کارآمدترین روش صرفه جویی مصرف سوخت خودرو - ردیاب برتر

کارآمدترین روش برای صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو

استفاده از فناوری ردیابی GPS برای صرفه جویی در هزینه های سوخت

دارندگان ناوگان خودرو معمولاً از هزینه های سوخت وسایل نقلیه خود ناراضی هستند. ردیابی خودرو می تواند به شناسایی ناکارآمدی ها به منظور کاهش هزینه کمک کند. GPS می توانند مسایل مربوط به سوخت را شناسایی و نظارت کنند:

  • مسافت پیموده شده در هر بار سوخت گیری
  • بار اضافی و مسیر پیموده شده ی غیر ضروروی
  • ردیابی مسیر میانبر و نزدیک تر به مقصد

این موارد به مدیران ناوگان خودرو کمک می کند تا در شناسایی رانندگان ناکارآمد و اصلاح عادات بد آنها اقدام کنند. با استفاده از کنترل مصرف سوخت و آموزش رانندگان، مدیران می توانند هزینه های سوخت را به عنوان بخشی از کل هزینه های ناوگان خود بهینه سازی کنند. مزایای زیست محیطی نیز وجود دارد زیرا مصرف سوخت کمتر به معنای آلودگی کمتر است. جی پی اس همچنین می تواند مدیران را در شناسایی وسایل نقلیه که نیاز به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دارند کمک کند تا از مشکلات پرهزینه قبل از خرابی و کاهش زمان آن جلوگیری شود.

صرفه جویی در وقت و زمان

کارآمدترین روش برای صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو ، شناسایی و کاهش زمان بی استفاده بودن خودرو (توقف خودرو) می تواند از لحاظ صرفه جویی در هزینه سوخت سودهای زیادی را به همراه داشته باشد. در حالیکه عنوان میشود که خاموش کردن خودرو به جای روشن بودن آن می تواند بر عملکردش تأثیرگذار باشد اما در دراز مدت این امر نادرست است. مطالعات نشان می دهد که راه اندازی مجدد موتور تقریبا معادل ۳۰ بار زمانی است که خودرو متوقف می باشد که تأثیر زیادی روی دوام اجزای خودرو دارد. سیستم های ردیابی جی پی اس می توانند زمان توقف خودرو (خاموش بودن موتور خودرو) را ثبت نمایند.

این اطلاعات برای صرفه جویی در مصرف سوخت و همچنین نگرانی های مربوط به نگهداری مهم است. روغن، فیلترهای روغن، فیلترهای سوخت و مایع خنک کننده موتور باید بر اساس کیلومتر رانندگی تعویض شوند که این امر باعث می شود که مدیران سازمان ها با دریافت اطلاعات اینچنینی و اصلاحاتی که بر روی رفتار رانندگان خواهند داشت عملکرد و هزینه های خود را بهبود بخشند.

پیشنهادی:

کسب و کار خود را با سیستم جی پی اس رونق دهید

نظارت بر سرعت خودرو

هشدار سرعت خودرو - ردیاب برتر - نظارت بر سرعت خودرو

 

نظارت بر سرعت خودرو از یکی از مهمترین مزیت های جی پی اس خودرو است. سرعت نیز یک خطر ایمنی محسوب می شود و سرعت بیش از حد می تواند باعث افزایش ساییدگی و پارگی تایر خودرو شود. اکثر سیستم های ردیابی GPS می توانند در مورد سرعت وسیله نقلیه گزارش دهند همچنین در مورد موضوعاتی مانند شتاب سنگین یا بالاتر از حد مجاز سرعت تنظیم شده توسط کاربر، اعلان هایی ارسال کنند. شرکت هایی که از این دستگاه ها برای ردیابی ناوگان استفاده می کنند کمتر حوادث ترافیکی مربوط به رانندگان خود را گزارش می دهند.

یکی دیگر از مزایای احتمالی ردیاب خودرو این است که میتوان مشوق هایی را به رانندگانی داد که از قوانین شرکت پیروی می کنند و همچنین آموزش هایی را برای رانندگانی فراهم کرد که استانداردهای مناسبی را جهت رانندگی رعایت نکرده اند.

ایجاد محدوده های جغرافیایی برای رانندگان

فناوری ردیابی خودرو امکان نظارت، برنامه ریزی و مشاهده مسیر رانندگان را فراهم می کند. Geofences یا حصار جغرافیایی را می توان توسط کاربر تنظیم کرد تا در صورت عبور از هر یک از این خطوط، مدیران از آن هشدار مطلع شوند. یعنی اگر راننده وارد منطقه یا خارج از منطقه شده باشد که جز ممنوعیت های شغلیشان است به مدیران اطلاع میدهد. مدیران می توانند موقعیت مکانی رانندگان را مشاهده کنند. آنها همچنین توانایی منحصر به فردی  برای ارزیابی ناوگان به طور کلی و شناسایی نزدیکترین راننده به رانندگانی که به کمک اضطراری نیازمند هستند را دارند. مدیران می توانند برای تعیین مسیرها به رانندگان از نقشه های ترافیكی آنلاین و نرم افزارهای مسیریابی همچون Waze استفاده كنند.

پیشنهادی:

چگونه ردیابی متناسب با نیازمان را خریداری کنیم؟

پیگیری دقیق

کارآمدترین روش برای صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو ، ردیابی ناوگان خودرو اطلاعات کافی جهت رفع مشکلات احتمالی از جانب رانندگان، گزارش زمان و مسافت پیموده شده آن ها را ارائه می دهد. استفاده های غیرمجاز از خودرو ثبت و ضبط می شود و به مدیران این امکان را می دهد تا بسیار سریع تر جهت رفع این مشکلات اقدام کنند. حتی با کمی حساب سرانگشتی میتوان دریافت که مدیریت ناوگان حمل و نقل با استفاده از جی پی اس خودرو می تواند در وقت و زمان و هزینه های سوخت صرفه جویی کند و باعث افزایش عملکرد مجموعه بیزینسی خود شوند.

اگر مدیر ناوگان حمل و نقل شرکتی می باشید و به دنبال صرفه جویی در هزینه سوخت، بکارگیری و مدیریت بهتر رانندگان خود هستید از شما دعوت می کنیم تا با تیم مشاوره ما تماس گرفته تا بتوانیم به شما در انتخاب مناسب ترین دستگاه برای رفع نیازهای مربوط به کسب و کار خود کمک نماییم.

مشاوره و خرید ردیاب:

تماس و مشاوره باواحد فروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

 

پیشنهادی: خرید، نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

 

https://www.gpran.com/blog/tracker-personal-no-install/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *