ردیاب خودرو بیسیم یا سیم دار - مزیت تفاوت و معایب ردیاب های خودرو - وبلاگ ردیاب برتر

ردیاب خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

اگر دنبال خرید ردیاب هستی و هنوز انتخاب نکردی و سردرگم شدی توی انتخابش تا آخر این مقاله رو بخون;

انتخاب و خرید ردیاب مناسب

امروزه با توسعه تکنولوژی، شرکت ها و اشخاص هر دو می خواهند اتوموبیل خود را در هر زمان ردیابی کنند. بسیاری از مردم هنگام خرید ردیاب خودرو سردرگم می شوند زیرا دستگاه  ردیاب سیم دار و دستگاه ردیاب بیسیم وجود دارد. در واقع، راه کلیدی این است که در نظر بگیرید که کدام نوع برای شما مناسب است و چگونه میتواند از ضعف ها جلوگیری کند. ردیاب برتر در اینجا مزایا و تفاوت های این دو نوع ردیاب را برای شناخت بیشتر شما توضیح می دهد.

۱- دستگاه ردیاب خودروی سیم دار

سیم در دستگاه ردیاب جی پی اس برای اتصال به سیم برق خودرو، سیم ACC و غیره استفاده میشود. برق این نوع دستگاه ردیاب جی پی اس توسط وسیله نقلیه تامین می شود.

مزایای ردیاب جی پی اس سیمی:

برق این دستگاه ردیاب سیم دار توسط خودرو تامین می شود به همین دلیل، بزرگترین ویژگی ردیاب خودرو سیمی این است که همواره برق مورد نیاز خود را از برق خودرو تامین می کند و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژدستگاه و… ندارید. بانصب اینگونه ردیاب ها و باخیال آسوده بصورت آنلاین و لحظه به لحظه می توانید موقعیت دستگاه خود را کنترل کنید.

همان طور که عمکرد ردیاب جی پی اس سیمی قویتر است، با این دستگاه میتواند موقعیت دستگاه را بصورت آنلاین کنترل کنید ، خودروی خود را در صورت سرقت از راه دور خاموش نمایید ، برای خودروی خود محدودیت جغرافیایی ایجاد کنید ، محدودیت سرعت تعریف کنید ، هشدار لرزشی دستگاه را فعال کنید تا در صورت صدمه زدن به خودرو شما و آسیب رساندن به آن دستگاه با شما تماس بگیرد و  هشدار حرکتی خودرو که در صورت حمل خودرو با جرثقیل به شما اطلاع دهد…میتوانید بانصب این ردیاب ها و امکانات فوق العاده ای که دارند خودروی خود و یا رفتار رانندگان خود را لحظه به لحظه و آنلاین نظارت کنید.

تفاوت های ردیاب جی پی اس سیمی:

درهرحال ردیاب جی پی اس سیمی باید به سیم برق خودرو متصل شود که باعث غیر انعطاف پذیری نصب آن میشود. ردیاب سیمی باید به در جایی که سیم برق قرار دارد نصب شود. بنابراین، امکان دارد سارق خودرو آنرا راحتتر پیدا کند.

نکته: البته باید توجه داشت که درصورتیکه  نصب ردیاب توسط یک متخصص حرفه ای صورت بگیرد میتوانید خیال آسوده تری داشته باشید.

وسایل نقلیه مناسب برای ردیاب جی پی اس سیمی:

شرکت های حمل و نقل، اتوبوس ها، تاکسی ها، شرکت های شرایط گذار خودرو، شرکت های اجاره خودرو، خودروهای شخصی و وسایل نقلیه مرتبط دیگر.

۲- ردیاب خودرو بیسیم

ردیاب بیسیم به این معنی است که دستگاه هیچ سیمی ندارد، بنابراین منبع برق خارجی قابل دستیابی نیست و دوره کار ردیاب های بیسیم به  شارژ باتری داخلی محدود میشود. عمر باطری ردیاب با فرکانس موقعیتی که شما تنظیم میکنید تعیین میشود. در فرکانس بالاتر عمر باتری کمتر خواهد بود. بنابر این، جی پی اس های بیسیم یا اصطلاحا ردیاب های آهنربایی برای عمر طولانی آماده به کار است که میتواند برای ۲ تا ۳ سال بدون نیاز به جایگزینی باتری جدید استفاده شود.

مزایای ردیاب جی پی اس بی سیم:

زمان ارسال موقعیت را میتوان کنترل کرد، و دستگاه بلافاصله پس از ارسال سیگنال به حالت خواب وارد میشود. تنظیم بازه ی زمانی ردیاب می تواند تا حد زیادی از تداخل دستگاه GPRS و القاء آشکار ساز سیگنال جلوگیری کند، در نتیجه باعث کاهش مصرف باتری می شود.

ردیاب جی پی اس بیسیم نیاز به نصب ندارد. هیچ سیم خارجی وجود ندارد، بنابر این ردیاب آهنربایی توسط سیم برق خودرو محدود نمی شود. این دستگاه ردیاب که دارای آهنربای بسیار قوی است میتواند در هر موقعیت خودرو قرار بگیرد ( به مسئله سیگنال توجه شود)، و در نتیجه پیدا کردن آن بجز صاحب خودرو مشکل باشد و امنیت آن بر این اساس مناسب است.

ردیاب مخفی خودرو آهنربایی GP023A یکماه ردیابی آنلاین

تفاوت های ردیاب جی پی اس بیسیم:

در مقایسه با ردیاب سیم دار، عملکرد ردیاب بیسیم نسبتا ساده است. به طور کلی، اطلاعات موقعیت داده شده توسط دستگاه بیسیم داده های قبلی به جای محل فعلی است. مگر اینکه خودرو به سرقت رفته و یا دیگر شرایط اضطراری، موقعیت یابی در زمان واقعی بسیار کم کار میکند.

وسایل نقلیه مناسب برای ردیاب جی پی اس بی سیم:

شرکت های شرایط گذار خودرو، اتوبوس ها، تاکسی ها، شرکتهای حمل و نقل، شرکت های اجاره خودرو ، خودروهای شخصی و وسایل نقلیه مرتبط دیگر.

نتیجه گیری:

اگر مشکل باتری را در نظر نگیرید، ردیاب جی پی اس سیمی بهتر از دستگاه ردیابی جی پی اس بی سیم است، اما این همه چیز نیست… مالک خودرو باید ردیاب جی پی اس را بر اساس وسایل نقلیه و سناریوهای خاص خود انتخاب کند. ردیاب برتر توصیه می کند که هر دو دستگاه های سیمی و بی سیم جی پی اس را در یک ماشین در صورت لزوم نصب کنید، که با آن حفاظت دوگانه را فراهم می کند  و امنیت خودروی شما را افزایش می دهد.

قیمت خرید ردیاب و دوربین خودرو | ردیاب برتر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *