ردیابی افراد خانواده - محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی - ردیاب برتر

محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی

امنیت خانواده

محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی ؛ با افزایش نرخ جرم، همه نگران امنیت خود و امنیت خانواده شما هستند. در حالی که برای شما امکان پذیر نیست که همیشه محافظ جادویی در اطراف فرزندان و اعضای خانواده خود داشته باشید یا آنها را در خانه حبس کنید. به این معنی نیست که شما نمی توانید همه چیز را در حد توان خود انجام دهید تا از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید.

فناوری بدون شک مزایای بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است و یکی از آنها شامل توانایی دانستن اینکه خانواده شما در چه زمانی و در چه مکانی قرار دارند، اما این چطور ممکن است؟ این کار با کمک دستگاه ردیابی GPS و نرم افزار ردیابی Tracksolid که قابل دانلود و نصب بر روی گوشی های هوشمند است انجام می شود.

پیشنهادی:

https://radyabbartar.com/blog/manage-your-family-with-private-gps-tracker/

ردیاب خانواده Tracksolid:

این روزها استفاده از تلفن های هوشمند رواج زیادی پیدا کرده است؛ چه کودکان و چه بزرگسالان، همه در هر زمان دارای یک تلفن هوشمند هستند و این در واقع می تواند مورد استفاده درست قرار گیرد. برنامه هایی وجود دارد که می توانید برای اهداف مختلف از طریق تلفن بارگیری کنید و این شامل ردیابی GPS نیز می شود. برنامه ردیاب خانواده Tracksolid طراحی شده است تا افراد بتوانند از موقعیت اعضای خانواده خود مطلع شوند و آنهارا پیگیری و ارتباط مستقیمی با آنها برقرار کنند.

با ردیابی GPS، این امکان را به شما می دهد تا مکان دقیق هر یک از اعضای داده شده خانواده خود را بر روی نقشه و در زمان واقعی بدانید. والدین این ویژگی را فوق العاده مفید می دانند زیرا می توانند بدانند فرزندانشان در طول روز در کجا قرار دارند. از این رو، حتی اگر در محل کار باشند بازهم می توانند از راه دو رفرزندان خود را کنترل و نظارت داشته باشند. این برنامه می تواند پیکربندی شود تا هشدارهای والدین را در مورد مکانهایی ارسال کند یعنی وقتی بچه ها از خانه خارج می شوند به مدرسه می روند بلافاصله هشدار داده می شوند.

به این ترتیب، آنها مجبور نیستند دائماً در مورد اینکه بچه هایشان به کجا می آیند و می روند، استرس داشته باشند ، زیرا آنها به راحتی می توانند موقعیت مکانی آنها را بررسی کنند. به همین ترتیب، این برنامه همچنین می تواند تنظیم شود تا به بچه ها اطلاع دهند که والدین چه موقع از دفتر خارج می شوند بنابراین؛ می دانند چه موقع والدینشان میرسند و کمتر در انتظار آنها می نشینند.

هشدارهای اضطراری:

جدا از آن، جی پی اس شخصی همچنین به والدین هشدار می دهد که بچه هایشان در حال رانندگی وسیله نقلیه هستند و از حد مجاز شما که ایمن هستند فراتر می روند. این همچنین برای کاهش تصادفات بسیار عالی است و در هنگام رانندگی فرزندانشان آرامش خاطر به شما می دهد. حتی اگر والدین قادر به چک کردن بلافاصله نباشند، می توانند ۳۰ روز گذشته حرکت فرزندان خود را جستجو کنند زیرا این برنامه به شما امکان می دهد Playback مسیرهای قبلی دستگاه را چک کنند. علاوه بر این ردیاب GPS همچنین می تواند در صورت بروز مشکل هشدار اضطراری ارسال کند.

پیشنهادی:

۱۰ نکته مهم خرید ردیاب

فواید استفاده از ردیاب شخصی برای بیماران و سالمندان

بیماران آلزایمری و سالمندان با توجه به افزایش سن آنها با مشکل کاهش هواس روبه رو می شوند. در یک لحظه ممکن است افراد مسن آدرس دقیق خانه خود را فراموش کنند در این مواقع است که حتی وجود تلفن همراه هم کمکی به آنها نمی کند شاید نتوانند اسم شما را در لیست مخاطبین پیدا کنند پس بهتر است با داشتن ردیاب شخصی و زدن دکمه اضطراری SOS با شما تماس برقرار کنند. حتی اگر این افراد دکمه اضطراری را نزند شما می توانید به راحتی با ردیابی آنها از موقعیت دقیق آنها مطلع شوید.

پیشنهادی:

ردیاب شخصی بهترین توصیه برای سالمندان

مزایای استفاده از دستگاه ردیاب برای کودکان مبتلا به سندروم داوون

محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی ، برخی از والدین با داشتن فرزندان مبتلا به سندروم داوون آنها را در خانه حبس می کنند تا گم نشوند. شما می توانید با خرید ردیاب شخصی و انداختن آن به گردن فرزندتان اجازه دهید فرزندتان بیرون برود و از راه دور مواظب آنها باشید. شما با خیال راحت می توانید داخل سایت محدوده جغرافیایی مثلا یک شهرک را تعیین کنید تا در صورت خروج فرزندتان از محدوده سریعا آلارم خروج از محدوده برایتان پیامک شود.

پیشنهادی:

استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

مواظبت از راه دور و آزادی بیشتر به فرزندتان

ردیابی کودکان - محافظت از خانواده با جی پی اس شخصی - ردیاب برتر

وجود دستگاه ردیاب شخصی این حس را به شما می دهد که همیشه می توانید بدون حضور فیزیکی کنار فرزندتان آنها را از راه دور کنترل کنید. هنگام ضربه خوردن در زمین فوتبال یا درگیری با دیگران فرزندتان می تواننند سریعا دکمه SOS را فشار دهند تا شما مطلع شوید و با آنها در تماس باشید.

پیشنهادی:

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مواظبت از بیماران و افراد مبتلا به فشار خون

بیماری فشار خون اگر به موقع کنترل نشود و به موقع داروها مصرف نشود امکان سکته مغزی را افزایش می دهد. شاید شما نتوانید هر روز پدر یا مادرتان که مبتلا به فشار خون هستند پرستاری کنید اما با خرید ردیاب شخصی  می توانید زمان خوردن قرصها را به آنها یادآوری کنید. زمانی که حال والدین شما بد می شود آنها می توانند سریعا با فشردن دکمه اضطراری ردیاب با شما تماس بگیرند. اکثر مرگ و میر بر اثر دیر رساندن بیماران به بیمارستان است. با ردیاب می توانید از حال پدر و مادرتان مطلع شوید و هنگام بد شدن حالشان سریعا آنها را به بیمارستان برسانید.

افزایش بهره وری شرکت با کنترل کارکنان

اکثر کارکنان شرکتها در زمان ورود به شرکت کم کاری میکنند و به خوردن صبحانه و اتلاف وقت می پردازند. برخی از کارکنان که بیرون از شرکت فعالیت می کنند سریعا به کارهای شخصی خود می رسند با وجود ردیاب شخصی تمامی این کم کاری ها از بین رفته و هر کارمندی متوجه خواهد شد که صاحبکار آن در حال کنترل آنهاست.

پیشنهادی:

آیا به دنبال یک ردیاب خوب برای کارمندان خود هستید؟

تماس باما:

تماس و مشاوره با واحد فروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

 

پیشنهادی:

ردیاب شخصی کیوبیت کوچک جذاب!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *