ردیاب GPS

چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟

آنچه که باید بدانیم!

چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟ اگر بخواهیم اینطور شروع کنیم متاسفانه، هنوز بسیاری از مردم  با سیستم ردیاب GPS برای خودرو به خوبی آشنا نیستند. صرفا می دانند که برای تعیین موقعیت باید ردیاب GPS را نصب کنند. ما اغلب پول زیادی خرج می کنیم و ممکن است دستگاهی را که متناسب با خودمان و کارمان و یا حتی نیازمان باشد پیدا نکنیم. تا زمانی که مشکلی پیش نیاید، توجهی نسبت به کالا نداریم.

ردیاب GPS - چگونه ردیاب GPS متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟ -خرید ردیاب جی پی اس خودرو

 

در حقیقت، بسیاری از مشکلات را نمیتوان از ریشه حل کرد. در بازار برندهای ردیاب GPS بسیار متنوع هستند و قیمت ردیاب جی پی اس نیز بسیار متفاوت است. هنگامی که بسیاری از دارندگان خودرو جی پی اس خریداری می کنند، دشوار است که بگویید کدام مارک ردیاب GPS بهتر است. در مرحله ی اول شما باید بدانید که برای چه چیزی از جی پی اس میخواهید استفاده کنید، مکان یاب های مورد نیاز برای هر صنعت و کار متفاوت هستند.

ردیاب GPS برای استفاده در خودرو:

اغلب شرکت ها برای مدیریت ناوگان خودرو خود از ردیاب سیمی استفاده می کنند. موقعیت یابی آنلاین، نمایش مسیرهای گذشته، حصار جغرافیایی، هشدار محدوده سرعت، گزارش محموع مسافت های پیموده شده برحسب کیلومتر، آمار مصرف سوخت، هشدارهای آفلاین از ویژگی های این نوع ردیاب ها می باشند. در وسایل نقلیه اجاره ای و شرایطی علاوه بر ردیاب های سیم دار میتوان از ردیاب بیسیم نیز استفاده کرد که می توانند به مدت سه سال بدون نیاز به شارژمجدد موقعیت دستگاه را ارسال نمایند.

استفاده از موقعیت یاب سیم کشی:

موقعیت یابی آنلاین، نمایش مسیرهای گذشته، حصار جغرافیایی، هشدار محدوده سرعت، گزارش محموع مسافت های پیموده شده برحسب کیلومتر، آمار مصرف سوخت، هشدارهای آفلاین از نمونه های کاربردی آنهاست. درصنعت مدیریت لجستیک معمولاً ردیاب از برق خودرو استفاده میکند.

کاربردهای اصلی:

موقعیت یابی آنلاین، پخش مسیرهای گذشته، حصار جغرافیایی، هشدار قطع برق دستگاه، رله قطع کن جهت خاموش کردن از راه دور، هشدار محدودیت سرعت، آمار مجموع مسافت های پیموده شده، آمار مصرف سوخت، هشدارهای آفلاین، تماس دوطرفه و یک طرفه، دکمه درخواست کمک sos، هشدار حرکت خودرو حتی در زمان پارک و…

ماشین های شخصی از رایج ترین مصرف کننده های ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی هستند. استفاده اصلی از موقعیت یابی آنلاین، هشدار حرکت خودرو، تماس دوطرفه و شنود، تعریف حصار جغرافیایی، هشدار محدودیت سرعت، آمار مسافت پیموده شده، آمار مصرف سوخت از جمله کاربردهای این نوع ردیاب ها است.

قیمت جی پی اس خودرو:

چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟ تفاوت قیمت تجهیزات سخت افزاری ردیاب GPS نسبتا زیاد است. تفاوت خاصی در قیمت کالاهای مشابه در بازار وجود دارد. طبیعتا کیفیت، نقش اساسی و رقابتی در قیمت خواهد داشت. پس از فروش ردیاب GPS اتومبیل، خدمات پس از فروش اغلب مشکلی است که افراد با آن مواجه می شوند. برخی از تولیدکنندگان فقط به فروش کالاها اهمیت میدهند نه خدمات پس از فروش و هنگامی که با فروشنده و نمایندگی کالا تماس می گیرید برخی از آنها به طور کامل و مناسب پشتیبانی نمیکنند، که به طور مستقیم بر استفاده از کالای کاربر GPS تأثیر می گذارد.  بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان این محصولات به دلیل نبود پشتیبانی خوب و مطمئن در زمینه جی پی اس به فکر جایگزینی مناسب برای آن هستند.

 

پیشنهادی: جیپیران بزرگترین واردکننده و ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو

https://www.gpran.com/blog/car-tracker/

نکاتی که باید هنگام خرید ردیاب GPS به آن توجه کنید:

پشتیبانی ردیاب GPS - چگونه ردیاب GPS متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟ - پشتیبانی ردیاب

  • اول ازهرچیزی بدانید و مطمئن شوید که ردیاب را برای چه مواردی نیاز دارید و میخواهید استفاده کنید.
  • ردیاب را از شرکتی بخرید که فقط تخصص فروش جی پی اس را دارد و در زمینه محصولات دیگر فعالیت نداشته باشد.
  • قیمت ها را مقایسه کنید اما قیمت های خیلی پایین، می تواند نشان دهنده ضعف در کیفیت محصول و یا خدمات آتی شرکت باشد.
  • حتما سابقه کاری شرکت را چک کنید، شرکتی که تازه وارد به بازار ردیاب شده است، با توجه به نیاز مشتری به خدمات پس از فروش، احتمال خروج سریع از بازار و عدم پشتیبانی مشتری را دارد.
  • حتما مطمئن شوید شرکت باشند و نه مغازه دار!!! و یا فروشگاه! و دپارتمان پشتیبانی از فروش مجزا باشند.
  • شرکتی که تخصصی در زمینه ردیاب کار میکند، همیشه انواع محصولات ردیاب را عرضه میکند و تنوع محصولات را ازجمله مدل های ردیاب آهنربایی، ردیاب شخصی و خودرویی را با توجه به نیاز مشتری ارائه نماید.
  • از واردات قانونی و گمرکی ردیاب خود مطمئن شوید، شرکت هایی که به صورت قاچاق، واردات را انجام میدهند. در رجیستری ردیاب خود دچار مشکل شده و بسیاری از محصولاتشان توسط شبکه قطع میشوند.

راهنمای خرید ردیاب GPS  برای خودرو و نحوه ی نصب آن:

نصب ردیاب ماشین در همه نقاط خودرو امکان پذیر است. در واقع هر محلی از خودرو که سیم کشی برق داشته و امکان اتصال به برق ماشین وجود داشته باشد می تواند محلی برای نصب و مخفی کردن ردیاب خودرو باشد.

اینگونه ردیاب ها بر روی تمام انواع خودروها اعم از پراید و پژو گرفته تا بنز و بی ام و، ماشینهای ژاپنی، اروپایی و غیره قابل نصب است. درخودروهای لوکس که مجهز به انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی هستند نیز نصب این ردیاب ها پیشنهاد می گردد. برخی مواقع خودروهای لوکس با تهدید اسلحه و به صورت زورگیری به سرقت می روند، لذا در صورت نصب ردیاب خودرو می توانید از موقعیت خودرو اطلاع حاصل نموده و آنرا پیدا نمایید.

چگونگی نصب دستگاه ردیاب، بدین صورت است که پس از تهیه و خرید ردیاب خودرو ،در صورت داشتن آگاهی از سیستم برق خودرو (یا مراجعه به برق کار مجرب خودرو) و مطالعه دفترچه راهنمای آن می توانید خود، نسبت به نصب آن اقدام نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان پشتیبانی شرکت تماس گرفته و تلفنی، نحوه نصب را جویا شوید و یا درخواست ارسال تکنسین شرکت را به آدرس خود نمایید.

مطلب پیشنهادی:

ردیاب ها چه قابلیت های نرم افزاری دارند؟

شرکت ردیاب برتر

ما شرکتی هستیم که بیش از ۱۵ سال در صنعت GPS Tracker می جنگد.

در حال حاضر، ما فروشنده ی انواع ردیاب ها از جمله ردیاب خودرو، موتور سیکلت، شخصی، آهنربایی و دوربین دار با کیفیت عالی و دارای خدمات بی نظیر و پشتیبانی مادام العمر و ۵سال خدمات پس از فروش هستیم.

شما میتوانید برای مشاوره و راهنمایی خرید ردیاب GPS  مناسب با کار و نیازتان از طریق لینک های ارتباطی و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و ما در هر زمان و هر لحظه ای که بخواهید در خدمت و پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستیم.

 

تلفن واحدفروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *