نحوه انتخاب و خرید جی پی اس - ردیاب برتر

نحوه ی انتخاب و خرید جی پی اس

انتخاب و خرید جی پی اس

وقتی زمان خرید و انتخاب یک ردیاب برای پاسخگویی به نیازهای خاص خود می رسد، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

اول، آیا وسیله ای که می خواهید ردیابی کنید دارای باتری می باشد مانند خودرو یا موتورسیکلت؟ در این صورت ، دستگاه ردیابی سیمی GPS به باتری آن متصل می شود و ردیاب نیز برق مورد نیاز خود را از آن تامین میکند. اگر وسیله ی شما باتری ندارد، هیچ مسئله ای نیست! ما جی پی اس هایی داریم که با باتری شارژ می شوند.

مسئله دیگر پوشش دهی شبکه و آنتن دهی آن است آیا وسیله نقلیه شما در مکانهای دورافتاده و خارج از شهر و نقاطی که پوشش دهی مناسب شبکه ای وجود ندارد قرار خواهد گرفت. در این صورت، دستگاه ردیابی ماهواره ای بهترین پوشش شما را فراهم می کند. و نکته مهم تر اینکه  حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نیز می توانید وسیله نقلیه خودرا ردیابی کنید! ما ردیابی هایی را ارائه می دهیم که در تمامی شرایطی آب هوایی ردیابی کند و از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه

نحوه ی انتخاب و خرید جی پی اس ، دلیل اصلی شما برای ردیابی دارایی ممکن است به عنوان عامل بازدارنده از سرقت باشد. در حالی که ردیابی مطمئناً راهی عالی برای بازیابی دارایی های مسروقه است، حتی توانایی انجام کارهای بسیار بیشتر از این نیز را دارند.

جی پی اس راه حلی است مناسب که باعث آرامش خاطر تمام افرادی است که نگران سرقت وسایل نقلیه خود یا مدیرانی که نیاز به کنترل ناوگان خودرویی جهت کاهش هزینه ها و بالا بردن بهره وری کسب و کارت خود را دارند می باشد.

ردیابی خودرو - نحوه انتخاب و خرید جی پی اس - ردیاب برتر

یک مشکل رایج که بسیاری از مشاغل با آن روبرو هستند این واقعیت است که برخی از وسایل نقلیه ی آنها برای مدت طولانی بدون استفاده قرار میگیرند و یا بیش از حد مجاز از آن استفاده میشود. با استفاده از دستگاه های جی پی اس، شما می توانید اطمینان پیدا کنید که وسایل نقلیه شما بیش از حد و یا کمتر از حد مجاز مورد استفاده قرار نمی گیرند.

دستگاه های جی پی اس همچنین می توانند زمان کار وسایل نقلیه شما همچون اتوموبیل، کامیون، لیفتراک، تراکتور و… را به شما نشان دهد. این فناوری به شما کمک می کند تا تأیید کنید که کارها به درستی و کارآمد انجام می شود.

پیشنهادی:

ردیاب خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

آنالیز، کنترل دما و سوخت خودرو با نصب جی پی اس

نحوه ی انتخاب و خرید جی پی اس ، علاوه بر این، بسیاری از ردیاب های ما گزینه های دیگری دارند که به شما امکان می دهد متغیرهای دیگری مانند دما و میزان سوخت را آنالیز کنید. بطور مثال فرض کنید شما یک شرکت پخش مواد غذایی دارید و تعدادی راننده که با خودروهای یخچال دار شما کار میکنند. شما با نصب جی پی اس می توانید دما و حتی میزان سوخت آن ها را کنترل نمایید.

ردیاب جی پی اس می تواند با در اختیار قرار دادن لجستیکی (مدیریت فرآیند جمع آوری، ذخیره و انتقال منابع یا کالا از نقطه مبدأ به مقصد) که شما نیاز دارید نه تنها وسایل نقلیه دزدیده شده خود را پیدا کنید، بلکه باعث می شود در زمان، انرژی و هزینه نیز صرفه جویی کنید که این امر باعث اطمینان شما از انجام صحیح کار می شود.

برای انتخاب بهترین جی پی اس برای ماشین چه مواردی را کنترل می کنید، دانستن این نکات کاملاضروری است:

 

  • GPS یک سیستم است که از فرکانس های رادیویی برای پیدا کردن مکان دقیق شما استفاده می کند.
  • دقت اندازه گیری آن به متر، که با ماهواره های جدیدتر دقت بیشتری را ارائه می دهند.
  • در حال حاضر در اتومبیل، هواپیما، قایق، کامپیوتر لپ تاپ و تجهیزات ساخت و ساز استفاده می شود.
  • هنگامی که یک گیرنده GPS روشن می شود، به دنبال دریافت اطلاعات از ۴ ماهواره نزدیک به خود می گردد تا موقعیت مکانی خود را محاسبه نمایند.
  • ساعت کوارتز در گیرنده GPS شما به طور مرتب به روز می شود تا با ساعتهای اتمی بسیار دقیقی که توسط ماهواره های GPS استفاده می شود، همگام سازی شود.
  • یک سیستم GPS می تواند به شما بگوید که چه مسافتی را طی نموده اید، مسیر فعلی شما کجاست، سرعت به چه میزان است.

سنسور دما و سوخت

  • برخی سیستم های جی پی اس می تواند به انواع سنسور مانند سنسور دما، سوخت و … متصل شود و برای شما اطلاعات ارسال نمایند( این موضوع از مواردی است که قبلا به آن اشاره نمودیم که برای کنترل هزینه ها در صورت نیاز به این امکانات به انتخاب دستگاه خود بپردازید).
  • در سیستم ناوبری و ردیابی خودرو باید به این موضوع توجه نمایید که علاوه بر دستگاه، نرم افزار ردیابی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این نرم افزار باید توانایی آن را داشته باشد که سیگنال های دریافت شده توسط گیرنده دستگاه را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی به شما نشان دهد و این امکان را داشته باشد که کاربر برای اتفاقات خاصی که مد نظر دارد آلارم ایجاد نماید تا در صورت بروز خطا هشدار دریافت کند. بتواند برای خودروهای خود محدوده جغرافیایی تعیین نماید و یا برای کارکنان و ویزتور های خود مسیر حرکت ایجاد کند.
  • راه های استفاده از جی پی اس، به طور مداوم در حال رشد است و افراد به طور مداوم در حال پیداکردن راه های متنوع استفاده از GPS هستند. به عنوان مثال، لرزه شناسان از دستگاه های GPS برای تشخیص حرکت صفحه استفاده می کنند.

متن پیشنهادی: جیپیران بزرگترین واردکننده و ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو

https://www.gpran.com/blog/gps-chist/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *