کاربرد ردیاب برای سالمندان و افرادی آلزایمری

کاربرد ردیاب برای سالمندان و افرادی آلزایمری آیا از اینکه آنها فراموش کار شده اند و امکان دارد که گم بشوند نگران هستید؟ می ترسید که دیگر قادر به مراقبت از خودشان نباشند؟

ردیاب سالمندان

ردیاب برتر،ردیاب سالمندان ،فراموشی

فراموشی بخشی از پیری است و والدین سالخورده ما به زودی به آنجا می رسند. این مورد نگران کننده است که در نهایت منجر به از دست رفتن آنها و ناتوانی در مراقبت از خود می شوند. به عنوان یک پسر بزرگتر و یا دختر می خواهید برای آنها بهترین باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید دوست دارید برای کمک به آنها انجام دهید. اما بردن آنها به خانه سالمندان سالخورده نباید اولین گزینه شما باشد.  ردیاب سالمندان این امکان را میدهد که به شما کمک کند که از سالمند خود با استرس بسیار کمتری مراقبت کنید.

دستگاه های ردیابی جی پی اس  چیست؟

ردیاب ،ردیاب برتر ،جی پی اس

دستگاه های ردیابی جی پی اس به معنای یک سیستم موقعیت یابی جهانی است که به وسیله ی یک سیستم ماهواره ای که بیش از ۳۰ ماهواره با فاصله های مختلف که جزئیات دقیق موقعیت خود را در فضا به زمین می دهد.دستگاه های ردیابی جی پی اس بیشتر برای تعیین و ردیابی مکان دقیق استفاده میشوند.

چرا پیگیری جی پی اس برای سالمندان ضروری است؟

کاربرد ردیاب برای سالمندان و افرادی آلزایمری -ردیاب سالمندان
ردیاب ،ردیاب سالمندان ،ضرورت ردیاب

کاربرد ردیاب برای سالمندان و افرادی آلزایمری ، بیماری آلزایمر و زوال عقل حافظه فرد را پاک می کند به طوری که محیط اطراف آشنا ناشناخته می شود و برای آنها سازگار با محیط های جدید دشوار است. بی نظمی ناشی از این بیماری اغلب منجر به سرگردانی، گم شدن و یا رفتن به وضعیت خطرناک در مکان های دور افتاده می شود. راه قطعی برای جلوگیری از سرگردانی افراد سالخورده مبتلا به آلزایمر به استفاده از یک  ردیاب شخصی است.

https://radyabbartar.com/product/gp026/

ردیاب شخصی چه کمکی به افراد سالمند میکند

ردیاب برتر ،ردیاب سالمندان ،کمک ردیاب

ردیاب  جی پی اس شخصی در بیماران مبتلا به آلزایمر، رفتن آنها به سفر و یا در یک مهمانی کار ما را راحت میکند و میتوانیم آنها را به راحتی در نقشه در موارد اضطراری مشاهده کنیم که یکی از مهمترین ویژگی ردیاب شخصی میتوان به قابلیت داشتن دکمه SOS اشاره کرد که به کاربر امکان دسترسی سریع به اعضای خانواده در مورد خطر را  می دهد. اگر سالمندی احتیاج به کمک داشت میتواند با فشار دادن این دکمه به مخاطب خود را با خبر کند

چند دلیل برای اینکه دستگاه های ردیابی جی پی اس  برای سالمندان بسیار مهم هستند:

ردیاب ،ردیاب برتر ،جی پی اس

آرامش خاطر: مراقبین باید همیشه از موقعیت دقیق سالمندان سالخورده اطمینان داشته باشند، به ویژه اگر افراد دارای بیماری آلزایمر باشد. با استفاده از پیگیری های GPS برای چنین سالمندان، وظیفه پیدا کردن آنها را آسان می کند

امنیت: این دستگاه ها با دکمه هایی که قادر به تماس گرفتن برای کمک هستند هر زمان که در موقعیت های خطرناک قرار بگیرند میتواند تماس بگیرند.

قبل از خرید دستگاه جی پی اس شخصی برای سالمندان باید به چه چیزهایی دقت کنیم :

ردیاب برتر ،ردیاب سالمندان،خرید ردیاب
  1. گزارش زمان واقعی: اکثر دستگاههای ردیابی اطلاعات زمان واقعی را در مورد مکان افراد تحت نظارت نشان نمی دهند. برخی گزارشات را نشان می دهند ولی با چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر اتفاق می افتند.
  2. استفاده راحت: کودکان، سالمندان سالخورده نیاز به یک دستگاه بسیار آسان برای استفاده دارند. سخت بودن دستگاه باعث پیچیدگی استفاده از آنها میشود.
  3. عمر باتری: اما عمر باتری دستگاه باید طوری باشد که دوام زیادی داشته باشد و سریع شارژ آن خالی نشود.
  4. کیفیت دستگاه(سخت افزار) : دستگاه باید از مواد باکیفیت بالایی ساخته شود به عنوان مثال به راحتی قابل انعطاف، مقاوم در برابر آب  و وزن آن سبک باشد.

https://radyabbartar.com/product/gp026/

برای خرید ردیاب سالمندان کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *