ردیاب موتور سیکلت-امنیت موتور سیکلت-کنترل رلننده ی موتور سیکلت

چرا باید از ردیاب برای خدمات سرویس پیک استفاده کنیم؟

چرا باید از ردیاب برای خدمات سرویس پیک استفاده کنیم؟ ؛ با کمک ردیاب برای پیک های موتوری دیگر نیازی به تماس مداوم با راننده نیست چرا که ردیاب باکمک نرم افزار میتواند به صاحب کار و مشتری اعلام کند که راننده در کجا قرار دارد. در نظر داشته باشیم که این نکته بسیار مهمی است ، چرا که تماس های مکرر با رانندگان میتواند باعث تصادف شده و خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و یا زمان تحویل بسته را به تعویض بیاندازد.

با استفاده از ردیاب به خوبی می توان راننده را کنترل کرد چرا که خیلی از دستگاه های ردیابی مجهز به شنود و حصار جغرافیایی می باشند.

موتور سیکلت-پیک موتوری-ردیاب موتور سیکلت-امنیت موتور-چرا باید از ردیاب برای خدمات سرویس پیک استفاده کنیم؟

حصار جغرافیایی چیست؟

یکی از کاربرد های ردیاب تعیین حصار جغرافیایی ازطریق نرم افزار است با این قابلیت شما میتوانید جاهایی که غیر از مسیر رانندگی است را برای نرم افزار تعیین کنید تا اگر راننده از محدوده ی تعیین شده ی که ایجاد نمودید وارد و یا خارج شد به شما اطلاع دهد. همچنین درصورت توقف های غیر مجاز رانندگان ، دستگاه به هشدار ارسال می کند.

محدودیت های که یک ردیاب میتواند داشته باشد:

 جی پی اس ها به طور دقیق در تمام شرایط آب و هوایی، روز یا شب در سراسر جهان کار می کنند. سیگنال های ردیاب ممکن است توسط جنگل های متراکم ، آسمان خراش ها ، پل ها و غیره مسدود شوند و آنتن دهی دقیق ردیاب بسیار دشوار و غیرممکن سازد. به همین دلیل شاید ردیاب در فضا های داخلی و زیرزمینی نتواند به خوبی کار کند.

استفاده از جی پی اس چه کمکی به پیک های موتوری میکند؟

پیک موتوری - ردیاب - ردیاب موتورسیکلت - خدمات پیک موتوری - خدمات باربری-چرا باید از ردیاب برای خدمات سرویس پیک استفاده کنیم؟

سوخت سنجی

پیک های موتوری به علت مسافت های زیادی که طی میکنند مقدار زیادی از بودجه خود را صرف هزینه های مصرف سوخت می نمایند. ولی سیستم های ردیاب این قابلیت را دارند که با توجه به مسافت طی شده سوخت موتور سیکلت شما را  محاسبه کرده و شما می توانید مسیری که سوخت کمتری مصرف میکند را انتخاب کنید.

ردیاب موتور سیکلت-امنیت موتور سیکلت-کنترل رلننده ی موتور سیکلت - چرا باید از ردیاب برای خدمات سرویس پیک استفاده کنیم؟

تضمیین امنیت

مهم ترین کاربرد ردیاب تضمین امنیت آن است. در ارتباط با شرکت ها و خدمات پیک موتوری احتمال دزدیده شدن موتورسیکلت وجود دارد. شاید از نظر بعضی ها نصب ردیاب بر روی موتورسیکلت کم ارزش باشد ولی این  طرز فکر غلط است چرا که دزدیده شدن موتورسیکلت بسیار آسان تر است و این احتمال همیشه وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که ارزانترین موتورسیکلت حداقل بیش از ۱۰ برابر یک ردیاب موتور قیمت دارد پس نصب ردیاب بر روی موتورسیکلت به صرفه خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *