ردیاب اتوبوس -ردیاب مینی بوس -جی پی اس خودرو -ردیاب برتر -جی پی اس اتوبوس -جی پی اس مینی بوس- ردیاب اتوبوس و ردیاب مینی بوس

ردیاب اتوبوس و ردیاب مینی بوس

ردیاب اتوبوس -ردیاب مینی بوس -جی پی اس خودرو -ردیاب برتر -جی پی اس اتوبوس -جی پی اس مینی بوس
جی پی اس اتوبوس -جی پی اس مینی بوس

خودروهای سنگین از قبیل اتوبوس و مینی بوس به دلیل سفر رفتن به جاده ها همیشه در معرض خطرات زیادی قرار دارند . همچنین مدیران شرکت هایی که تعداد زیادی خودرو دارند که در دست رانندگان قرار دارد نیاز اساسی به ردیاب را دارا می باشند.پس ردیاب خودرو یک وسیله امنیتی است که  برای رانندگان الزامیست و برای مدیریت مدیران شرکت های اجاره خودرو اجباری است .

فناوری سیستم جی پی اس :

جی پی اس -ردیاب -موقعیت یابی -ردیاب برتر -
جی پی اس – موقعیت یابی

فناوری سیستم جی پی اس یک سیستم موقعیت یابی جهانی است‌. یکی از کاربردهای عالی برای  GPS  می توان به سیستم های ردیابی اتوبوس اشاره کرد. فناوری ردیابی جی پی اس یک دستگاهی است که برای ناوگان های اتوبوس در کنار صندلی راننده اتوبوس قرار می گیرند. این کار باعث ردیابی مکان اتوبوس و حرکت آن میباشد که شرکت ناوگان میتوانند سرعت و حرکت هر اتوبوس را در نرم افزاری که در اختیار دارد مشاهده کند. این امر به شرکت های حمل و نقل اجازه می دهد تا هزینه های عملیاتی خود را کاهش دهند، امنیت خود را افزایش داده و کارایی خود را بهبود بخشند.

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو کدام بهتر است؟

ردیاب خودرو -جی پی اس خودرو -دزدگیر -مزایای ردیاب -تفاوت جی پی اس با دزدگیر -جی پی اس اتوبوس
تفاوت جی پی اس با دزدگیر -جی پی اس خودرو

همیشه برای صاحبان خودرو این سوال مطرح میشود که آیا نصب دزدگیر بهتر است یا نصب ردیاب ؟ تفاوت ردیاب با دزدگیر در چیست و چه مزیت های نسبت بهم دارند؟ ما با قاطعیت و بر اساس تجربیات ۱۵ ساله خودمان در زمینه سیستم های امنیتی خودرو اعلام میکنیم که ردیاب بهتر است. حال اگر بخواهیم در مورد نصب دزدگیر توضیح دهیم می توان گفت سیستم هشدار امنیت اتومبیل یا دزدگیر وسیله ای الکترونیکی است که در یک وسیله نقلیه نصب شده است تا سارقانی را که ممکن است قصد سرقت خودرو یا محتویات آن را داشته باشند ،به کار برده میشود. همچنین می تواند از سیستم هشدار دهنده برای هشدار دادن به مردم در مورد سرقت اتومبیل یا در بعضی مواقع ترساندن دزد برای جلوگیری از سرقت استفاده کرد.

اما اگر صاحب ۵۰۰ متر از ماشین دور شده باشند، بعید است که آنها بتوانند دزدگیر خود را خاموش کنند ولی سیستم ردیاب ماشین چون با برق ماشین ارتباط دارد و هنگامی که ماشین به هر دلیلی جا به جا می شود یا اتومیبل از طریق جرثقیل حمل می شود، یک پیام جهت اطلاع رسانی به تلفن همراه مالک، ارسال می شود. به این ترتیب صاحب خودرو قادرخواهد بود خودرو را چک کرده و در صورت لزوم پیگیری های لازم را انجام دهد..

مزایای ردیاب جی پی اس برای مینی بوس:

مزایای ردیاب مینی بوس -مزایای ردیاب اتوبوس -مزایای جی پی اس -جی پی اس اتوبوس
مزایای ردیاب مینی بوس و ردیاب اتوبوس

پیشگیری از سرقت مینی بوس:

  1. وقتی اتومیبل شما به سرقت می رود ، پیدا کردن آن بسیار هزینه بر و وقت گیر است . رانندگان خودروهای سنگین با نصب یک ردیاب در اتومیبل خود خیالشان از بابت سرقت ماشین راحت خواهد شد و دیگر نگران سرقت خودرو خود نخواهند بود. مدیران شرکت ها با داشتن ردیاب می توانند تمامی پرسنل و خودروهای تحت امر خودشان را مدیریت کنند که این کار باعث افزایش سرعت کار در سیستم شرکت ها خواهد شد. مدیران شرکت میتوانند با استفاده از نرم افزار می تواند موقعیت مکانی مینی بوس خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

نرم افزار جی پی اس :

بعضی از شرکت های ردیابی با استفاده از نرم افزاری که ارائه می دهند قابلیت آن را ندارند که روی گوشی های IOS نصب شوند و یا خدمات پشتیبانی مورد قبولی ندارد ولی شرکت جیپیران این قابلیت را برای مشتریان در نظر گرفته است حتی ۱ سال خدمات رایگان عرضه و ۱۸ ماه گارانتی تعویض ارائه می دهد.

محدودیت سرعت

شما با استفاده از جی پی اس میتوانید برای وسایل نقلیه ناوگان خود سرعت تنظیم کنید یعنی میتوانید با استفاده از نرم افزار برای اتوبوس های خود محدودیت سرعت تعریف کنید که اگر از سرعتی که تعیین کردید حرکت کردن به شما هشدار بدهند.

مزایای ردیاب برای شرکت های مسافربری:

مزایای جی پی اس اتوبوس -مزایای ردیاب مینی بوس -قابلیت ردیاب -قابلیت جی پی اس -محدوده جغرافیایی
مزایای جی پی اس اتوبوس
  1. با کمک سیستم های ردیابی جی پی اس مدیران ناوگان قادر به دریافت جزئیات مکان و زمان دقیق ورود برای کلیه اتوبوس های ناوگان هستند. مدیران همچنین می توانند مکان اتوبوس ها را مشاهده کنند تا مطمئن شوند که وسایل نقلیه در برنامه هستند.
  2. رفتار رانندگی و محدودیت جرافیایی: شرکت های اجاره خودرو های سنگین و غیرسنگین می توانند با استفاده از جی پی اس و قابلیت میکروفون میتواند رفتار راننده خود را در داخل کابین بشنوند و کنترل کنند همچنین میتوانند برای مینی بوس خود محدوده تعریف کنند که در چه جاهایی مجاز به رانندگی می باشد و اگر برخلاف آن عمل کرد به شما هشدار بدهد.
  3. با استفاده از قابلیت رله قطع کن یا خاموش کن و به کار بردن آن در سیستم جی پی اس شما میتوانید ماشین خود را از راه دور خاموش کنید ولی این را باید در نظر گرفت که سرعت اتومبیل باید از ۲۰ کیلومتر بر ساعت کمتر باشد.
  4. دکمه sos: شما می توانید با استفاده از دکمه sos و تعریف کردن آن برای جی پی اس در خواست کمک کنید یعنی وقتی راننده مینی بوس در جاده احساس خطر کرد میتواند با فشار دادن آن به شماره هایی که از قبل در سیستم تعریف کرده است موقعیت آنلاین فرستاده می شود.

سه نوع روش ردیابی برای جی پی اس :

روش های ردیابی-جی پی اس -روش های دیدن جی پی اس
روش های ردیابی-جی پی اس

۱- از طریق نصب نرم افزار تلفن همراه: شما میتوانید با دانلود نرم افزار جی پی اس (tracksolid) از App store  بر روی گوشی خود میتوانید موقعیت خودرو خود رو به صورت آنلاین مشاهده کنید.

۲- از طریق نرم افزار تحت وب: اگر به هر طریقی نرم افزاری مسیریابی که در تلفن همراه خود نصب کردید به شما موقعیت نداد یا به هرطریقی قطع شد میتوانید با رفتن به سایت radyabbartar.com و پنل مسیریابی و با وارد کردن user  ، pass  می توانید موقعیت خود را ببینید.

۳- از طریق پیامک: شما میتوانید با ارسال کد دستوری به دستگاه از آن بخواهید که موقعیت خود را ارسال کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *