معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو؟

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو؟  هیچ چیز سرقت نشدن خودرو ی شما را تضمین نمی کند،‌ اما راههایی وجود دارد که شانس از دست دادن دارایی های با ارزش شما را به حداقل می رساند. انواع مختلفی از گزینه های امنیتی خودرو برای حفاظت از ماشین مورد علاقه شما وجود دارد. ما در اینجا به چندین راه حل که می تواند به بالا بردن امنیت خودرو ی شما تاثیر چشمگیر داشته باشد اشاره خواهیم کرد:

تمدیدی اکانت و شارژسالیانه نرم افزار جی پی اس

۱- استفاده از لوازم جانبی ضد سرقت مکانیکی

۱٫۱- قفل فرمان خودرو

ضد سرقت - وسیله ضد سرقت خودرو - قفل فرمان - معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ضد سرقت – وسیله ضد سرقت خودرو – قفل فرمان

این وسیله یکی از محبوب ترین و ارزانترین گزینه های لوازم ضد سرقت خودرو است. این وسیله روی فرمان خودرو قرار گرفته و آنرا در جا قفل می کند. بنابراین هیچ کس نمی تواند ماشین را رانندگی کند تا وقتیکه قفل برداشته نشود. قیمت این وسیله مناسب و ازران می باشد.

۱٫۲- قفل کاپوت خودرو

ضد سرقت - وسیله ضد سرقت خودرو - قفل کاپوت - معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ضد سرقت – وسیله ضد سرقت خودرو – قفل کاپوت

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو ،

قفل کاپوت خودرو دسترسی سارقان را به باتری خودرو را مسدود کرده و از دزدانی که اقدام به سرقت قطعات خودرو را دارند جلوگیری می کند. این وسیله نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود.

پیشنهادی: ۱۰ نکته خرید ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

۱۰ نکته خرید ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

۱٫۳- قفل چرخ خودرو

ضد سرقت - وسیله ضد سرقت خودرو - قفل جرخ - معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ضد سرقت – وسیله ضد سرقت خودرو – قفل جرخ

این بازدارنده ها بسیار قابل رویت هستند و باز کردن آن کار بسیار سخت است که باعث به مشکل روبرو شدن کار سارقان می شود. از آنجا که قفل کردن چرخ ها با این وسیله وقت گیر است، شاید این انتخاب اول برای استفاده روزانه شما نباشد.

۲- نصب کلید قطع کن

ضد سرقت - وسیله ضد سرقت - کلید قطع کن خودرو - معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ضد سرقت – وسیله ضد سرقت – کلید قطع کن خودرو

این دستگاه ضد سرقت برای خاموش کردن بخشی از سیستم الکتریکی موتور خودرو فعال می شود. بعضی از خودرو ها دارای این آپشن هستند و بعضی از آنها نیاز به نصب دارند که دارای نصب بسیار آسانی است.

  • نوع محبوب کلید قطع کن، دستگاهی است سیستم سوخت یا سیستم احتراق را از طریق یک فرستنده بیسیم می کند.
  • نوع دیگر کلید قطع کن خودرو بعد از قفل شدن درب های خودرو فعال می شوند سیستم سوخت را قطع می کند و تا زمانی که یک سری از کارها تکمیل نشود ( باز کردن قفل ماشین، یک بار فشار دادن پدال گاز یک بار، بستن کمربند ایمنی صندلی و غیره )‌ نمی توان آن را غیر فعال کرد.
  • ابتدا گارانتی خودرو خود را بررسی کنید، زیرا برخی از شرکت ها اجازه نصب را نمی دهند. به یاد داشته باشید کلید قطع کن مخفی شده است، بنابراین فرد سارق نمی تواند آن را غیر فعال کند.

پیشنهادی:

چرا باید موتورسیکلت را مجهز به ردیاب کرد؟

۴- نصب دزدگیر خودرو

ضد سرقت - دستگاه ضد سرقت خودرو - دزدگیر خودرو -معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ضد سرقت – دستگاه ضد سرقت خودرو – دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو یکی از دستگاه های ضد سرقت بصری می باشد. گاهی اوقات توجه دزد را به داشتن دستگاه دزدگیر خودرو جلب کردن، باعث جلوگیری از سرقت خودرو می شود. بنابراین، حتما برچسب دزدگیر خودرو را در هر دو طرف پنجره خودرو قرار دهید و با افتخار اعلام کنید که یک سیستم امنیتی خودرو فعال شده دارید. هشدار دزدگیر خودرو با سنسورهای الکترونیکی طراحی شده است تا اگر شخصی هدفی نقض قانون را داشت فعال شوند مثل: وارد شدن غیرمجاز به خودرو، شکستن شیشه خودرو و حرکت دادن خودرو . هنگامی که یکی از این تهدیدها توسط سنسورهای دزدگیر خودرو تشخیص داده شود، آژیر دستگاه فعال می شود و به راننده خودرو یا هر کس دیگری که صدای آژیر شنیده باشد هشدار می دهد.

  • مراقب باشید اگر دزدگیر ماشین قدیمی تر، ارزان تر و آژیر تک مرحله ای باشد به راحتی فعال می شود. این می تواند برایتان گران تمام شود چرا که باعث آزار همسایه ها و دوستان شما خواهد شد.
  • همیشه دزدگیر ماشین خود را به یک باتری پشتیبان وصل کنید و یا قفل کاپوت خریداری کنید. بسیاری از دزدان خودرو می دانند که چگونه برق دزدگیر خودرو را از باتری قطع کنند که این کار باعث خاموش شدن دزدگیر خودرو می شود.
  • حتی اگر دزدگیر ماشین نداشته باشید، می توانید برچسب ها را بخرید و اعلان کنید که خودرو ی شما با زنگ هشدار محافظت می شود. حتی فکر اینکه خودرو ی شما با سیستم امنیتی محافظت می شود دزد را وادار می کند تا به فکر قربانی دیگری باشد!

۵- استفاده از ردیاب خودرو

ردیاب خودرو دستگاهی است که  موقعیت جغرافیایی خودرو ی سرقت رفته را با استفاده از سیستم های موقعیت یابی جهانی GPS برای صاحب خودرو ارائه می دهند. این دستگاه ها با قرارداد های خدماتی فروخته می شوند و قابلیت این را دارند که در کمکترین زمان موقعیت خودرو ی سرقت رفته را مشخص کنند. کاربر می تواند به صورت آنلاین موقعیت مکانی خودرو را در گوشی همرای یا کامپیوتر روی نقشه مجازی مشاهده کند.

  • قبل از خرید ردیاب خودرو مطمئن شوید نرم افزاری که برای ردیابی خودرو فروشنده در دسترس شما قرار می دهد نرم افزاری باشد کارایی های بالایی را پشتیبانی کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم پلتفرمی را انتخاب کنید که باید سالانه یا ماهانه برای استفاده از نرم افزار مقداری پول پرداخت کنید،‌ زیرا سرورهای این پلتفرم ها همیشه تعمیر و نگهداری می شوند و نرم افراز آنها نیز بروز رسانی شده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود.

تماس باما

جهت مشاوره خرید و راه اندازی سیستم های ردیابی با شماره ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹-۰۲۱۴۴۰۱۸۰۳۵ ردیاب برتر تماس بفرمایید.

 

 

پیشنهادی: خرید، نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *