دزدگیر خودرو-ردیاب برتر

مزایای خرید دزدگیر خودرو

خلاصه مطلب:

برای امن و ایمن نگه داشتن خودرو، نصب یک دزدگیر خودرو می تواند بهترین گزینه باشد. امروزه استفاده از انواع دزدگیر موجود در بازار آمار سرقت‌ خودرو را بسیار پایین آورده است. سه نوع دزدگیر خودرو ساده، سیم کارت خور و تصویری در بازار موجود است. بهترین انتخاب برای افرادی که پارکینگ اختصاصی برای خودروی خود ندارند استفاده از سیستم های تصویری است.

معرفی انواع دزدگیر خودرو

معرفی انواع دزدگیر خودرو-مزایای خرید دزدگیر خودرو-ردیاب برتر

مزایای خرید دزدگیر خودرو ، در عصر حاضر استفاده از ابزار تکنولوژی برای بالا بردن امنیت انواع وسایل لازم، ضروری و اجتناب ناپذیر است. در صنعت خودرو سازی هم مانند تمام صنایع تولید کنندگان با اضافه کردن امکانات به روز، سعی در تامین امنیت خودرو دارند. این امکانات به کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته موجب جلوگیری و یا کاهش سرقت خودرو ها و یا قطعات مربوط به خودرو می گردد.

یکی از این امکانات به روز، استفاده از دزدگیر خودرو است. شاید ظاهر دزدگیر خودرو در مدل ها و یا برند های مختلف با هم متفاوت باشد اما تمامی دزدگیر خودرو های موجود در بازار کار حافظت و امنیت خودرو را انجام می دهند. افرادی که قصد خرید خودروی جدید را دارند در کنار انتخاب خودرو به انتخاب و خرید بهترین دزدگیر خودرو که امنیت مناسب نیز داشته باشد، می پردازند. انتخاب دزدگیر با قیمت مناسب و حداکثر کارایی نیاز به اطلاعات کافی دارد که در ادامه این به آن می پردازیم.

پیشنهادی:

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو؟

مزایای خرید دزدگیر خودرو

مزایای خرید دزدگیر خودرو ، یکی از نگرانی ها و دغدغه های صاحبان خودرو به ویژه افرادی پارکینگ ندارند و یا برای انجام کاری مجبور به پارک خودرو در خارج از پارکینگ هستند، این است که خودرو و یا لوازم و قطعاتی از آن مورد سرقت قرار گیرد. برای امن و ایمن نگه داشتن خودرو، نصب یک دزدگیر خودرو می تواند بهترین گزینه باشد. امروزه استفاده از انواع دزدگیر موجود در بازار آمار سرقت‌ خودرو را بسیار پایین آورده است، چرا که سارقین اغلب به سراغ خودرویی خواهند رفت که دزدگیر ندارد و یا دزدگیر معمولی دارد. در نتیجه انتخاب یک دزدگیر مناسب برای خودرو تا حد زیادی امنیت آن را افزایش می‌دهد. از دیگر مزایای دزدگیر خودرو می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

از جمله مزایای سیستم های هشدار دهنده این است که می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای اکثر سارقان عمل کند. مزایای دیگری نیز با داشتن یک سیستم امنیتی نصب شده به عنوان دزدگیر خودرو وجود دارد از جمله صرفه جویی در هزینه های بیمه است. برخی از شرکت های بیمه هزینه های کمتری را با نصب دزدگیر خودرو دریافت می کنند، چرا که داشتن یک دزدگیر خودرو خطر ربودن یا سرقت لوازم آن را کاهش می دهد و امنیت خودرو را تا حد زیادی تامین می نماید.

مزایای خرید دزدگیر خودرو-ردیاب برتر

برخی معایب انواع دزدگیر خودرو

مزایای خرید دزدگیر خودرو، برخی معایبی نیز دزدگیر های خودرو دارند که می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • اثرات کاذب دزدگیر خودرو: بسیاری از سیستم های هشدار دهنده و دزدگیر خودرو به طور حساس تنظیم شده اند که به کوچک ترین لرزش و حرکت پاسخ می دهند. این باعث شده در برخی موارد بعد از شنیدن صدای آژیر به آن توجهی نشود، زیرا بسیاری از این آلارم ها کاذب هستند که بعضی مواقع به خاطر پرش یک گربه تولید می شود. در نتیجه گاهی که سرقت در حال وقوع است، به آن توجه نمی شود چرا که سایرین گمان می کنند بر اثر عبور یک خودرو یا پرش گربه ایجاد شده است. این یعنی اکثرا به صدای دزدگیر خودرو بی اهمیت شده اند و این همان اثر کاذب دزدگیر خودرو است.
  • اختلال در سیستم برق خودرو: در پاره ای موارد دزدگیر به درستی روی خودرو نصب نمی شود که می تواند در سیستم برق خودرو اشکال فنی ایجاد نموده و جریان برق را متختل نماید. این مشکل موجب جلوگیری از حرکت خودرو شود.

پیشنهادی:

معایب مزایا و تفاوت ردیاب و دزدگیر در چیست؟

مشخصات انواع دزدگیر خودرو

مشخصات انواع دزدگیر خودرو-ردیاب برتر

در حال حاضر سه نوع دزدگیر خودرو در بازار موجود است:

  • دزدگیر خودرو ساده
  • دزدگیر خودرو سیم کارت خور
  • دزدگیر خودرو تصویری

بهترین انتخاب برای افرادی که پارکینگ اختصاصی برای خودروی خود ندارند استفاده از سیستم های تصویری است.

دزدگیر خودرو ساده:

دزدگیر ساده دزدگیر هایی است که بیش تر خودرو ها دارند و بلافاصله وقتی خودرو ضربه بخورد، آژیر می ‌کشد. ایراد دزدگیر های ساده این است که هیچ ‌وقت نمی توان متوجه شد این صدای دزدگیر خودرو شخصی است یا خودرو همسایه و حساسیت گوش ها نسبت به صدای آژیر این نوع دزدگیر کم شده است. ایراد دیگر این است که اگر صدای آژیر از دور شنیده شود باید به سراغ خودرو رفت و بررسی نمود صدای دزدگیر به خاطر پریدن یک گربه روی سقف ماشین است یا به خاطر بازشدن در خودرو توسط سارقان.

دزدگیر خودرو سیم کارت خور:

از مدل های جدید دزدگیر موجود در بازار است. این دزدگیر قابلیت تماس با گوشی موبایل را دارد و به دزدگیر سیم‌کارت ‌خور یا تلفن کننده معروف است در صورتی که سارقین به خودرو نزدیک شوند، دزدگیر به گوشی موبایل‌ زنگ می ‌زند. همچنین از طریق تماس با گوشی موبایل در صورتی که سوییچ همراه یا در دسترس نباشد یا داخل خودرو جا مانده باشد، می توان درب خودرو را باز کرد یا بست.

دزدگیر خودرو تصویری:

دزدگیر های تصویری نسل جدید این تکنولوژی هستند که سیستم پیچیده ‌تری دارند. ریموت کنترل این نوع دزدگیر مانیتور با حداقل یک کیلومتر بُرد دارد. نحوه کار ریموت به این صورت است که اگر خودرو ضربه بخورد، علامت یک چکش روی مانیتور ریموت ظاهر می ‌گردد یا اگر درب خودرو باز شود روی مانیتور علامت باز شدن درب خودرو نمایش داده می ‌شود. همین طور اگر کاپوت خودرو باز شود تصویر روی صفحه نمایش ریموت دزدگیر ظاهر می‌شود. اگر شیشه پنجره بشکند یا شیشه باز شود، آژیر می‌کشد.

این دزدگیر قفل کودک دارد و حین حرکت با رسیدن به اولین دست ‌انداز درب های خودرو به ‌طور اتوماتیک قفل می‌ شوند. از دیگر مزایای دزدگیر های تصویری این است که وقتی فرد نزدیک خودرو می‌ شود درب خودرو اتوماتیک باز شده و یا وقتی از خودرو دور شده، درب خودرو بسته خواهد شد. با کمک این دزدگیر می ‌توان از راه دور استارت زد.

پیشنهادی:

چگونه از به سرقت رفتن موتورسیکلت جلوگیری کنیم؟

قیمت انواع دزدگیر خودرو

قیمت انواع دزدگیر خودرو-ردیاب برتر

مزایای خرید دزدگیر خودرو ، انواع مختلفی از بهترین دزدگیرهای خودرو ساخت ایران، چین و کره ای در بازار موجود است. که بر اساس ویژگی عملکردی، کیفیت، طول عمر و… قیمت های متفاوتی دارند. در ادامه به تعدادی ازآن ها اشاره خواهد شد.

دزدگیر خودرو ایزیکار:

دزدگیر خودرو ایزیکار از نوع دزدگیر های تصویری بوده و برای کسانی که به دنبال دزدگیری با قیمت مناسب و از نوع تصویری دیجیتال می گردند بسیار مناسب است. این دزدگیر خودرو با باتری نیم قلم کار می کند که بعد از تمام شدن باتری می توان آن را تعویض نمود. این محصول یک عدد دزدگیر یدک نیز دارد. در این دزدگیر سیستم قفل مرکزی نیز قرار داده شده است. این دزدگیر خودرو ریموت ساده و تصویری دارد. همچنین دارای سنسور تنظیم حساسیت دزدگیر می باشد.

دزدگیر خودرو ردبت:

دزدگیر خودرو از برند ردبت در جایگاه دوم پر فروش ترین دزدگیر های خودرو قرار دارد. دزدگیر خودرو تصویری تولید و روانه بازار می کند. این دزدگیر خودرو دارای یک دزدگیر یدک است که در صورت در دسترس نبودن دزدگیر اصلی خودرو و یا اتمام باتری آن می توان از آن استفاده نمود. همچنین ریموت کنترل آن دارای صفحه نمایش است. با نصب این دزدگیر سیستم قفل مرکزی خودرو فعال خواهد شد و پس از قفل نمودن یکی از درب های خودرو بقیه درب ها نیز قفل خواهند شد. قفل کودک نیز به منظور ایمنی بیش تر در این دزدگیر خودرو تعبیه شده است. سنسور تنظیم حساسیت دزدگیر نیز در این محصول قرار داده شده است.

دزدگیر خودرو وستا:

دزدگیر خودرو وستا یک دزدگیر بسیار هوشمند در بین دزدگیر های موجود در بازار سیستم های امنیت خودرو است. این دزدگیر خودرو دارای ویژگی ارسال پیامک بوده و می تواند درب های خودرو را از راه دور و حتی اگر به ماشین نزدیک نبوده باز و بسته نماید. زمانی که خودرو مورد سرقت قرار گرفت امکان خاموش کردن آن را از راه دور می دهد. همچنین این سیستم امکان ردیابی خودرو را از روی نقشه و بدون نیاز به اینترنت فراهم می نماید.

دزدگیر خودرو کارا:

دزدگیر خودرو کارا از نوع دزدگیر های ساده است که یک دزدگیر خودرو یدک هم دارد. این دزدگیر خودرو مجهز به قفل کودک بوده و امنیت کودک را در هنگام رانندگی تامین می نماید. دزدگیر خودرو کارا ساخت ایران است. دارای حسگر فشار هوا، سوییچ و آلتراسونیک و همچنین دارای صندوق پران می باشد. میزان برد این دزدگیر خودرو ۵۰ متر عنوان شده است.

دزدگیر خودرو پرومیتکس:

دزدگیر خودرو پرومیتکس یک دزدگیر خودرو تصویری است که به همراه یک ریموت کنترل یدک فروخته می شود. دارای ریموت کنترل تصویری و قابلیت نمایش درجه حرارت داخل ماشین بر روی ریموت کنترل را دارا است. این دزدگیر خودرو به وسیله یک باتری نیم قلم کار می کند که پس از اتمام آن قابلیت تعویض دارد. این دزدگیر خودرو به گونه ای طراحی شده است که به وسیله آن می توان از فاصله ۱۰۰۰-۸۰۰ متری نیز خودرو را کنترل نمود. دارای سیستم مکان یاب، قفل مرکزی، صندوق پران و قفل کودک از دیگر آپشن های مثبت این دزدگیر خودرو است. از ویژگی های دیگر این دزدگیر خودرو قفل خودکار آن است. این ویژگی باعث می شود تا درب های خودرو به صورت خودکار قفل شده و دزدگیر خودرو فعال گردد.

دزدگیر خودرو هوتای:

این دزدگیر خودرو رتبه ششم پر فروش ترین ها از برند هوتای را دارا است. این دزدگیر خودرو دارای دو نوع ساده و تصویری است. نوع دزدگیر ساده هوتای دارای یک دزدگیر یدک می باشد. دزدگیر یدک در نظر گرفته شده برای این دزدگیر خودرو نیز از نوع دزدگیر های ساده می باشد. دزدگیر خودرو هوتای دارای سنسور تنظیم حساسیت دزدگیر است و خریدار می تواند میزان حساسیت آن را به دلخواه خود تعیین کند. علاوه بر ریموت یدک،‌ مجموعه کامل سیم کشی مورد نیاز دزدگیر خودرو و آژیر داخل محفظه موتور خودرو نیز ارائه شده است.

دزدگیر خودرو تصویری هوتای عملکرد حرفه ای تری نسبت به نوع ساده دارد. با نصب این دزدگیر بر روی خودرو وقتی ضربه ای به آن وارد شود فرد از آن مطلع می شود و همان طور که در مورد دزدگیر های تصویری گفته شد قسمت ضربه دیده بر روی صفحه نمایش ریموت کنترل نشان داده می شود. ویژگی دیگری که در این دزدگیر خودرو قرار داده شده است، شارژی بودن آن است. زمانی که شارژ دزدگیر تمام شود می توان آن را به وسیله شارژر موجود در داخل بسته بندی شارژ نمود. این دزدگیر خودرو دارای صفحه نمایش، دارای قفل مرکزی، دارای باتری قابل شارژ، دارای قفل کودک، دارای ساعت زنگ دار و… می باشد.

مشاوره و خرید

برای دریافت مشاوره و خرید ردیاب همین حالا تماس بگیرید ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳-۰۲۱۲۲۶۳۸۸۹۶

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “مزایای خرید دزدگیر خودرو”

  1. رها محمدی نیم‌رخ

    من پیشنهاد می‌دهم در هنگام خرید دزدگیر ماشین، به نوع و کیفیت محصولات دقت کنید. بهتر است دزدگیری را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های ضد سرقت، ضد انفجار و ضد آب باشد. همچنین، دزدگیری با قابلیت اتصال به تلفن همراه و اعلام سرقت به شما مناسب است.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

    1. Amir Pouyan نیم‌رخ

      ممنونیم از نظر ارزشمندتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *