاگ ردیاب برتر

انواع ردیاب شخصی هوشمند

پیشنهادی:

۴ دلیل مهم که باید از ردیاب شخصی استفاده کنید؟

مزایای خرید ردیاب شخصی

در دنیای پیچیده امروز دغدغه و نگرانی های افراد و خانواده ها نیز از جنس پیچیده تر و متفاوت تری است. خانواده های بسیاری نگران گم شدن فرزندان و کودکان خود هستند. از طرفی دیگر مراقبت از سالمندان و بیماران آلزایمری نیز شرایط خاص خود را دارد. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر است. امروزه نسل جدید به سراغ استفاده از رد یاب های جیبی و ردیاب شخصی هوشمند بدون نیاز به نصب، در ابعاد کوچک رفته است. نمونه های متنوعی از این ردیاب ها با توانایی موقعیت یابی مناسب در بازار جهانی و همچنین بازار داخلی در داخل ایران موجود و در دسترس است. این ردیاب ها با بیش ترین دقت فرایند موقعیت یابی را انجام می دهند. ردیاب شخصی برخلاف ابعاد و ظاهر کوچکی که دارند دارای امکانات یک ردیاب کامل و حرفه ای بوده و پاسخگوی کلیه نیازهای افراد و توقعاتی که از یک دستگاه ردیاب دارند، است.

ردیاب شخصی پرسنلی یک جی پی اس GPS بسیار کوچک با توانایی و قابلیت شنود است. برای استفاده راحت و حمل آسان طراحی شده است. ردیاب شخصی بدون نیاز به نصب بهترین ابزار برای ردیابی کودکان و خردسالان، سالمندان، بیماران آلزایمری، انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین و حیوانات است.

جی پی اس کیوبیت-بلاگ ردیاب برتر

انواع مدل های ردیاب شخصی

ردیاب شخصی و انواع مختلف آن

ردیاب شخصی یک دستگاه کوچک است که سیم کارت می خورد و به وسیله آن می توان از محل کودک، سالمند، حیوانات و… خود با خبر شد و آن را ردیابی نمود. این دستگاه ردیاب شخصی هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. ردیاب شخصی به کمک جی پی اس GPS طول و عرض جغرافیایی موقعیت مکانی را تعیین می کند و از طریق سیم کارت این مختصات را برای مالک دستگاه ارسال می نماید. در داخل ایران توانایی ارتباط از هر سیم کارتی ازجمله ایرانسل، همراه اول، تالیا و … را داشته و پشتیبانی می کنند.

این ردیاب ها حالت آنلاین و هم حالت آفلاین دارند. فاکتور مهم در این دستگاه ها بازه زمانی ردیابی است. به طور مثال اگر آن را روی یک ساعت تنظیم کنید ردیاب هر یک ساعت یک بار موقعیت را ذخیره می کند. در صورت تنظیم بازه های کوتاه تر ردیابی دقیق تر انجام می گردد و در صورت تنظیم بازه های طولانی تر هزینه شارژ سیم کارت کاهش می یابد. یک هزینه اولیه بابت قیمت ردیاب پرداخت می شود. با یک بار پرداخت هزینه برای قیمت ردیاب شخصی از این دستگاه می توان استفاده های زیادی کرد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • پیدا کردن فرد یا وسیله دزدیده شده یا گم شده (مهم ترین کاربرد)
  • آسودگی خیال از بابت فرد استفاده کننده
  • ردیابی کردن مسیرهای عبور و مرور

در حال حاضر انواع مختلفی از ردیاب در بازار موجود است که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

  • ردیاب شخصی کوچک
  • ردیاب شخصی جیبی

مزایای خرید ردیاب شخصی ، ردیاب کوچک به عنوان کوچک ترین نمونه از انواع جی پی اس GPS شخصی شناخته می شود. با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) نصب می شود. با استفاده از ردیاب شخصی امکان ردیابی فرد حامل ردیاب در هر نقطه ای فراهم می شود. ردیاب شخصی در طراحی دارای بهترین استاندارد های لازم است. بسیار کوچک بوده و هیچ صدا یا چراغی برای جلب توجه ندارد. برد ردیابی آن نیز نامحدود است.

ردیاب شخصی جیبی بهترین کیفیت در آنتن دهی و مکان یابی به لحاظ مخابراتی را دارد میانگین زمان شروع به کار آن بعد از روشن شدن تنها با گذشت ۲۰ تا حداکثر ۶۰ ثانیه بوده و ردیاب شروع به کار می کند.

ویژگی و مشخصات فنی ردیاب شخصی در مدل های مختلف

ردیابی افراد خانواده - محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی - ردیاب برتر

ردیاب شخصی برای مصارف شخصی طراحی شده است اما کاربرد های ردیاب فقط به مراقبت شخصی محدود نمی شود. به کمک جی پی اس شخصی به راحتی می توان امنیت اشیاء ارزشمند را تامین کرد مانند مراقبت از لپ تاپ، گاو صندوق، طلا، جواهر و… که از دیگر استفاده های مرسوم در ردیاب شخصی محسوب می شود. استفاده از ردیاب شخصی پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای مخاطبان بوده و نیازهای افراد را رفع می کند.

انواع مختلفی از بهترین ردیاب های شخصی ساخت ایران، چین، کره ای و… در بازار موجود است که بر اساس ویژگی عملکردی، کیفیت، طول عمر و… متفاوت هستند. ردیاب شخصی به عنوان کوچک ترین ردیاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیاری است تا به خوبی پاسخگوی نیاز اشخاص باشد. در ادامه به تعدادی ازآن ها اشاره خواهد شد.

  • ردیابی لحظه به لحظه با کامپیوتر و موبایل و وب پنل فارسی
  • باتری داخلی پر قدرت
  • باتری داخلی قابل تعویض
  • دارای آهنربای خیلی قوی برای استفاده به عنوان ردیاب خودرو
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • دارای سیستم ثبت اطلاعات تا ۳۶ ماه (سه سال)
  • دارای آنتن داخلی
  • بدون نیاز به سیم کشی
  • قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی مجاز
  • ضد آب
  • ضد ضربه
  • مقاومت در برابر گرد و غبار
  • قابلیت نصب انواع سیم کارت های داخلی (ایرانسل، همراه اول، تالیا)
  • مقاومت دمایی تا ۸۵ درجه سانتی گراد
  • بهترین دمای عملکرد ۲۰-۵۵ درجه سانتی گراد
  • عمر باتری تا ۲۴۰ ساعت
  • دارای دکمه SOS

مزایای خرید ردیاب شخصی، ردیاب دارای فضایی برای ورود سیم کارت بوده و با تمام شبکه های مخابراتی داخلی همگام است. تکنولوژی آن نیز به شکلی طراحی شده که قابلیت استفاده از شبکه های G3 و G4 را دارا می باشد. این ردیاب ها گرچه بیش تر به عنوان ردیاب شخصی شناخته می شوند اما اندازه و قیمت مناسب ردیاب باعث شده که کاربرد این ردیاب صرفا به ردیاب شخصی محدود نبوده و قابلیت استفاده بر روی انواع خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه، افراد سالمند یا بیمار، خردسالان، حیوانات و… را دارا است.

گرچه بهتر است برای تامین امنیت وسایل نقلیه مانند انواع اتومبیل از ردیاب های تخصصی مانند ردیاب مغناطیسی استفاده شود. مراقبت از کودکان و سالمندان، کاربرد اصلی ردیاب شخصی است. کودکان و سالمندان به دلیل شرایط جسمی و وضعیت خاص سنی به طور معمول آگاهی زیادی نسبت به خطرات محیط اطراف و پیرامون خود ندارند. همچنین کودکان و سالمندان نیاز به مراقبت های بیش تری دارند که استفاده از ردیاب شخصی به راحتی دغدغه خانواده ها را نسبت به آن ها کم می کند. یکی دیگر از کاربردهای ردیاب شخصی برای صاحبان مشاغل است. شرکت های حمل و نقل باری و مسافری می توانند با کمک ردیاب از وضعیت کارکنان خود در مکان ها و زمان های مختلف مطلع شوند.

مدل های ردیاب شخصی موجود در بازار ایران

ردیاب شخصی از بهترین مدل های ردیاب است. اندازه مناسب، برد بالا و باتری قوی باعث شده که انتخاب خریداران این مدل های ردیاب شخصی باشد. مدل های ردیاب شخصی و ردیاب های هوشمند به جهت دارا بودن سایز کوچک ردیاب مخفی نیز نامیده می شوند که قابلیت نصب سریع و آسان و توانایی شروع به کار بلا فاصله بعد از نصب و قابلیت خوب مخفی بودن از بارزترین ویژگی های این دستگاه است. این دستگاه در نمونه ها و نسخه های مختلفی به بازار ارائه می شوند که دارای کارایی و کیفیت مشابه هستند. تفاوت آن ها در سایز باتری و میزان ساعت استفاده از آن است.

میزان نگه داری شارژ ارتباط مستقیم با مدل انتخابی ردیاب دارد و بسته به قدرت باتری متفاوت است. ردیاب های شخصی انتخابی بسته به مدل و قدرت باتری قابلیت شارژ و نگه داری باتری مختلفی دارند که شامل:

  • قابلیت شارژ و نگه داری باتری تا ۱۲ الی ۴۸ ساعت
  • قابلیت شارژ و نگه داری باتری تا ۳ الی ۷ روز
  • قابلیت شارژ و نگه داری باتری تا ۱۰ الی ۱۵روز.

توسط مراکز عرضه کننده برای این ردیاب ها گارانتی حداقل ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است و پشتیبانی مادام العمر می شوند.

به طور کلی ردیاب شخصی برای تامین امنیت افراد طراحی شده است و به صورت معمول افراد این ردیاب شخصی را برای مراقبت از کودکان، سالمندان، حیوانات خانگی، اشیای ارزشمند و… تهیه می کنند. از دیگر کاربرد های ردیاب شخصی، استفاده سازمانی در شرکت های مختلفی مانند شرکت های حمل و نقل است.

مشاوره و تماس:

برای ارتباط با واحد فروش لطفا با شماره ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳ تماس بفرمایید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *