11 مشکل اساسی مهم دارندگان خودرو - ولاگ ردیاب برتر

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند!

اصول اولیه نگهداری و حمل و نقل خودرو

اطمینان از عملکرد کلی خودرو، مسئولیت مهم هر مالک خودرو است. هیچکس از بروز حادثه خبر ندارد. بنابر این، دانستن اصول اولیه نگهداری و حمل و نقل خودرو ضروری است. موارد زیر مشکلهای اساسی خودرو است که اغلب صاحبان خودرو با آن مواجه میشوند. شناخت چگونگی مقابله با این مشکلات رایج میتواند موجب کاهش و جلوگیری از مشکلات بیشتر شود.

 کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو را ازکجا تهیه کنیم؟

۱٫ باتری ضعیف

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، باتری های ساخته شده از سرب یا اسید ممکن است به مدت ۵ سال به طور کامل کار کنند. در نهایت، به دلیل استفاده منظم به خصوص در طول سفرهای کوتاه، خرابی ها ممکن است در انتهای اتصال و همچنین در گیره های اتصال باتری ایجاد شود. برای تنظیم کردن گیره ها انتهای اتصال باید بررسی شود. با استفاده از روان کننده ها مانند گریس یا روغن میتوانید گیره ها و پایانه ها را از خوردگی محافظت کنید.

در حال حاضر باتری های دست دوم و کارکرده وجود دارند که نیاز به خرید باتری جدید نیست. با این حال، در طول سفرهای کوتاه عملکرد باتریها را میتوان از طریق شارژ کردن یک شبه گسترش داد. هنگامیکه باتری کار نمیکند، یک راه حل معمول این است که باتری خودرو را به باتری خودرو دیگر متصل کنید. اما این کار جدی و خطرناک است زیرا باتری ها گاز قابل احتراق بالا تولید میکنند. با یک جرقه ساده، گاز آتش گرفته و باعث انفجار می شود. بدتر این است فردی که این کار را انجام میدهد ممکن است در اثر پاشیدن اسید آسیب ببیند. بنابر این بهتر است منتظر کمک دیگران باشیم.

مشکل باطری خودرو

۲٫ تایرها با چرخهای آسیب دیده یا پنچر

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، رانندگی در فاصله های کوتاه یا بلند با استفاده از لاستیک و چرخ برای سریع تر و آسان تر رسیدن موثر است. ضربه ها و عناصر سخت میتواند خسارت در رینگ های چرخ یا دیوارهای چرخ ایجاد کند. استفاده از لاستیکهای نامنظم نیز میتواند عدم تعادل چرخ باشد. برای آماده شدن در شرایط غیر منتظره، همیشه یک تایر اضافی (زاپاس) را در نظر بگیرید. ابزار اضافی تعمیر کمک زیادی برای رسیدگی کردن در موارد اضطراریی است. مشاوره یک متخصص تایر نیز مفید خواهد بود تا عملکرد خوب چرخها و تایرها را بهبود ببخشد.

۳٫ گم کردن کلید یا فراموش کردن داخل خودرو

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، جاگذاشتن و فراموش کردن کلید در داخل خودرو میتواند مشکل بزرگی باشد که باعث میشود صاحب خودرو نتواند وارد خودرو شود. داشتن کلید های اضافی در همه زمان مفید خواهد بود. با یادداشت کردن شماره شناسایی کلید نیز میتوانید جایگزین سریع را ایجاد کنید.

فراموش کردن کلید خودرو
فراموش کردن کلید داخل خودرو

۴٫ ضعف هشدار دهنده ها

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، یکی از ویژگی های پیچیده وسایل نقلیه فعلی سیستم امنیتی مانند دزدگیر است. این دستگاه شاید به مالک خودرو کمک کند اما میتواند منبع مشکل ساز نیز باشد. غیر از زنگ هشدار و ایجاد سر وصدا ناخوش آیند در محله و باز وبسته شدن درب خودرو درواقع کارایی چندانی ندارند.

۵٫ مشکلهای ژنراتور خودرو

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، مشکلها در ژنراتور عامل اصلی مشکلات باتری ثابت هستند. هنگامیکه درجه حرارت موتور به سرعت افزایش می یابد، باعث نازک شدن تسمه میشود.

۶٫ خرابی موتور

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، موتور راه انداز حساس است. در بهار ممکن است به علت زنگ زدگی عملکرد خوبی نداشده باشد. بنابراین قطعات دیگر مانند ترمینالها و سوئیچ کنترل کننده نیز دچار مشکلات کوچک میشوند.

۷٫ مشکلات سوخت خودرو

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، مهم است که اجازه ندهید که باک خالی از سوخت شود، باک خالی از سوخت میتواند مشکلات بزرگی برای خودرو به بار آورد. در بعضی موارد لوله ها دچار نشتی شده، انژکتورهای ناقص شده و حتی باعث شکسته شدن پمپ ها می شوند.

سوخت سنخ
نظارت سوخت

۸٫ خسارات ناشی از ضربه یا برخورد

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، امروزه در زندگی بصورت جزئی و عمده حوادث جاده ای زیادی رخ میدهد. مشکلات هرچه که باشد، اما یک خودروی آسیب دیده در وسط جاده خشم انسان را چند برابر میکند. خودروهای یدک کش میتوانند برای انتقال خودروی شما به تعمیرگاه ها برای تعمیرات کمک کنند.

درست است که حفاظت مطلق امکان پذیز نیست اما پیدا کردن راههایی برای ایمن تر شدن سفر امکان پذیر است. اقدامات احتیاطی لازم برای کاهش شانس درگیر شدن با مشکلات میان جاده ای کمک زیادی کند.

۹٫ سیمهای خراب در کابل کلاچ

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، به علت پاره شدن سیم، کابل کلاچ میتواند کاملا شکسته شود.  این مشکل میتواند از طریق ترمیم حل شود، اما برای جلوگیری از هزینه های بیشتر گرفتن کابل جدید بهتر است.

۱۰٫ شمع موتور خودرو

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! ، به عنوان بخشی از سیستم جرقه زنی، شمع های موتور یکی از مشغول ترین اجزا در خودرو هستند اما اغلب نادیده گرفته میشوند. برای جلوگیری از مشکلات و حفظ عملکرد مناسب، شمع ها باید پس از طی هر ۱۶۰۹۰ کیلومتر یا ۱۰۰۰۰ مایل باید جایگزین شوند.

۱۱٫ چگونه از سرقت و دزدی شدن خودرو جلوگیری کنیم؟

۱۱ مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند! آیا تا به حال خودروی شما به سرقت رفته است؟ آیا امکان دارد که هیچوقت حتی به حفاظت خودروی خود در برابر سارقان خودرو فکر کرده باشید. شاید فکرکنید سرقت خودرو میتواند کار مشکلی باشد اما با بعضی اشتباهای کوچک میتوانید کار سارق خودرو را راحت تر کنید.

به صورت منظم سیستمهای ایمنی اولیه خودرو را بررسی کنید مثل ( قفل، سیستم های هشدار دهنده و دزدگیرها ) و یاد بگیرید که از آنها استفاده کنید. همیشه درهای خودرو را قفل کنید حتی اگر فقط یک لحظه خودرو را ترک میکنید. به یاد داشته باشید که پنجره ها را نیز ببندید. از پارک کردن خودرو در جاهای خلوت و تاریک اجتناب کنید. کیف و یا هرچیز که سارق را وسوسه میکند را داخل خودرو جا نگذارید. جدا از تمام موارد ذکرهای شده ، میتوانید یک دستگاه ردیاب خودرو را در خودروی خود نصب کنید تا درصورت به سرقت رفتن خودرو مکان خودرو را به صورت آنی یا لحظه به لحظه ردیابی کنید و حتی میتوانی خودرو را از راه دور خاموش کنید.

پس از بررسی قطعات و یا انجام برخی تعمیرات در خودرو، باید هر کار انجام شده را دو بار بررسی کنید تا از کارکرد درست آن اطمینان پیدا کنید و بعدا با مشکل روبرو نشوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *