وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید! - وبلاگ ردیاب برتر

وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید!

محافظت از خودرو با نصب ردیاب

وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید! ردیاب خودرو در هرجا و هر مکانی که باشد موقعیت خود را ارسال می کند. شما میتوانید این ردیاب ها را در اتوموبیل ها، کامیون ها و وانت های خود نصب کنید تا بتوانید محل دقیق آنها را در هر زمانی ردیابی کنید.

ردیاب برتر با در نظر گرفتن ردیاب جی پی اس خودروی شما را در برابر سرقت و یا آسیب دیدن کمک می کند.

عملکرد سیستم ردیابی جی پی اس:

سیستم موقعیت یابی جهانی (Global Location System) برای ردیابی وسایل نقلیه در ابتدا توسط وزارت دفاع ایالات متحده  با کمک هوانوردی رادیویی ماهواره ای توسعه یافت. جی پی اس شامل ۳۲ ماهواره است که سیگنال های مایکروویر را به گیرنده های ردیاب جی پی اس جداگانه انتقال میدهد. این ماهواره ها به طور مداوم در مدار قرار میگیرند و به ردیاب اجازه میدهد با دقت موقعیت خود را بر روی سطح جهان محاسبه کند.

دستگاه ردیاب خودرو شامل یک آنتن است که به فرکانس این ۳۲ ماهواره و یک ساعت دقت بالا تنظیم شده است. این سیگنال ها را چهار یا چند ماهواره در حال چرخش دریافت میکند و موقعیت آنرا به یک مثلث بر روی سطح زمین ترسیم میکند تا سطح دقت بالایی داشته باشد. سپس اطلاعات جمع آوری شده در مورد وسایل نقلیه مانند سرعت و وضعیت موتور بیشتر از طریق فناوری تلفن همراه به کاربر نهایی انتقال میابد.

عملکرد جی پی اس - ردیاب جی پی اس - وبلاگ ردیاب برتر
How GPS Works

سیستم ردیابی گذشته:

سیستم ردیابی جی پی اس قابلیت دارد که اطلاعات گذشته خودرو را جمع آوری کرده و آنرا برای نظارت بعدی ذخیره کند. به عنوان مثال داده هایی مانند جایی که خودرو طی ۱۲ ساعت گذشته سفر کرده، سرعت رفتار خودرو چقدر بوده و سایر جزئیات مهم ذخیره میشود. این جزئیات در حافظه داخلی یا کارت حافظه ذخیره میشود، که شما هر لحظه از زمان به رایانه، مبایل یا تبلت خود دانلود کنید.  داده های ذخیره شده را میتوان در هر زمان یا حتی در طی سفر خودرو بازیابی کنید.

ردیاب جی پی اس - Passive GPS Tracking - وبلاگ ردیاب برتر

سیستم ردیابی فعال:

سیستم ردیابی فعال همچنین به عنوان سیستم ردیابی لحظه ای نیز شناخته میشود. این به دلیل آن است که به طور خودکار اطلاعات را به یک سیستم ردیابی مرکزی در زمان واقعی به عنوان داده ها جمع آوری میکند. سیستم ردیابی فعال برای وسایل نقلیه شخصی یا شرکت شما بسیار مفید است، به طوریکه شما میتوانید خانواده یا کارمندان خود را هنگامیکه بدون شما سفر میکنند پیگیری کنید.

سیستم ردیابی در زمان واقعی بسیار مفید است زمانیکه امنیت اولویت شماست و می خواهید دقیق باشید. در صورتیکه خودرو به سرقت رفته است، سیستم ردیابی در زمان واقعی به پلیس کمک خواهد تا آن را ساده تر پیگیری کند. امید است که برای بهبودی سریع و دستگیری سارقانش آماده شوید.

Location tracking in real time - وبلاگ ردیاب برتر

در سطح اولیه، ردیابهای GPS اطلاعاتی نظیر سرعت، محل و جهت سفر در مورد وسیله نقلیه شما را ارائه میکند. با این حال، چند سیستم پیشرفته ردیابی جی پی اس وجود دارد که اطلاعات بیشتر از سطح اولیه ارائه میدهند. سطح پیشرفته ردیاب شامل رفتار راننده از لحاظ سرعت، موتور خاموشکن و ترمز ناگهانی است. تمام این جرئیات را میتوان از این سیستم ردیاب GPS با سطح بالا به دست آورد.

بخوانیم، همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟

 

برای تعریف یک سیستم ردیاب محل وسیله نقلیه را با استفاده از تکنولوژی GPS نظارت و ردیابی میکند، با این حال، نظر به نوع ردیاب که شما از آن استفاده میکنید، معمولا علاوه بر بازیابی وسیله نقلیه به سرقت رفته، ویژگی های مختلف و خدمات دیگری نیز ارائه می شود.  شما همچنان میتوانید مکان دقیق وسیله نقلیه خود را در یک نقشه دقیق مشاهده کنید که شامل مکانهای دقیق، اطلاعات ترافیکی، نمای خیابان، محیط اطراف خودرو با استفاده از کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود است.

اما برای همه این ویژگی های اضافی، هزینه اشتراک ماهانه شما به طور طبیعی در مقایسه با هزینه دستگاه بازیابی وسایل نقلیه به سرقت رفته بالاتر است. با این حال، اگر ایمنی شخصی در حین سفر ضروری باشد، این راه حل مناسب برای شماست.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و بهتر است که یک قدم جلوتر باشیم تا از امنیت خود و خانواده خود حفاظت کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *