ردیاب GP021 مخصوص موتورسیکلت

چرا باید موتورسیکلت را مجهز به ردیاب کرد؟

سرقت موتورسیکلت

چرا باید موتورسیکلت را مجهز به ردیاب کرد؟ این پروژه با هدف کاهش مشکل جرم در کشور انجام شده است. سرقت وسایل نقلیه مخصوصا موتورسیکلت بسیار شایع شده شده است. آماری از گزارش Polis Di Raja مالزی (PDRM) نشان داد که این فعالیت در حال افزایش است. این امر به دلیل تقاضای زیاد خریداران کالاهای دزدیده شده با قیمت ارزان است. این ردیاب برای جلوگیری از دزدیده شدن وسایل نقلیه مخصوصا انواع موتورسیکلت طراحی شده است. جی پی اس موتورسیکلت وسیله ای است که بر روی موتورسیکلت نصب و پنهان میشود و موقعیت جغرافیایی، زمان و تاریخ به روز و دقیق را برای کاربر نشان میدهد.

ردیابی آنلاین و آفلاین

این ردیاب هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین یعنی پیامک میتواند به شما موقعیت دقیق موتورسیکلت را نشان دهد و صاحبان موتورسیکلت از سرقت آن مطلع شوند. دارندگان می توانند با استفاده از سیستم اندروید و IOS موجود در تلفن، مکان موتورسیکلت ها را پیدا کنند. دستگاه باید از دوام و اندازه کوچک داشته باشد تا بتوان آن را در موتورسیکلت پنهان کرد.

ردیاب GP021:

ردیاب GP021 ردیاب برتر وسیله ای است که می تواند موتورسیکلت را در هر مکانی ردیابی کند. منبع شارژ این دستگاه از باتری موتورسیکلت تغذیه می شود. این وسیله در قسمت مخفی روی موتورسیکلت قرار می گیرد. این پروژه در حال حاضر مهم است زیرا می تواند ایمنی بیشتری برای موتورسیکلت ها ایجاد کند. کاربران همیشه می توانند بدانند چه اتفاقی برای موتورسیکلت ها می افتد و وسایل نقلیه خود ایمنی بیشتری دارند.

پیشنهادی:

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو؟

دسترسی سریع به موتورسیکلت

امروزه از آنجا که موتورسیکلت به راحتی به سرقت میرود و روز به روز این مسئله رو به افزایش است. اجزای موتورسیکلت تقاضای زیادی در بازار سیاه دارد. در صورت ناپدید شدن موتور سیکلت، کاربر نمی تواند موتورسیکلت خود را پیدا کند. احتمال برگشت موتورسیکلت بسیار کم است. بسیاری از موارد سرقت موتورسیکلت توسط پلیس قابل تکمیل نیست زیرا هیچ مدرکی مبنی بر ناپدید شدن موتورسیکلت در کجا و چه زمانی وجود ندارد.

ردیاب GP021 - چرا باید موتورسیکلت را مجهز به ردیاب کرد؟

اهمیت استفاده از ردیاب GP021 برای انواع موتورسیکلت:

  1. کاهش میزان وقوع جرم، به ویژه سرقت موتورسیکلت
  2. کمک به مقامات برای حل این جنایات
  3. اطلاع از وضعیت لحظه به لحظه موتورسیکلت
  4. افزایش امنیت و آسایش خاطر

چرا باید موتورسیکلت را مجهز به ردیاب کرد؟ ، ردیاب GP021 یک ردیاب GPS کوچک و  کاملاً مناسب برای موتورسواری و دوچرخه های الکترونیکی است. جی پی اس GP021 با طراحی کوچک و جمع و جور ، گزارش مفصلی از مکان و فعالیت های خودرو و موتورسیکلت را ارائه می دهد. وسایل نقلیه یا موتورسیکلت خود را با این ردیاب محبوب، محافظت و بهینه سازی کنید.

امنیت و حفاظت اموال

ردیاب ها در دنیای امروز بهترین ابزار ممکن برای تامین امنیت دارایی هایمان و آسودگی در برابر سرقت موتور شماست. بطورکلی هدف ساخت و تولید ردیاب ها حفاظت و امنیت است و استفاده از یک ردیاب برای موتورسیکلت آرامش خاطر بیشتری برای شما فراهم می کند.

معمولا ردیاب های موتورسیکلت در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارای ابعاد کوچکتری هستند تا قابلیت استفاده در موتورسیکلت و پنهان شدن را به راحتی برای شما فراهم کند. ردیاب موتورسیکلت ها اطلاعات دقیقی را از ماهواره ها دریافت کرده و با کدگذاری های خاص به سرور مرکزی میفرستد.

شما نیز می توانید با ورود به پنل ردیابی و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که پس از خرید ردیاب در اختیارتان قرار می گیرد، وارد پنل شخصی تان شده و از مکان دقیق ردیاب مطلع شوید.

پیشنهادی:

چرا باید از ردیاب دوچرخه استفاده کنیم؟

سنسورهای هشدار و اعلام خطر جی پی اس برای موتور

وظیفه یک ردیاب دزدگیر موتورسیکلت تنها موقعیت یابی و اطلاع به مالک نیست. یک ردیاب با کیفیت باید در نقش پیش گیرنده نیز عمل کند. برای مثال باید در زمان روشن شدن موتورسیکلت و یا سرقت هشدارهایی برای مالک ارسال شود. در مدل های پیشرفته از ردیاب ها سنسور ضربه(vibration) نیز وجود دارد.

در صورتی که به موتورسیکلت ضربه ای وارد شود به مالک هشدار ارسال می شود. همچنین اگر منبع برق ردیاب نیز قطع شود هشدار های لازم به مالک دستگاه ارسال می شود.

ابعاد کوچک و جمع و جور

در کنار ویژگی های عنوان شده ابعاد و اندازه دستگاه جی پی اس موتورسیکلت نیز اهمیت بالایی دارد تا به خوبی مخفی شده و از دید سارقین پنهان باشد. ویژگی های دیگری مانند ضد ضربه و ضد آب بودن موقعیت یاب موتورها نیز بسیار مهم هستند.

نتیجه گیری:

هر ردیاب و جی پی اس ویژگی خاص خود را دارد و در حیطه ی مخصوص ویژگی های خود، میتواند بهترین خدمات را ارایه دهد و امنیت را تضمین کند. فقط کافی است بدانید در چه موردی نیاز به ردیاب دارید و با یک متخصص مشورت کنید و شرکتی را انتخاب کنید که پشتیبانی قوی داشته باشد.

https://radyabbartar.com/product/gp021/

 

پیشنهادی: جیپیران بزرگترین واردکننده و ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو

ردیاب موتورسیکلت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *