ردیاب - جی پی اس - کارایی های ردیاب - 8 دلیل مهم برای مدیریت وسایل نقلیه با ردیاب خودرو

۸ دلیل مهم مدیریت وسایل نقلیه با ردیاب خودرو

۸  دلیل مهم مدیریت وسایل نقلیه با ردیاب خودرو! GPS یا سیستم موقعیت یابی جهانی یک از تکنولوژی های بسیار مهم است که در بسیاری از دستگاه هایی که روزمره با آن سرکار داریم به کارگرفته شده است. امروزه هیچ گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر بدون ادغام تکنولوژی GPS وجود ندارد. شما می توانید برنامه های متعددی پیدا کنید که به بدست آوردن نقشه ها و اطلاعات حمل و نقل کمک می کند. علاوه بر این، نظارت ناوگان نیز با ردیاب امکان پذیر است. از زمان بکارگیری تکنولوژي جی پی اس، مدیریت وسایل نقلیه بسیار ساده تر و راحت تر شده است. مدیران شرکت ها از جی پی اس خودرو برای بهینه سازی روند حمل و نقل و صرفه جویی در هزینه ها استفاده می کنند.

گرچه مزایا و کاربرد های ردیاب بسیار زیاد است ما در اینجا هشت دلیل مهم استفاده از ردیاب اشاره خواهیم کرد که برای بهبود مدیریت ناوگان کمک می کند:‌

نظارت بر وسایل نقلیه

۸ دلیل مهم مدیریت وسایل نقلیه با ردیاب خودرو با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو، شما به راحتی می توانید موقعیت خودرو خود را ردیابی و نظارت کنید. این دستگاها برای والدین بسیار نیز مفید است زیرا آنها قادر به ردیابی اتوبوس مدرسه هستند و بنابراین موقعیت کودکان را پیدا می کنند.

زمانیکه خودروی مجهز به فناوری ردیاب به سرقت رفته باشد،‌ صاحب خودرو می تواند موقعیت خودرو را به راحتی ردیابی کند. از این رو،‌ کمک به شناسایی سرقت خودرو نیز با کمک تکنولوژی ردیاب امکان پذیر است. مدیران شرکت ها با استفاده از ردیاب قادر به ردیابی مکان تاکسی،‌ اتوبوس و وسایل نقلیه حمل و نقل کارمند خود هستند.

ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آنلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیابی آنلاین

ردیابی آنلاین وسایل نقیله

کاربران می توانند به صورت شخصی از این سیستم برای نشان دادن مکان خود به خانواده و دوستان خود به صورت آنلاین یا زمان واقعی استفاده کنند. مدیران شرکتها از این سیستم برای مدیریت کارکنان خود و یا ردیابی آنها استفاده می کنند. این کار به نفع مشتریان نیز است زیرا آنها قادر به نظارت بر اموال خود به طور مداوم هستند.

فاصله دقیق مسیر

با یک سیستم ردیابی، می توانید تمام فاصله های موجود در سفر را بدانید. جزئیات مربوط به فاصله دقیق است زیرا ماهواره ها برای جمع آوری اطلاعات جی پی اس استفاده می شود.

https://radyabbartar.com/product/gp020

برای خرید ردیاب خودرو GP020 کلیک کنید.

نظارت در سرعت خودرو

به راحتی می توانید سرعت رانندگی وسایل نقلیه در حال حرکت را با ردیاب خودرو نظارت کنید. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا از سرعت راننده اطمینان حاصل کنید که آیا سرعت رانندگی بیش از حد سریع است و یا خیلی کند است. با ردیاب خودرو می توان از مصرف سوخت اضافی جلوگیری کرد و این در واقع هزینه های سوخت را کاهش می دهد.

نقض محدودیت سرعت ممکن است منجر به جریمه و گاهی اوقات به تصادف شود. جی پی اس خودرو می تواند ایمنی جاده ای را افزایش داده و پولی را که ممکن است در پرداخت جریمه صرف شود، صرفه جویی کند. ردیاب کمک می کند تا رانندگان در سرعت مجاز رانندگی کنند، بدین ترتیب باعث استفاده مطلوب از سوخت می شود.

کمک در مسیریابی و فراهم کردن بازپخش مسیر طی شده

تکنولوژی جی پی اس یک راه موثر برای ایجاد مسیرهای کارآمد است. از طریق بهینه سازی مسیرها می توان هزینه های سوخت را کاهش داد و به این ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه ها شد. با استفاده از ردیاب ماشین، مسیرها با ترافیک سنگین را می توان شناسایی کرد و بنابراین می تواند براساس آن مسیرها را مدیریت کرد.

بازپخش مسیر طی شده به تعیین بسیاری از جنبه ها مانند بهره وری، عادات رانندگی و راه های جایگزین هر زمان که نیاز وجود داشته باشد کمک کند.

موقعیتهای ذخیره شده
ردیاب – ردیاب خودرو – موقعیتهای ذخیره شده

پیگیری زمان اجرای کار

شرکت های حمل و نقل، لازم است جزئیات مربوط به خروج و ورود وسایل نقلیه داشته باشند. این جزئیات به کارآیی برنامه ریزی و استفاده از نیروی کار کمک می کند.

با کمک ردیاب خودرو، شرکت های تاکسی رانی قادر خواهند بود به مشتریان خود در مورد زمان رسیدن تاکسی به مقصد اطلاع دهند. بسیاری از شرکت ها می توانند زمان دقیق رسیدن و حرکت کردن وسایل نقلیه را برای ارائه خدمات با کیفیت خوب به مشتریان کنترل کنند.

استفاده از محدودیت جغرافیایی

این ویژگی ردیاب، حرکت خودرو را در یک منطقه محدود می سازد. محدودیت جغرافیایی با سیستم هشدار هوشمند مناسب برای محدود کردن گشت و گذار خودرو بسیار مناسب خواهد بود. این ویژگی برای والدین نیز بسیار مفید خواهد بود زیرا اگر نوجوان آنها از یک محل مشخص خارج شود والدین یک هشدار از طریق پیامک یا ایمل دریافت خواهند کرد.

با کمک محدودیت جغرافیایی، رانندگان قادر به شناختن محل های کاری، مقصد های رساندن مشتری، بزرگراه ها و غیره هستند. این اجازه می دهد تا مدیران شرکت ها به سرعت وسایل نقلیه سرقت رفته خود را پیدا کنند.

جی پی اس - جی پی اس خودرو - تعریف محدودیت جغرافیایی
جی پی اس – جی پی اس خودرو – تعریف محدودیت جغرافیایی

کمک در آماده سازی گزارش ها

مدیریت ناوگان با کمک استفاده جی پی اس خودرو، قادر به تهیه گزارش های استاندارد در مورد سفر وسایل نقلیه خواهد بود. گزارش های سفر وسایل نقلیه، جزئیات مربوط به فاصله طی شده ، سرعت حرکت و غیره را ثبت می کند. این گزارش ها برای تحلیل کارایی مدیریت ناوگان مفید خواهد بود.

تمام دلایل فوق نشان می دهد چرا شما باید از جی پی اس خودرو برای مدیریت ناوگان خود استفاده کنید.

 

https://radyabbartar.com/product/gp023-a

برای خرید ردیاب آهنربایی GP023 A کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *