ردیاب - جی پی اس - ردیابی ادوات کشاورزی

مزایای استفاده از ردیاب برای ادوات کشاورزی

مزایای استفاده از ردیاب برای ادوات کشاورزی؟ استفاده از ردیاب در زمینه کشاورزی کار کشاورزان را راحت و کم هزینه تر کرده است. کشاورزان هم اکنون می توانند اطلاعات حیاتی را نظارت و بازیابی کنند که می تواند به آنها که به آنها می تواند کمک کند تا انتخاب های هوشمندانه ای برای کسب و کار و همچنین کنترل مدیریت مزرعه داشته باشند. از آنجا که GPS از شبکه ماهواره ای استفاده می کند، کشاورزان دسترسی به اطلاعات مربوط به تجهیزات و محصولات خود را در زمان واقعی یا آنلاین دارند. در این مقاله ما بعضی از مزایا و کارکردهای استفاده از ردیاب جی پی اس را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ردیاب به ادوات کشاورزی کمک می کند تا کارایی بیشتری داشته باشند

هنگامی که کشاورزان از سیستم های ردیاب GPS استفاده می کنند، لازم نیست به تخمین پیشرفت در کار بستگی داشته باشند. این سیستم می تواند خدمات خودکار فراهم کند که مقدار زمان صرف شده آنها در مزرعه را می سنجد. ردیاب تراکتور در کنترل تراکتورها کمک می کند تا بتوانند با حداقل نیروی انسانی کار کنند. همچنین این سیستم طراحی شده است تا مکان دقیق ادوات کشاورزی را نشان دهد تا برقرار کردن ارتباط با کارگران آسان تر باشد و برداشت محصول را پیگیری کند که در کدام محل ذخیره شود.

ردیاب دارای ویژگی هایی است که به کشاورزان کمک می کند تا از سرقت رفتن وسایل نقلیه آنها توسط دزدان جلوگیری کنند. یکی دیگر از مزایای نصب ردیاب، تخفیف در حق بیمه ارائه شده توسط بعضی از شرکت های بیمه است. بنابر این نصب ردیاب آرامش خاطر را برای کشاورزان به بار می آورد تا دیگر نگران گم شدن وسایل نقلیه و ادوات کشاورزی خود نباشند.

ردیاب - جی پی اس - ردیاب تراکتور
ردیاب – جی پی اس – ردیاب تراکتور

کاهش هزینه با استفاده از ردیاب برای ادوات کشاورزی

نظارت بر فعالیت های کشاورزی با استفاده از ردیاب نیازمند کنترل کمی است و بنابراین کشاورزان می توانند مناطق وسیعی از زمین کشاورزی را به تنهایی و یا با حمایت کمی مدیریت کنند. این باعث صرفه جویی در منابع و کاهش میزان پولی است که می توانست در هر فصل برای استخدام سرپرستان هزینه شود.

ردیاب GPS همچنین موجب کاهش صدمه دیدن کارکنان بی تجربه و کاهش احتمال پرداخت هزینه بیمارستان می شود. آنها همچنین به نظارت کار کارکنان کمک می کنند تا به وظایف خود تمرکز بیشتری کنند و برنامه های کار آمدی طرح کنند. با استفاده ار ردیاب شما قادر به بررسی کار قبلی کارگر هستید. این دستگاه ها همچنین برای ردیابی وسایل نقلیه و تجهیزات مزرعه کمک می کند، بنابراین، زمان صرفه جویی در جستجوی موارد گم شده را کاهش می دهد.

دستگاه های ردیاب مخصوصا زمانی می توانند مفید باشند که شخصی با پلیس همکاری می کند تا تجهیزات سرقت رفته را پیدا کنند. ردیاب اطلاعات مربوط به زمان واقعی را در مورد مکان یک ماشین، کامیون، تجهیزات کشاورزی و یا تراکتور فراهم می کند. با استفاده از جی پی اس شانس پیدا کردن اموال از دست رفته و احتمال دستگیری دزد زیاد است.

 

 

https://radyabbartar.com/product/gp022/

برای خرید ردیاب GP022 کلیک کنید.

کمک ردیاب در مدیریت مسیر مزرعه

با توجه به هزینه بالای سوخت، تعمیر و پرداخت دستمزد راننده در بخش کشاورزی، باید به خوبی در مسائل مربوط به مسیرها برنامه ریزی شود. این کار به کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش سرعت ارائه محصولات به مشتری و مواد خام به مزرعه کمک می کند. بنابراین نصب دستگاه جی پی اس شما را قادر می سازد تا مسیرهای کارآمد را به صورت آنلاین یا زمان واقعی برنامه ریزی و انتخاب کنید.

این دستگاه فورا وضعیت فعلی کامیون های مزرعه را فراهم می کند و بنابراین مدیر می تواند آنها را به طور موثر تر مدیریت کند. در ساعت های پر ازدحام، انتخاب بهترین و کارآمدترین مسیرها برای استفاده آسان است تا بتوانید به موقع محصولات را به مشتریان ارائه دهید. دستگاه های ردیابی نقشه های گرافیکی، موقعیت مکانی جغرافیایی را ارائه می دهند که توزیع کنندگان مزرعه را برای برنامه ریزی برای سفر به منظور کاهش فرسایش و خرابی قطعات، صرفه جویی در مصرف گاز و سرعت زمان تحویل محصولات کمک چشمگیری می کنند.

ردیاب - ردیاب خودرو - ردیاب کامیون
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیاب کامیون

کاهش در تخصیص منابع با ردیاب

ویژگی هایی که توسط سیستم های جی پی اس ارائه می شود، مدیران را قادر می سازد کارها را به راحتی به منابع و وسایل نقلیه اختصاص دهند. مدیران ممکن است از ردیاب برای تجزیه و تحلیل وسایل نقلیه هایی که کار می کند و آنهایی که کار نمی کند استفاده کنید. این سیستم ها اطلاعات هر مسیر، هر کامیون، و هر تحویل را به راحتی در دسترس قرار می دهد و به استفاده آن از این ویژگی ها بسیار آسان است.

آنها همچنین خدمات اضافی فعالیت های روزانه، ثبت مسیرهای طی شده و زمان مورد نیاز در همه مراحل را ارائه می دهند. GPS نیز به کاهش مقدار منابع که باید برای تولید مقدار مشخصی از محصولات به کار گرفته شوند کمک می کند. علاوه بر این، کشاورزان قادر به استفاده حداکثر از منابع مانند وسایل نقلیه و تجهیزات کشاورزی دیگر که در اختیار آنها هستند خواهند بود. در نتیجه، با به کارگیری ردیاب، هزینه های عملیاتی کمی متحمل می شوند و سود زیادی به دست می آورند.

بهبود رضایت مشتریان

کشاورزان برای بهبود رضایت مشتریان می توانند از ردیاب جی پی اس استفاده کنند. آنها می توانند این کار را با انجام تنظیمات انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز به موقع تحویل داده می شود که این منبع رضایت مشتریان است. ردیاب به آنها کمک می کند تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. در صورت بعضی تغییرات در زمان تحویل دهی محصولات کشاورزان باید مشتریان را مطلع بسازند. بنابراین، برنامه ریزی برای بهینه سازی مسیرها به این معنی است که تحویل در زمان انجام می شود و از نارضایتی مشتریان جلوگیری می شود.

https://radyabbartar.com/product/gp020/

برای خرید ردیاب GP020 کلیک کنید.

کمک در مدیریت رانندگان ناوگان، تجهیزات مزرعه و عملیات روزانه

ردیاب جی پی اس می تواند وظایف مدیریت ناوگان را آسان بسازد. استفاده از ردیاب تحویل ها را قابل اعتماد تر می سازد و همچنین ایمنی کامیون ها را تضمین می کند. توانایی نظارت بر وسایل نقلیه هزینه های را که می تواند اجتناب شود را به شدت کاهش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی و پس انداز پول آنها می شود. توانایی نظارت بر وسایل نقلیه به شدت هزینه هایی را حذف می کند که می توان از آنها اجتناب کرد، از این رو باعث صرفه جویی در برخی از هزینه ها و پس انداز پول کشاورزان می شود. در دنياي امروزی، مشتريان خدمات را از شخصي می خواهند که قابل اعتماد است، و ميتواند محصولات را به سرعت عرضه کند. با داده های ردیابی به صورت آنلاین، کشاورزان می توانند در موقعیتی بهتر برای دستیابی به آن باشند.

کشاورزان از سیستم ردیابی GPS استفاده می کنند، زیرا آنها را قادر می سازد حتی بدون نظارت دقیق به راحتی وسایل نقلیه خود را مدیریت کنند. اغلب زمانی که رانندگان پی ببرند که آنها تحت نظارت هستند، کوشش خواهند کرد که با دقت و احتیاط رانندگی کنند. علاوه بر این، اگر در جایی برای وسایل نقلیه مشکلی ایجاد شود یا حادثه برای آنها رخ دهد، کشاورزان می توانند به آسانی موقعیت دقیق وسایل نقلیه را پیدا کنند و در اسرع وقت برای کمک آنها تیم کمکی بفرستند.

در رویداد مشکوک اگر وسایل نقیله ربوده شده یا به سرقت رفته باشد،‌ ردیاب خودرو برای مدیریت هشدار ارسال می کند که وسایل نقلیه از مسیر تعریف شده خارج شده است. مدیران به راحتی محل وسایل نقلیه را می توانند شناسایی کنند و این به نوبه خود به مدیران کمک می کند تا وسایل نقلیه را پیدا کنند.

ردیاب - ردیاب خودرو - دزدگیر خودرو - ردیابی آنلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – دزدگیر خودرو – ردیابی آنلاین

کمک در مدیریت رفتار رانندگان وسایل نقلیه

رفتار راننده و سایر کارگران می تواند تا حد زیادی بر سود شما تأثیر بگذارد. ردیاب به کشاورزان اجازه می دهد تا رفتارهای رانندگان خود را در حین انجام وظایف روزانه خود نظارت کنند. این دستگاه های ردیاب آنها را قادر به ردیابی و نظارت رفتارهای رانندگان وسایل نقلیه در سراسر جهان بدون در نظر گرفتن پوشش شبکه مخابراتی می سازند. علاوه بر این، اگر کسی قصد جدا کردن یا غیر فعال کردن دستگاه نصب شده در وسایل نقلیه را داشته باشد، دستگاه ردیاب یک هشدار برای مدیریت ناوگان ارسال می کند و این به نوبه خود به جلوگیری از موارد تقلب و سرقت کمک می کند.

کشاورزان همچنان می توانند با نصب ردیاب در تراکتور و دیگر ادوات کشاورزی آنها را نظارت و موقعیت آنها را ردیابی کنند. این تضمین می کند که آنها می توانند تجهیزات با ارزش خود را به طور موثر در همه زمان ها ردیابی کنند. اکثر دستگاه های ردیابی با توجه به باتری های قوی خود می توانند طولانی تر مورد استفاده قرار بگیردند. این باعث می شود این دستگاه ها گزینه ای مناسب برای ردیابی از دارایی های با ارزش باشند.

دستگاه های جی پی اس ناوگان همچنین می توانند به کشاورزان کمک کنند تا زمان به زمان عملکرد رانندگان خود را بررسی کنند. این دستگاه ها اطلاعات رانندگی مانند مسافت پیموده شده خودرو، ترمز، توقف خودرو، سرعت بیش از حد و عملکرد موتور را جمع آوری می کند. این اطلاعات به کشاورزان کمک می کند رفتار رانندگی رانندگان خود را بهبود بخشند و همچنین مصرف سوخت را کاهش دهند. این اطلاعات همچنین می تواند در کاهش هزینه ها، خرابی ها و حوادث کمک کند. از این رو کشاورزان می توانند رانندگان کارآمد را شناسایی و جایگزین کنند.

ردیاب برتر شریک زندگی شما در ارائه کیفیت و کارآمدترین دستگاه های جی پی اس می باشد. در مورد مزایای ردیاب و نرم افزار ردیابی ناوگان از سایت www.radyabbartar.com دیدن فرمایید.

https://radyabbartar.com/product/gp023-a/

برای ردیاب آهنربایی GP023 A  کلیک کنید.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *