آیا نصب ردیاب باعث مدیریت بهتر خدمات باربری می شود؟

آیا نصب ردیاب باعث مدیریت بهتر خدمات باربری می شود؟

ردیاب جی پی اس برای خدمات باربری

ردیاب برتر ،خدمات باربری،جی پس اس،ردیاب - آیا نصب ردیاب باعث مدیریت بهتر خدمات باربری می شود؟
ردیاب خدمات باربری

آیا نصب ردیاب باعث مدیریت بهتر خدمات باربری می شود؟ کسانی که در مدیریت خدمات باربری هستند به دنبال راه هایی هتر برای رشد کسب و درآمد کار خود می باشند. اما دارایی های وسیله نقلیه هر ساله مقدار زیادی از بودجه آنها را می گیرد. برخی از آنها عبارتند از: تعمیر و نگهداری، هزینه سوخت، و حتی عملکرد کارکنان در خدمات باربری، ما این مشکلات را به وسیله ردیاب (جی پی اس) حل کردیم.

فناوری ردیاب برای باربری چه کمکی میتواند برای ما انجام دهد:

ردیاب ،جی پی اس ، کاربرد ردیاب
فناوری ردیاب

آیا نصب ردیاب باعث مدیریت بهتر خدمات باربری می شود؟ استفاده از ردیاب کمک بسیاری در بهینه سازی دارد و هر گونه کالایی که از دسترس خارج شده باشد میتواند موقعیت آن را پیدا کند و همچنین میتوان از جی پی اس برای کالایی که به اشتباه بارگذاری شده یا حوادثی در بین راه اتفاق افتاده استفاده کرد.

چرا از ردیاب برای خدمات باربری استفاده میکنید:

ردیاب ،جی پس اس ،خدمات باربری
خدمات باربری

با استفاده از ردیابی جی پی اس برای خدمات باربری شما دیگر نیازی به تماس با رانندگان برای اینکه موقعیت به شما بدهند را ندارید. شما  میتوانید به راحتی به مشتری خودتان  اطلاع بدهید که این راننده در کجا قرار دارد و چه زمانی کالا به دست شما میرسد همچنین نرم افزار ردیابی این قابلیت را به شما میدهد که اتومبیل مورد نظر در کجا متوقف شده و مسیر هایی که طی کرده است به شما نشان دهد. علاوه بر این ردیاب باربری شما را قادر می سازد تا رفتار رانندگان خود را هنگام رانندگی با استفاده از شنود بشنوید. ردیاب به شما کمک می کند که توقف های غیرمجاز، سرعت غیر مجاز و….. به شما از طریق پیامک و نرم افزار دریافت کنید.

محدودیت های که یک ردیاب میتواند داشته باشد:

ردیاب ،جی پی اس ،محدودیت های یک ردیاب
،محدودیت های یک ردیاب

ردیاب های جی پی اس به طور دقیق در تمام شرایط آب و هوایی، روز یا شب در سراسر جهان کار می کنند. سیگنال های ردیاب ممکن است توسط جنگل های متراکم ، آسمان خراش ها ، پل ها و غیره مسدود شوند و آنتن دهی دقیق ردیاب بسیار دشوار و غیرممکن سازد. به همین دلیل شاید ردیاب در فضا های داخلی و زیرزمینی نتواند به خوبی کار کند.

استفاده از جی پی اس چه کمکی به شرکت های خدمات باربری میکند

صرفه جویی در مصرف سوخت،ردیاب،هزینه سوخت
صرفه جویی در مصرف سوخت

 ۱٫ صرف جویی هزینه های سوخت

شرکت های حمل و نقل خدمات باربری به علت مسافت های زیادی که طی میکنند مقدار زیادی از بودجه خود را صرف هزینه های مصرف سوخت میکند ولی سیستم های ردیاب این کمک را به رانندگان شرکت های باربری میکند که بهترین مسیر اعم از ترافیک و فاصله کمتر را انتخاب کرده و به رانندگان این مسیر ها رو برروی لوکیشن میدهد

  1. شرایط اضطراری

یکی دیگر از ویژگی های ردیابی برای خدمات باربری میتوان به دکمه SOS اشاره کرد. این ویژگی باعث میشود که اگر راننده در موقعیت اضطراری قرار گرفت و احتیاج به کمک داشت با فشار دادن دکمه SOS  برای شماره های از قبل تعریف شده ارتباط صوتی برقرار کرده و موقعیت خود را اعلام کند.

  1. رضایت مشتری

مهمترین عامل رشد اقتصادی در شرکت های خدمات باربری رضایت مشتری است. با نصب دستگاه ردیاب بر روی وسایل نقلیه این امکان رادارید که اطلاعات دقیق در مورد زمان رفتن وسایله نقلیه و زمان تحویل کالا را دریافت کنید. همه این خدمات و ارائه گزارش به مشتری باعث ارتباط حرفه ای و بالا بردن سطح کیفی شرکت شما میشود.

ویژگی ردیاب جی پی اس برای خدمات باربری :

ردیاب ،جی پی اس ،خدمات باربری،ویژگی ردیاب
ویژگی ردیاب

۱٫مرز جغرافیایی

شرکت باربری خدمات میتواند برای اتومیبل های خود که قرار نیست از آن مسیر حرکت کنند مرز مشخصی را  تعیین کند و اگر کامیون یا وسیله ی نقلیه ای در نزدیکی آن مرزی که تعیین شده قرار بگیرد دستگاه بلافاصله هشدار ارسال می نماید.

  1. موقعیت مکانی

شرکت های باربری با استفاده از ردیاب میتواند به شما به صورت آنلاین نشان دهند که کامیون شما در کجا قرار دارد ؟ زمان رفت و برگشت را به ما نشان می دهد و حتی سرعت وسیله ی نقلیه که در طول این مسیر در حال حرکت را به ما نشان میدهد.

۳٫٫پروفایل شخصی

ردیاب ،جی پی اس ،نرم افزار ردیاب،ویژگی ردیاب
ویژگی ردیاب

قابلیت نرم افزاری ردیاب جی پی اس این امکان را میدهد که برای هر وسیله نقلیه پروفایل جداگانه ای درست کند و همچنین این قابلیت را به مدیران شرکت میدهد که تمام اطلاعات اتومیبل های موجود در شرکت خود را از طریق نرم افزار ردیاب مشاهده کنند.

مزیت نرم افزار ردیابی جی پی اس در سیستم خدمات باربری

ردیاب ،جی پی اس،قابلت های ردیاب باربری
قابلیت های ردیاب

۱٫ نمای کلی از موقعیت دقیق و سرعت هر وسیله نقلیه اعم از کشتی، هواپیما

۲٫ اطلاعات کامل از مسیرهای برنامه ریزی شده ،توقف و زمان دقیق.

۳٫ پیدا کردن نزدیکترین وسیله نقلیه برای انجام کاری و غیره

۴٫ اطلاعات کلی ترافیک به صورت آنلاین

۵٫ نظارت و کنترل رفتار رانندگان از قبیل اطلاعات در مورد سرعت،توقف و….

۶٫ ارتباط مستقیم راننده با مدیر خدمات شرکت باربری

۷٫ ذخیره سازی تمام گزاراشات

 

برای خرید ردیاب کامیون کلیک کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *