تاثیر ردیاب در تجارت - راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف - ردیاب برتر

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف

شناسایی نیازهای حوزه کاری خود

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف ؛ فناوری جی پی اس مزیت های بسیار زیادی را برای مشاغل تجاری ایجاد می کند که این امر باعث می شود عملکرد کاری آن ها بهتر شود. هنگام انتخاب و خرید ردیاب برای استفاده در مشاغل تجاری خود بایستی خواسته های مورد نیاز سازمان را در نظر بگیرید تا از انتخاب بهترین دستگاه ها برای این کار مطمئن شوید. شما باید بتوانید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • دستگاه جی پی اس را برای چه نوع کاربری نیاز دارید؟ خودرو یا شخص؟
  • چه مدت پیگیری خواهید کرد؟ موقت یا دائم؟
  • ردیاب سیم دار نیاز دارید یا ردیاب بیسیم؟
  • آیا از ردیاب برای استفاده شخصی خود استفاده خواهید کرد یا برای ردیابی و مدیریت یک ناوگان خودرویی با تعداد زیادی خودرو؟

دانستن پاسخ این سؤالات به شما در تعیین مناسب ترین دستگاه ردیابی GPS برای نیازهای شما کمک می کند. ما گزینه های مختلفی را برای هر مورد استفاده ارائه می دهیم و اطمینان می یابید آنچه را که برای انجام کار لازم دارید وجود دارد. دستگاه هایی که ما ارائه می دهیم در زیر و همراه با نمونه های موردی مشترک به عنوان مثال است تا به شما در تعیین بهترین گزینه برای برنامه خود کمک کنند.

پیشنهادی:  ۱۰ نکته خرید ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

 

ردیاب شخصی

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف - ردیاب برتر - ردیاب شخصی GP026

ردیاب شخصی GP026 کوچکترین دستگاه ردیابی با ابعاد ۴٫۵*۴٫۵ سانتی متر و بسیار کوچکتر از یک تلفن همراه است. جی پی اس شخصی GP026 محبوب ترین گزینه برای کاربرانی است که نیاز دارند در کوتاه ترین زمان افراد (فرزندان، سالمندان)، وسایل کوچک (مثل چمدان) را ردیابی کنند. به دلیل اندازه کوچک و عمر باتری یک الی ۲ روزه  بهترین گزینه برای نظارت پنهانی یا ردیابی اشخاص می باشد اما نه به صورت ردیابی مداوم!

یکی از محبوب ترین کاربردهای ردیاب شخصی پیشگیری از تلفات خرده فروشی است. از آنجا که این دستگاه جمع و جور و دارای باتری کوچک (۵۰۰ میلی آمپر) است، می توان آن را به راحتی در یک بسته و جعبه واقعی یا ساختگی قرار داد تا در صورت سرقت آن بدون اینکه خریداری شود، ردیابی کرد.

یکی دیگر از کاربردهای رایج جی پی اس شخصی برای کارمندان، مانند افسران پلیس، کارآگاهان یا کارمندان اجتماعی است که ممکن است وظیفه رفتن به مکانهای خطرناک داشته باشند. از آنجا که این ردیاب دارای دکمه SOS است ، فرد حامل آن می تواند به راحتی آن دکمه را فشار دهد تا در صورت بروزمشکل، خواستار پشتیبان گیری اضطراری یا کمک شود.

پیشنهادی: ردیاب شخصی GP026 کوچک و پرکاربرد!

 

ردیاب آهنربایی- ردیابی ۱ ماهه تا ۳ ساله

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف - ردیاب آهنربایی - ردیاب برتر

ردیاب آهنربایی با باتری ۱ ماهه گزینه مناسبی برای ردیابی طولانی مدت و همچنین عملیات شناسایی و پیگیری است که توسط تیم های اجرای قانون انجام می شود. این دستگاه دارای یک آهنربای مغناطیسی بسیار قوی داخلی است که به راحتی می تواند آن را برای اهداف ردیابی به قسمت زیرین وسیله نقلیه وصل کند. باتری داخلی ۱۰۰۰۰ میلی آمپری دستگاه بگونه ای است که در صورت استفاده به طور متوسط دو ساعت در روز، حدود ۱ ماه از آن استفاده نمود یا با تنظیم ارسال روزی یک موقعیت از جانب دستگاه تا ۳ سال قابلیت نظارت و ردیابی دستگاه را خواهید داشت.

یکی از رایج ترین کاربردهای این ردیاب، نظارت بر تجهیزات سنگین، شرکت های ترانزیت، خودروهای شخصی، دارندگان کامیون و حمل بار، قایق موتوری و… اشاره کرد. از آنجا که سیم کشی لازم نیست، می توان دستگاه را روی تجهیزات وصل کرد تا در صورت جابجایی و حرکت آنها، اعلانی را تنظیم کنید تا به شما هشدار دهد.

پیشنهادی: بهترین ردیاب آهنربایی بازار چیه؟

 

ردیاب خودرو

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف - ردیاب برتر - ردیاب GP020

راهنمای ویژه و تخصصی استفاده از ردیاب برای مشاغل مختلف ؛ دستگاه ردیاب خودرو برای نصب و راه اندازی نیازمند این است که به برق خودرو شما متصل شود. می توانید برای سرعت بخشیدن، اعلان ها را تنظیم کنید تا گزارش های تفصیلی از سفر را دریافت کرده و از داده های ردیابی برای کمک به بهینه سازی مسیر راننده استفاده کنید.

جی پی اس خودرو GP020 یک ردیاب سیم دار است که  نیاز به سیم کشی دارد. این دستگاه ها به طور مستقیم به منبع تغذیه خودرو وصل می شوند و تا زمانی که برق آنها در جریان باشد میتوانید دستگاه را ردیابی کنید. این دستگاه همچنین از باتری پشتیبان ۴۵۰ میلی آمپری برخوردار است که تا ۲۴ ساعت قابلیت دخیره سازی و ارسال اطلاعات را دارا می باشد که به شما امکان می دهد وسیله نقلیه را حتی هنگام کار نکردن (قطع برق خودرو) ردیابی کنید، به خصوص در صورت سرقت یا بارگیری بر روی یک کامیون.

جی پی اس های سیم دار یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ردیابی ناوگان است زیرا می تواند به طور پنهانی و حتی بدون اطلاع راننده به وسیله نقلیه متصل شود. با استفاده از این دستگاه، یک مدیر می تواند بر سرعت خودرو، راندمان مسیر، زمان بیکار بودن و توقف خودرو و سایر موارد نظارت کند و این امکان را برای اطمینان از راندمان کامل با خودروهای شرکت شما فراهم می آورد. یک آنتن داخلی دقت مکان بیشتری را فراهم می کند. این دستگاه انتخاب شماره یک برای مدیریت طولانی مدت ناوگان در مقیاس بزرگ است.

پیشنهادی: خرید، نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

 

نرم افزار ابر ردیابی Traclsolid

آتش نشانی - ردیابی - ردیاب آنلاین - نرم افزار ابر ردیابی Traclsolid - ردیاب برتر
آتش نشانی – ردیابی – ردیاب آنلاین

مهم نیست که کدام دستگاه را انتخاب کنید همه آنها با نرم افزار Traclsolid کار می کنند. با استفاده از این پلتفرم، شما می توانید به روش های مختلفی از جمله:

  • به حرکت زنده و آنلاین خودرو یا اشخاص نظارت داشته باشید
  • نمایش مسیرهای گذشته
  • مشاهده تاریخچه سفرها و گردش های دستگاه
  • مکانهای فعلی
  • ایجاد حصار جغرافیایی یا مناطق سفارشی که در صورت ورود یا خارج شدن، باعث ایجاد هشدار شوند
  • تنظیم هشدارهای پیامکی بر اساس سرعت، حرکت و یا گذر از موقعیت مکانی
  • نظارت و کنترل تمام دستگاه ها بصورت یکجا برروی نقشه

سخن پایانی:

اگر در انتخاب بهترین دستگاه ردیابی GPS برای نیاز شغلی خود سؤال دارید، تیم مشاوره ردیاب برتر می تواند کمک کند. ما از شما دعوت می کنیم برای گفتگو در مورد ردیابی GPS برای شرکت خود، با متخصصان و مشاورین ما تماس بگیرید.

تماس باما:

تماس و مشاوره با واحد فروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *