خاموش کن - رله قطع کن - سرقت - ردیاب

خاموش کردن وسایل نقلیه با نصب ردیاب

سرقت وسیله ی نقلیه

خاموش کردن وسیله ی نقلیه از طریق ردیاب: قطعا در زندگی همه ، موقعیت هایی به وجود آمده که مجبور شده اند ماشین و وسیله ی نقلیه ی خود را در مکانی پارک کنند که امنیت ندارد و در تمام وقتی که از وسیله ی نقلیه ی خود دور هستند مدام فکرشان درگیر آن است که نکند خطری وسیله ی نقیله ی آنهارا تهدید کند و یا به سرقت رفته باشد. سازنده و برنامه نویس های ردیاب و محصولات ما این مشکل را برای تمام کسانی که از محصولات ردیاب برتر استفاده میکنند حل کرده است و شما میتوانید بعد از نصب ردیاب ها وسیله ی نقلیه ی خود را در هرمکانی که میخواهید مخصوصا مکان هایی که از امنیت پایینی برخوردار هستند پارک کنید و دیگر نگران به سرقت رفتن آن نباشید.

خاموش کردن وسیله ی نقلیه- پارک خودرو

خاموش کردن ماشین بعد از پارک کردن آن

با نصب رله قطع کن شما میتوانید بعد از پارک کردن وسیله ی نقلیه ی خود ، آن را از طریق نرم افزاری که روی تلفن همراهتان نصب میشود و یا ارسال پیامک خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک میکند پس از پارک کردن و ترک وسیله ی نقلیه دیگر نگران به سرقت رفتن آن نباشید، زیرا سارقان هیچ گونه نمیتوانند ماشین را روشن کنند تا زمانی که دوباره خود شما با استفاده از شیوه های قبلی یعنی نرم افزار و ارسال پیامک این قابلیت را غیر فعال کنید.

خاموش کردن وسایل نقلیه با نصب ردیاب - ردیاب برتر- سرقت خودرو - سارق خودرو -ردیاب

خاموش کردن ماشین بعد از سرقت!

حالا فرض میکنیم که شما بعد از پارک کردن وسیله ی نقلیه فراموش کرده اید که آنرا از طریق ردیاب یا جی پی اس خودرو نصب شده خاموش کنید و متاسفانه پس از بازگشت خواهید دید که وسیله ی نقلیه شما سرجایش نیست. اصلا نیازی به نگرانی و دلشوره نیست شما سریع میتوانید وسیله ی نقلیه ی خودرا ردیابی کنید و از موقعیت آن آگاه شوید و با ارسال پیامک و یا نرم افزار آنرا خاموش کنید.

خاموش کردن وسیله ی نقلیه - سرقت خودرو - ردیاب خودرو

خاموش شدن وسیله ی نقلیه در سرعت بالا!!!

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وسیله ی نقلیه درسرعت بالا ناگهان خاموش میشود یا خیر؟! قطعا جواب این سوال خیر است! شما در نظر بگیرید خودرویی با سرعت بالا در حال حرکت است و ناگهان ترمز ماشین از کار می افتد. چه اتفاقی را پیش بینی میکنید؟ برنامه نویس و سازنده های محصولات ما برای پیشگیری از صدمات احتمالی برای وسیله نقلیه و سرنشین طوری این قابلیت را طراحی کرده اند که شما پس از دستور خاموش کردن خودرو به ردیاب ، سرعت ماشین کاهش پیدا میکند و در نهایت خاموش میشود.

معرفی محصول

ردیاب خودرو GP020:

خاموش کردن وسیله ی نقلیه - ردیاب خودرو - جی پی اس خودرو - میکروفن - ردیاب GP020

ردیاب خودرو GP020 ردیابی کاملا حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابی انواع خودرو و وسیله  ی نقلیه طراحی شده است. این ردیاب دارای قابلیت کنترل هم از طریق پیامک و هم از طریق نرم افزار را دارد. موقعیت یابی بسیار سریع وسیله ی نقلیه به صورت آنلاین و خاموش کردن ماشین از راه دور و امکان نصب میکروفن و امکان نصب کلید خطر یا همان SOS  برای این ردیاب موجود است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب GP020 کلیک کنید.

ردیاب GP021 :

خاموش کردن وسیله ی نقلیه - ردیاب GP021 - ردیاب برتر -رله قطع کن - خاموش کن

ردیاب GP021 ردیابی کاربردی و دسترسی و استفاده ی ساده برای ردیابی تمامی وسایل نقیله  به خصوص موتورسیکلت می باشد. این ردیاب را میتوان از طریق پیامک و هم از طریق نرم افزار ردیابی کرد. دارای قابلیت موقعیت یابی سریع وسیله ی نقلیه و امکان قطع برق یا سوخت وسیله ی نقلیه برای خاموش کردن آن از راه دور. این ردیاب در مواقع قطع شدن برق خودرو ، سرعت بالاتر و هنگام خروج از محدوده ی جغرافیایی تعیین شده به شما هشدار میدهد. این ردیاب به دلیل نداشتن قابلیت نصب میکروفن برای انواع موتورسیکلت بسیار مناسب میباشد.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب GP021 کلیک کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی:

آمار سرقت خودرو های ایرانی درسالیان اخیر

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *