نقد و بررسی استفاده ردیاب در ماشین های سنگین - ردیاب برتر

نقد و بررسی استفاده از ردیاب در ماشین های سنگین

مقدمه:

ردیاب ها در تجهیزات مکانیکی چقدر موثر هستند؟ اکنون می خواهیم به کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین بپردازیم تا شما عزیزان را با راه اندازی جی پی اس ها در تجهیزات مکانیکی کمی آشنا کنیم تا بتوانید از موقعیت مکانی وسایل نقلیه خود به طور دقیق آگاه شوید.

پیشنهادی: ۱۰ نکته خرید ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

 

ردیابی نجهیزات و ماشین آلات سنگین توسط جی پی اس چگونه است؟

نقد و بررسی استفاده از ردیاب در ماشین های سنگین- کاردبرد ردیاب در خودرو های سنگین - ردیاب برتر

نقد و بررسی استفاده از ردیاب در ماشین های سنگین ، همانطور که می دانیم ماشین های سنگین مانند: کامیون، بولدوزر و … در ساخت و ساز ، راهداری ، معادن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که البته امروزه با به روز شدن و پیشرفته تر شدن فناوری استفاده از جی پی اس در ماشین آلات سنگین ، کار را برای کارکنان آن آسان تر می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد. برای بدست آوردن درک بهتر از ردیابی تجهیزات GPS یکی از نخستین سوالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح می شود این است: “ردیابی نجهیزات و ماشین آلات سنگین توسط جی پی اس چگونه است؟

همان تکنولوژی مورد استفاده برای نظارت بر ناوگان خودرو، برای ردیابی انواع تجهیزات مثل جرثقیل برقی و… استفاده می شود. در زمان سرقت، دستگاه های ردیابی در ماشین های سنگین موجب می شود تا شما آگاهانه وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید. از دیگر مزیت های کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین این است که بخش مدیریت و ناظران بر پروژه هایی که از ماشین های سنگین استفاده می شود به راحتی می توانند با نصب ردیاب خودرو  از وضعیت و پیشرفت پروژه با خبر شوند و بهتر مدیریت کنند تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود.

دسترسی سریع و نظارت هرچه بهتر

به کار گیری ماشین آلات سنگین در پروژه ها سرمایه گذاری بزرگی است، همین امر سبب این می شود که سطح کارایی تجهیزات مکانیکی خود را افزایش دهیم. نصب یک ردیاب روی وسیله نقلیه سنگین شما کمک می کند تا مدت طولانی تر و بدون مشکل از آن بهترین بهره را ببرید. بدون اینکه به ماشین های سنگین خود دسترسی داشته باشید و قادر نباشید در فاصله های دورتر آن را مشاهده کنید با کمک ردیاب ها به راحتی می توانید از روشن و یا خاموش بودن ماشین و موقعیت دقیق مکانی ماشین آلات خود مطلع شوید.

شرکت شما با استفاده از ترنچر (Trencherبیل مکانیکی، بولدوزر، تراکتور، گریدر و تجهیزات سنگین چقدر موثر و موفق است؟ بدون در اختیار داشتن یک سیستم ردیابی، شرکت های ساختمانی مجبورند حدس بزنند که چند ساعت از این ماشین آلات استفاده می شود؟ پیگیری سیستم های ردیابی در خودرو ها به شما اجازه می دهد تا اطلاعات دقیق، عملکرد دستگاه ها و مکان استفاده از تجهیزات سنگین خود داشته باشید.

پیشنهادی: ردیابی و نظارت آنلاین لیفتراک

 

مدیریت ناوگان با فناوری GPS و GSM

به جز جلوگیری از سرقت ماشین های سنگین ، یکی از متداول ترین روش ها برای مدیریت هرچه بهتر ناوگان حمل و نقل استفاده از ردیاب خودرو می باشد.  این سیستم ها از فناوری GPS و GSM برای ارائه دقیق اطلاعات مخابراتی به یک مدیر ناوگان بهره می برند. این سیستم ها معمولا با ویژگی های نظارت بر آمار مانند؛ مصرف سوخت، سرعت متوسط، زمان رانندگی و مکان فعلی. اخیرا افزایش تقاضا برای این فناوری افزایش یافته است، زیرا مقررات اتحادیه اروپا محدودیت های ساعتی حدودا ۹ ساعت برای راننده های قرار اده تا سعی بر این شود که در یک روز کاری کار کنند. به موجب این امر شرکت ها از لحاظ قانونی حتما باید یک توپوگراف (نقشه‌ای است که برای نمایاندن ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین به کار می‌رود) در هر وسیله نقلیه نصب کنند.

نجهیزات سنگین و ماشین آلات سنگین خود را با نرم افزار Tracksolid ردیابی کنید

ردیاب کشاورزی - ردیاب برتر - ردیاب کامیون - ردیابی کامیون - نجهیزات سنگین و ماشین آلات سنگین خود را با نرم افزار Tracksolid ردیابی کنید

نقد و بررسی استفاده از ردیاب در ماشین های سنگین ، از دیگر ویژگی های کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین این است که شما با دریافت سیگنال های GPS و یا سامانه ردیاب بر روی تلفن همراه یا لپ تاپ خود می توانید موقعیت جغرافیایی وسایل نقلیه سنگین خود  را ردیابی و جستجو کنید و از مکان دقیق راننده گریدر، کامیون و دیگر ماشین های سنگین آگاه شوید. در تمام صنایع ، بهره گیری از ردیاب ها در تجهیزات مکانیکی باعث پیشبرد اهداف می شود.

هر پروژه صنعتی دارای برنامه ها  و ماشین آلات سنگین بخصوصی می باشد که هرکدام را می توان جداگانه و با روش های متفاوت ردیابی کرد. مثلا یکی از ساده ترین مثال ها شرکت های مواد غذایی است که با کامیون مواد غذایی را پخش می کنند. سیستم های ردیابی در کامیون های تحویل غذا بسیار با اهمیت می باشد زیرا می تواند هشدار دهد که دمای محفظه یخچال خارج از محدوده ی دمای ذخیره سازی غذا قرار گیرد. نمونه های دیگر شرکت هایی که قادر هستند از این تکنولوژی استفاده کنند می توان شرکت های حمل و نقل، تجهیزات کشاورزی، کارخانه های صنعتی، جاده و بزرگ راه ها و… را نام برد.

چگونه با استفاده از ردیاب ها مانع سرقت ماشین های سنگین شویم؟

آیا تا به حال قطعه ای از تجهیزات شما به سرقت رفته است؟ آیا دوست دارید مانع دزدی شوید؟ خب ، شاید الان فکر می کنید چرا باید برای نصب ردیاب در ماشین های سنگین هزینه کنید؟ بهتر است بدانید که درست است بابت ردیاب و نصب آسان آن باید پولی پرداخت شود اما زمانی که یکی از ماشین های سنگین ربوده و سرقت شود. آیا بهای آن بیشتر از خرید و نصب ردیاب در این ماشین ها نیست؟

بسیار واضح است که خرید و تهیه ماشین آلات بسیار پر هزینه است. برای خرید یک ماشین سنگین اعم از کامیون، تریلی، بولدوزر و… باید قیمت بالایی پرداخت کرد و از تجهیزات با ارزش و گران قیمت محسوب می شوند پس باید در حفظ و نگه داری آن ها دقت کرد چون ربوده شدن آن ها می تواند خسارت زیادی به کار وارد کند به همین دلیل نصب ردیاب ها در ماشین های سنگین از مهم ترین کارهایی است که بهتر است شرکت ها در همان ابتدا انجام دهند تا در تمام مدت بتوانند تجهیزات خود را ردیابی کنند تا در صورت دزدیده شدن ماشین ها به سرعت با خبر شوید. این ردیاب ها دارای سنسور حرکتی هستند که می توانند در سریعترین زمان ممکن شما را آگاه سازند و با فرستادن پیامکی ماشین را خاموش کنید و جهت پیدا کردن آن اقدام فرمایید.

پیشنهادی: خرید ردیاب کامیون

https://radyabbartar.com/product/gp021/

تیجه گیری و ذکر نکات مهم

در مقاله کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین تلاش کردیم تا دلایل استفاده از ردیاب ها و انواع آن را در ماشین های سنگین برای شما توضیح دهیم تا جهت جلوگیری از سرقت ماشین ها و کاهش مصرف سوخت، انرژی و هزینه های جانبی از این دستگاه بسیار کاربردی استفاده نماییم تا بتوانیم از موقعیت دقیق مکانی ، سرعت وسیله نقلیه با خبر شویم تا در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت پیشرفت پروژه و صرفه جویی در هزینه انجام دهیم. در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعت بیشتر برای خرید و استفاده از ردیاب برای خودرو های سنگین با تیم پشتیبانی ردیاب برتر در ارتباط باشید.

تماس باما:

تماس و مشاوره با واحد فروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

 

پیشنهادی:

جی پی اس در صنعت حمل و نقل چه کاربردی دارد؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *