ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آنلاین - کارکرد ردیاب - برای خرید ردیاب خودرو خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید ردیاب خودرو خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید ردیاب خودرو خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ اگر می خواهید یک سیستم ردیاب خودرو خریداری کنید، انتخاب های زیادی برای شما وجود دارد. تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع سیستم ردیابی برای نیازهای شما مناسب است کار گیج کننده ای می باشد، بخاطر اینکه هر مدل ردیاب دارای ویژگی های مختلف است. ردیاب برتر به شما پیشنهاد می کند که قبل از خرید جی پی اس خودرو ، در مورد انواع مختلف سیستم های ردیابی خودرو و مزایای هر مدل مطالعه کنید. دانستن آنچه می خواهید و جایی که می توانید آن را پیدا کنید، از استرس شما در هنگام خریداری می کاهد و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

نیازهایتان را یک به یک مشخص کنید:

1-   تعیین کردن هدف استفاده از ردیاب خودرو

هدف استفاده از سیستم جی پی اس خودرو به شما در تصمیم گیری در مورد ویژگی های مورد نظر کمک می کند. آیا این سیستم را برای نظارت رانندگی نوجوانان استفاده می کنید؟ آیا از ردیاب خودرو  برای جلوگیری از سرقت خودرو استفاده می کنید؟ آیا می خواهید وسایل نقلیه شرکت پیگیری و نظارت کنید؟ سیستم ردیابی معین به شما بیشتر از انواع دیگر دستگاه های ردیاب بنا به نیاز شما کمک می کند.

  • از ردیاب خودرو به صورت قانونی استفاده کنید. استفاده از ردیاب ماشین بدون رضایت راننده می تواند تعرض به حریم خصوصی باشد. بگذار دیگران از نیت شما مطلع باشند.

 

  • اگر شما صاحب شرکت تحویل دهی هستید، می توانید از ردیاب خودرو استفاده کنید تا مشتریان بتوانند موقعیت دقیق اموال خود را ببینند. برخی از سیستم های ردیاب خودرو با نرم افزار ردیابی بهتری مجهز هستند.
ردیاب - ردیاب خودرو - ردیاب جی پی اس - ردیابی آنلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیاب جی پی اس – ردیابی آنلاین

2-   تحقیق در مورد چگونگی عمل کرد جی پی اس خودرو

دانستن اینکه چگونه دستگاه های جی پی اس کار می کنند، به شما در مورد مزایا و معایب آن کمک خواهد کرد. دستگاه ردیاب خودرو معمولا از یک فرستنده بی سیم،  تکنولوژی تلفن همراه و شبکه ماهواره هایی که در مدار زمین در حال چرخش است استفاده می کند. با دریافت اطلاعات از این منابع، سیستم می تواند موقعیت نسبی خود را ردیابی کند.

  • استفاده از سیستم های خاص می تواند بعضی مشکل ها را داشته باشد. اگر شما از ردیاب استفاده می کنید این دستگاه برای ردیابی به سقف باز نیاز دارد، به این معنی که در پارکینگ زیر زمینی درست کار نمی کند. دستگاه های ردیابی که به صورت آنلاین ردیابی می کنند، مانند گوشی موبایل از سیمکارت برای ارسال اطلاعات استفاده می کنند، در صورت خارج بودن از منطقه پوشش شبکه مخابراتی، قادر به ارسال اطلاعات نمی باشند.

۳- تعیین بودجه برای خرید ردیاب خودرو

برای خرید ردیاب خودرو خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ ، با توجه به ویژگی های خاص و برند های مختلف قیمت ردیاب خودرو متفاوت است. قبل از خرید، یک بودجه برای خودتان تنظیم کنید، بنابراین از پرداخت هزینه بیشتر خودداری نمایید. اگر قبل خرید ردیاب خودرو تحقیق نکنید، ممکن است فریب بخورید و ردیاب جی پی اس گرانتر از آنچه که نیاز دارید را خریداری کنید.

  • برای استفاده برخی از دستگاه های ردیاب هزینه های ماهانه یا سالانه باید پرداخت کنید، که هزینه آن بستگی به شرکتی که شما دستگاه را خریداری کرده اید دارد.

 

 

https://radyabbartar.com/product/gp022/

برای خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت GP022 کلیک کنید.

انتخاب ردیاب ماشین

۱- انتخاب ردیاب سیمکارتی برای کاهش هزینه

دستگاهای ردیاب خودرو که مانند تلفن همراه از سیمکارت استفاده می کنند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. این دستگاه ها برای ارسال اطلاعات به سرور از شبکه های مخابراتی استفاده می کنند.

  • شما ملزم به پرداخت هزینه ماهانه به خدمات شبکه مخابراتی هستید. بدانید دستگاه برای ارسال اطلاعات از شارژ پولی استفاده می کند، البته مصرف شارژ پولی این دستگاه ها بسیار کم هزینه می باشد.

۲- انتخاب دستگاه ردیابی آنلاین یا آفلاین

سیستم های ردیابی آفلاین اطلاعات مسیرهای طی شده، سرعت و غیره را در حافظه داخلی خود ذخیره می کند. هنگامی که وسیله نقلیه به نقطه از پیش تعیین شده (مانند خانه شما) می رسد، شما می توانید دستگاه ردیاب را از خودرو خارج کرده و اطلاعات را در کامپیوتر خود دانلود کنید. سیستم های ردیابی آنلاین اطلاعات مشابه را جمع آوری می کنند، اما اطلاعات را به صورت آنلاین در زمان واقعی به کاربر ارائه می دهند.

  • اکثر ردیاب ها توانایی های آنلاین و آفلاین را پشتیبانی می کنند :‌ شما با استفاده از این نوع دستگاه های ردیاب خودرو می توانید مکان خودرو را در زمان واقعی مشاهده کنید و گزینه هایی برای دانلود اطلاعات سرعت، توقف، جزئیات خاص ردیابی خودرو را داشته باشید.
ردیاب خودرو - نظارت خودرو
ردیاب خودرو – نظارت خودرو

۳- دیده شدن یا نشدن دستگاه ردیاب خودرو

شما باید تصمیم بگیرید دستگاه ردیاب به صورت مخفی باشد یا نه. دستگاه های جی پی اس مخفی اغلب برای شرکت های حمل و نقل، کارفرمایان، یا والدین استفاده می شود تا فرزند یا کارمند آنها نتوانند به ردیاب دسترسی داشته باشند یا آنرا از خودرو خارج کنند. اگر شما ردیاب قابل مشاهده تر را انتخاب می کنید، اغلب بیشتر مقرون به صرفه خواهد بود.

  • اگر یک مدل ردیاب مخفی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که دستگاه ردیاب با یک باتری عمر طولانیتری را انتخاب کرده اید، بنابراین کمتر آن را از خودرو برداشته و مجددا نصب کنید.

۴- ویژگی های خاص ردیاب را در نظر داشته باشید

برخی از  دستگاه های ردیاب ماشین دارای ویژگی های خاصی می باشند. بعضی از ردیاب ها می توانند مانند دزد گیر خودرو عمل کنند، این ردیاب ها دارای ویژگی هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور در صورت سرقت خودرو، دکمه درخواست کمک در صورت نیاز داشتن کمک، هشدار لرزش در صورت تصادف یا وارد شدن ضربه به خودرو و غیره می باشند.

ردیاب - ردیاب خودرو - محدودیت جغرافیایی
ردیاب – ردیاب خودرو – محدودیت جغرافیایی

۵-  با شرکت های مختلف ردیاب خودرو تماس بگیرید

اگر شما قصد دارید دستگاه ردیاب خودرو یا سیستم دزدگیر ماشین خریداری کنید، با شرکت های مختلف فروش دستگاه تماس بگیرید یا ایمیل ارسال کنید. از آنها درباره هزینه هایی که سالانه باید پرداخت شود و خدمات پس از فروش اطلاعات بگیرید.

 

https://radyabbartar.com/product/gp020/

برای خرید کاملترین ردیاب خودرو GP020 کلیک کنید. 

خرید ردیاب خودرو

1-   فروشگاه های خریداری آنلاین را بررسی کنید

از وبسایت های فروش آنلاین بازدید کنید که اغلب معاملات در اجناس الکترونیکی دارند، قبل از خرید ردیاب ماشین ، وبسایت را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که سایت معتبر و قابل اطمینان است. برخی از وبسایتها ممکن است یک محصول را با قیمت پایین ارائه دهند، که ممکن است اقلام کم کیفیت را به فروش برسانند یا کلاهبرداران انترنتی باشند.

  • اگر می خواهید ردیاب مورد نظر خود را خریداری کنید، به وبسایت های آنلاین محلی مراجعه کنید. از فروشنده سوال های زیادی در مورد وضعیت آن و نحوه عملکرد ردیاب بپرسید و برای جلوگیری از کلاهبرداری، همیشه فروشنده را ملاقات کنید.

2-   گارانتی ردیاب خودرو را بررسی کنید

اکثر سازندگان دستگاه ردیاب، محصولات خود را با گارانتی برای مشتریان ارائه می دهند. اگر ردیاب شما مشکل پیدا کند، در این صورت شما مطمئن هستید که دستگاه شما گارانتی دارد. شما اگر ردیاب استفاده شده را خریداری می کنید، احتمالا گارانتی دریافت نخواهید کرد.

https://radyabbartar.com/product/gp023-a/

برای خرید ردیاب آهنربایی GP023 A کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *