دکمه sos - sos - تماس اضطراری- درخواست کمک -ردیاب برتر

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟

sos چیست؟

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟ واژه ی SOS ممکن است بارها در زندگیتان واژه ی sos  را شنیده باشید اما معنی واقعی آن را ندانید. این عبارت به معنی نشانه خطر، کمک، کشتی مارا نجات دهید یا کشتی ما درخطر است می باشد.

جی پی اس خودرو

حالا شاید با خود بپرسید چرا جمله ی Save Our Ship ؟

زیرا استفاده ی این جمله و مخفف آن یعنی کلمه ی SOS میان کشتی ها و سایر وسایل نقلیع مانند هواپیما، قطار و… که دچار حادثه می شدند بسیار رایج بوده است. عبارت SOS نشان دهنده ی خطر و درخواست کمک است.

کارکرد SOS

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟ امروزه معمولا در تمامی وسایل ارتباطی SOS  و یا درخواست کمک تعریف شده است به همین سبب سازنده ها و طراحان برای محصولات و ردیاب های ما این قابلیت را تعریف کرده اند و این قابلیت به هزاران قابلیت های دیگر محصولات ما اضافه شده است. محصولاتی چون ردیاب های شخصی و ردیاب جی پی اس خودرو.

جی پی اس خودرو

در ردیاب خودرو sos یک آپشن بسیار ارزشمند و مهم است که بصورت یک دکمه بسیار کوچک کاملا مخفیانه در خودرو نصب میشود تا در هرزمان که راننده نیاز به کمک داشت بتواند از آن استفاده کند. به طور مثال: فرض کنید که شما دچار زورگیری واقع شده اید یا اینکه دچار حمله قلبی قرار گرفته اید که در این زمان ها میتوانید با فشردن دکمه sos از همسر، خانواده و یا دوستانتان کمک بخواهید و آنها را مطلع سازید. بعد از فشردن دکمه دستگاه به شماره هایی (همسر، خانواده و.. ) که شما از قبل به آن معرفی کرده اید تماس می گیرد و همچنین لوکیشن خودرو را نیز برای آنها ارسال می کند تا سریعا جهت کمک به شما اقدام های لازمه را صورت دهند.

مطلب پیشنهادی:

https://radyabbartar.com/product/gp021/

ردیاب های شخصی

در تمامی ردیاب یا جی پی اس های شخصی شرکت ما قابلیت SOS تعریف شده است و با دکمه ی تعبیه شده بر روی دستگاه شما میتوانید با شماره های تعریف شده بر روی ردیاب با آنها تماس دو طرفه برقرار کنید و به آنها موقعیت و وضعیت خودرا اعلام کنید و یا از آنها درخواست کمک کنید.

از این نوع ردیاب ها میتوان برای کودکان، سالمندان، دانش آموزان و حتی حیوانات استفاده کنید.

ردیاب شخصی GP026

https://radyabbartar.com/product/gp026/

ردیاب شخصی GP026 ردیاب برتر با طراحی کوچک و سبک خود قابلیت این را دارد که برای انواع کاربریها مناسب باشد. با این جی پی اس شما میتوانید هم به صورت آنلاین با نصب نرم افزار برای تمامی سیستم های اندروید و یا IOS و همچنین رایانه و هم به صورت آفلاین یعنی ارسال پیامک از موقعیت دقیق، وضعیت و مکان کاربر آگاهی پیدا کنید.

این مدل از ردیاب شخصی دارای میکروفن و بلندگو است و میتوانید از این طریق تماس دو طرفه برقرار کنید و همچنین با فشردن دکمه ای که بر روی ردیاب تعبیه شده است میتوانید هنگام احساس خطر به دوستان و خانواده ی خود اطلاع بدهید که به این دکمه SOS  گفته میشود.

برای خرید و یا اطلاعات بیشتر ردیاب شخصی GP026 اینجا کلیک کنید.

ردیاب شخصی GP025

https://radyabbartar.com/product/gp025/

با ردیاب شخصی GP025 شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم آفلاین از خیلی سریع از موقعیت افراد باخبر شوید. این جی پی اس دارای باتری داخلی ۱۲۰۰MAH است و دارای قابلیت SOS  یا پیام اضطراری است است که میتوانید با شماره های تعریف شده بر روی ردیاب آنهارا از موقعیت و وضعیت خود آگاه کنید. همچنین این ردیاب دارای سنسور حرکت و لرزش است و میتواند هنگام حرکت کاربر شما را آگاه کند و یا اگر از موقعیت جغرافیایی تعریف شده خارج شد به شما اطلاع دهد.

با هربار شارژ کردن آن ۱۰ روز آماده به کار است و میتوانید ۱۵ ساعت ردیابی آنلاین به صورت لحظه به لحظه را انجام دهد و همچنین ۵٫۵ ساعت مکالمه مداوم را پشتیبانی میکند.

برای خرید و اطلاعات بیشتر ردیاب شخصی GP025 اینجا کلیک کنید.

نحوه ی استفاده از دکمه SOS

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟ با استفاده از دکمه ای که روی ردیاب قرار دارد و با فشردن آن میتوان به سرعت با شماره های تعریف شده برروی دستگاه تماس گرفته و مکالمه ی دو طرفه داشت. حتی بدون زنگ خوردن دستگاه نیز میتوان صدای محیط اطراف دستگاه را شنید و از وضعیت شخص و یا کاربر های دیگر آگاه شد.

ارتباط باما

برای ارتباط با بخش فروش ردیاب برتر میتوانید با شماره ۰۲۱۲۲۶۳۸۸۹۶ و ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳ تماس فرمایید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *