استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

ردیاب برای کودکان خاص

مدیریت خانواده با استفاده از ردیاب-امنیت خانواده-امنیت کودک-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص
مدیریت خانواده با استفاده از ردیاب

استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص ردیاب فقط برای محافظت از خودرو و امنیت وسایل نقلیه ی مان نیست بلکه مواردی وجود دارد که هیچ وقت نمی توان آن را جبران کرد مثل از دست دادن عزیزانمان.

بدین منظور با استفاده از جی پی اس شخصی می توان امنیت خانواده و عزیزانمان را تاحدود بسیاری تضمین کرد.

کودکان در این مورد مثال خوبی هستند؛ کودکان همواره درحال رشد و تکاپو هستند پس قطعا کنجکاوی زیادی در برابر محیط دارند قطعا نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم کودکان باید تجربه کنند و در عین حال باید کنترل شوند چراکه یک لحطه غفلت یک عمر پشیمانی را به همراه دارد پس باید بدون این که جلوی آنها را بگیریم باید از آنها مراقبت کنیم بهترین وسیله برای این حالت یک ردیاب شخصی است مخصوصاً کودکانی که مورد خاص دارند.

ردیاب شخصی چگونه ردیابی است؟

دکمه ی sos  برای مواقع خطر اشاره کرد. قابلیت نرم افزاری که بسیار کاربردی می باشد حصار جغرافیاییست. حصاری که به شما اطلاع دهد که فرد ردیابی شده از حصاری که شما برایش تعیین کردید خارج شده است.

بودنشان از باتری داخلی بهره میبرند و عموماً شارژری هستند. ازجمله قابلیت های دیگر آن می توان به تماس صوتی یکطرفه و دو طرفه ، دکمه ی sos  برای مواقع خطر اشاره کرد. قابلیت نرم افزاری که بسیار کاربردی می باشد حصار جغرافیاییست. حصاری که به شما اطلاع دهد که فرد ردیابی شده از حصاری که شما برایش تعیین کردید خارج شده است.

تماس صوتی یکطرفه و دو طرفه ، دکمه ی sos  برای مواقع خطر اشاره کرد. قابلیت نرم افزاری که بسیار کاربردی می باشد حصار جغرافیاییست. حصاری که به شما اطلاع دهد که فرد ردیابی شده از حصاری که شما برایش تعیین کردید خارج شده است.

این نوع ردیاب برای اشخاص استفاده می شود. جی پی اس شخصی باتوجه به بیسیم بودنشان از باتری داخلی بهره میبرند و عموماً شارژری هستند. ازجمله قابلیت های دیگر آن می توان به تماس صوتی یکطرفه و دو طرفه ، دکمه ی sos  برای مواقع خطر اشاره کرد. قابلیت نرم افزاری که بسیار کاربردی می باشد حصار جغرافیاییست. حصاری که به شما اطلاع دهد که فرد ردیابی شده از حصاری که شما برایش تعیین کردید خارج شده است.

دکمه درخواست کمک - ردیاب شخصی - ردیابی آنلاین-ردیاب کودکان-ردیاب کودکان خاص-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص
دکمه درخواست کمک – ردیاب شخصی – ردیابی آنلاین

این نوع ردیاب برای اشخاص استفاده می شود. جی پی اس شخصی باتوجه به بیسیم بودنشان از باتری داخلی بهره میبرند و عموماً شارژری هستند. ازجمله قابلیت های دیگر آن می توان به تماس صوتی ، دکمه ی sos  برای مواقع خطر اشاره کرد. قابلیت نرم افزاری که بسیار کاربردی می باشد حصار جغرافیاییست. حصاری که به شما اطلاع دهد که فرد ردیابی شده از حصاری که شما برایش تعیین کردید خارج شده است.

کودکانی که بسار به ردیاب احتیاج دارند:

۱- کودکان بیش فعال

استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص ، بیش فعالی یا ADHD نوعی اختلال شایع است که حدود هشت تا ۱۰ درصد کودکان را مبتلا می کند. این بیماری در پسران شایع تر از دختران است که هنوز دلیل اصلی آن مشخص نشده است. ویژگی های اولیه بیش فعالی از سال های اولیه رشد یعنی قبل از ورود به مدرسه شروع می شود.

بیش فعالی نوعی اختلال ذهنی است که قابل تشخیص است اما باید در نظر داشته باشیم که مهم ترین شواهد آن کم توجهی و فعالیت و شیطنت های غیر عادی است اما مراقب باشید هر کودک شیطنت کاری بیش فعال نیست و ممکن است عادی باشد یا بیش فعال نباشد و هر کم توجهی اختلال بیش فعالی نیست برای مثال کودکان اتیسم نیز دچار این اختلال حواس هستند.

دلایل بیش فعالی مشخص نیست اما شواهد نشان میدهد آلودگی هوا و میزان سرب آن و استرس مادران در هنگام زایمان و همچنین تغذیه ی مادران در این موارد بی تاثیر نیست اما مهم ترین عامل بیش فعالی ژنتیک است و در این موارد باید بسیار دقت کرد.

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان بیش فعال-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

راه درمان کودکان بیش فعال :

همانند دلایل این اختلال که قطعیت ندارند دمان قطعی در این زمینه وجود ندارد اما راه کار هایی تجربی برای بهبود این کودکان هست:

مرحله ی اول درمان باور داشتن مشکل است برای پدر و مادران قبول کردن این که کودکشان بیش فعال است بسیار سخت است چون کودکان بیش فعال در بعضی موارد بسیار باهوش اند ولی در ظاهر اینگونه نیستند ولی پدر مادر فقط ظاهر کودک را نمی بینند پس آنها کودکشان را باهوش میپندارند که درست است اما اختلال بیش فعالی ربطی به هوش ندارد مثل این است که کسی که باهوش است و چشمانش ضعیف است عینک نزند!!!

پس باید این مشکل را پذیرفت تا به مقابله با آن پرداخت.

مرحله ی دوم پیگیری است پیگیری در این مورد بسیار مهم است چون این نوع مشکلات رشد میکنند و هرچه از انها شانه خالی کنید مورد بدتر و سنگین تر می شود پس پی گیری در این موارد بسیار مهم است

مرحله ی بعدی نا امید نشدن است این درمان در بهترین حالت در ۳ تا ۷ سالگی به طول می انجامد پس صبر زیاد و همچنین حوصله ی زیادی می خواهد .

با آنها ارتباط برقرار کنید هدایت کردن کودک در مورد بیش فعالی به عنوان یک دوست بسیار مؤثرتر است برایشان دوست پیدا کنید این که این کودکان تنها نباشند خیلی مهم است پس بهترین هدیه ای که می توانید بدهید یک دوست است.

اگر دیر بجنبید راه برگشیت نیست این کودکان اوج بد رفتاری خود را در سنین نوجوانی و جوانانی نشان می دهند معمولا روند خوبی در درس خواندن دارند چون باهوش اند اما هوش همیشه پاسخ گو نیست این کودکان به توجه کردن علاقه ندارند پس به خوبی سر کلاس یاد نمی گیرند و معمولا حوصله و تمرکز کافی برای درس ندارند پس روند رو به زوالی دارند ممکن است درس را کنار بگذارند و در جوانی خود بزهکار شوند این مورد در آنها به شدت دیده می شود و معمولا در سنین دلایل شکست های مختلف در جوانی افسرده می شوند.

۲-کودکان اتیسم

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان اتیسم-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

 

اتیسم یا در خودماندگی نوعی اختلال در بخش ارتباطات مغز است این کودکان با ارتباط برقرار کردن مشکل دارند اتیسم اختلال وسیعی می باشد و رفتار های زیادی را در بر می گیرد که به طیف خفیف و متوسط و شدید وابسته است ما در این بخش به مهم ترین نشانه های اتیسم اشاره میکنیم:

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان اتیسم-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

اتیسم در ۳ سال اول بسیار سخت تشخیص داده می شود و معمولاً با این سوال که چرا این کودک وقتی اسمش را صدا می زنیم توجه نمیکند یا می تواند کلمه بگوید اما نمی تواند جمله بگوید  شروع می شود این شواهد را جدی بگیرید و به روانپزشک مراجعه کنید و به یک روانپزشک بسنده نکنید.

 کودکان اتیسم در دنیای خود می مانند و ارتباط برایشان بسیار سخت است طیف خفیف میتواند از مشکل جمله سازی عبور کند ولی در باقی روابط اجتماعی به مشکل می خورند این مورد آسبرگر است و در بسیاری از موارد با بیش فعالی اشتباه گرفته می شود کودکان اتیسم ارتباط چشمی ندارند و به صورت طرف مقابل دقت نمی کنند یا به اصطلاح ارتباط چشمی برای همین احساسات طرف متقابل را درک نمی کند معمولاً اختلالات حسی دارند ممکن است خوب ببینند ولی خوب نشنوند یا خوب بشنوند ولی خوب لمس نکنند یا بویای قوی اما لامسه ی ضعیف.

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان اتیسم-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

یکی دیگر از  علایم مهم استعداد ها و توانایی های بسیار قوی در برخی موارد

به عنوان مثال حفظیات کودکان اتیسم می توانند در دو سالگی تمام الفبا و اعداد رنگ ها و اشکال حیوانات و هر انچه به حافظه ی تصویری و شنیداری مرتبط می شود را بیاموزد ولی در پردازش آنها مشکل داشته باشد که معمولا  اینگونه است ولی ممکن است بلعکس باشد به عنوان مثال انیشتین به گفته ی روانشناسان و روانپزشکان اتیسم داشت چرا که در تکلم و روابط اجتماعی مشکل داشت و رفتار های شبه اتیسم زیاد در او دیده میشد در ضمینه ی فیزیک بسیار تخصص داشت این همان جزیره ی هوش و استعداد است که در بسیاری از کودکان اتیسم دیده میشود جزیره ی استعداد به این معناست که تمام استعداد آن شخص در یک تخصص جمع شده باشد.

به علایم این اختلال اشاره کردیم اکنون به دلایل ان اشاره می کنیم:

دلایل اتیسم هنوز مشخص نیست اما شواهد نشان می دهد که مثل بیش فعالی به دو دسته تقسیم می شود ژنتیک و عوامل محیطی

  • مشکلات ژنتیکی.:به نظر می‌رسد چندین ژن متفاوت در اختلال طیف درخودماندگی یا اتیسم دخیل هستند. اتیسم در کودکان می‌تواند با یک اختلال ژنتیکی از قبیل سندرم رت یا سندرم ایکس شکننده در ارتباط باشد. برای دیگران تغییرات ژنتیکی ممکن است کودک را بیشتر مستعد اتیسم کند یا عوامل خطر محیطی ایجاد کند. دیگر ژن‌ها هنوز ممکن است تحول مغز را تحت تأثیر قرار دهند یا روش‌هایی که سلول‌های مغز از طریق آن ارتباط برقرار می‌کنند را تحت تأثیر قرار دهند یا آن‌ها ممکن است شدت علایم اتیسم را تعیین کنند. به نظر می‌رسد بعضی از مشکلات ژنتیکی به ارث برده می‌شود، در حالی که دیگر مشکلات ژنتیکی به‌طور خود به خودی رخ می‌دهند.

مشکلات محیطی: بزرگ ترین مشکلی محیطی در مورد اتیسم شهر نشینی و آلودگی های ناشی از ان است همچنین تغذیه و استرس مادر هنگام زایمان هم این مورد را تشدید میکند.

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان اتیسم-استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

راه های درمان اتیسم

تا کنون هیچ روش قطعی‌ای برای درمان مبتلایان به اوتیسم یافته نشده‌است. کارآمدترین روش درمانی، توانبخشی است. برای آنکه بهترین سرویس را به یک کودک مبتلا به اتیسم ارائه دهیم، باید به موارد زیر توجه نماییم:

  1. کودک ما حتماً باید توسط یک فوق تخصص روانپزشکی اطفال و یک متخصص مغز و اعصاب اطفال ویزیت شود.
  2. به‌طور فشرده و ترجیحاً هر روز تحت خدمات گفتاردرمانیو کاردرمانی قرار گیرد.
  3. لازم است والدین و مربی کودک روش‌های مناسب تقویت مهارت‌های ارتباطی کودک را از طریق مطالعه کتاب‌های مرتبط یا به وسیلهٔ جلسات مشاوره‌ای که کاردرمانی کودک برگزار می‌کند، فرا بگیرند.
  4. ارزیابی وضعیت حسی – حرکتی کودک به وسیله کارشناسان کاردرمانی صورت پذیرد و در صورت لزوم جلسات کاردرمانی ذهنی کودک به‌طور منسجم برگزار گردد.
  5. موسیقی درمانی، راهکاری برای ارتباط با کودکان اتیسم است. نقاشی و قصه گویی نیز یکی از روش‌های مؤثر تربیت کودکان اوتیسم است و پدران و مادران باید در یک‌گوشه اتاق نشسته و کتاب‌های قصه متناسب با سن کودک را با صدای بلند و دلنشین برای علاقه‌مندی آنان بخوانند.

به یاد داشته باشید که آینده به تمام کودکان تعلق دارد و کودکان اتیسم هم مستثنی از این قاعده نیستند.

اتیسمی های موفق جهان

۱-هنریت ست

۲-اندری وارهول

۳-لیزی کلارک

۴-میکل آنژ

۵-دونا ویایامز

۶-آندا بگز

۷-جسیکا جین اپلگیت

۸-لوسی بلک من

۹-وریل هان

۱۰-آلبرت انیشتین

۱۱-سر آیزاک نیوتن

۱۲-چارلز داروین

برای ساختن آینده ی این کودکان بشتابید

جهت کمک به کودکان اتیسم به سایت انجمن اتیسم مراجعه کنید.

۳-کودکان سندرم

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان سندرم

سندرم مشکل بزرگ تری از اتیسم و بیش فعالی است مشکلی که راه درمانی که تاکنون برایش پیدا نشده اما ۸۰ درصد این کودکان در غربالگری مشخص می شوند و از طرفی از هر ۱۰۰۰ کودک ۱ کودک به این اختلال ژنتیکی مبتلا می شوند اما این در صورت زایمان در سن کم تر از ۳۵ سالگی است زایمان در سنین بالا تر احتمال این اختلال را تا ۱۲ در ۱۰۰۰ افزایش میدهد.

منشآ این اختلال مثل اتیسم و بیش فعالی نیست این اختلال اختلال ژنتیکی است یک کروموزوم اضافی باعث این بیماری می شود. این کودکان را می توان با نگاه کردن به ظاهر صورت و قد و طول گردن تشخیص داد.

بسیاری از آنها در سینه خیز و چهار دست و پا و در کل راه رفتن تأخیر دارند اما یادمی گیرند حتی بسیاری از آنها می توانند وارد مدارس معمولی بشوند چرا که مشکلات ذهنی در آنها بین کم تا متوسط می باشد.

ردیاب-ردیابی کودکان-ردیابی کودکان خاص-کنترل کودکان سندرم

به دلیل مشکلات ژنتیکی به احتمال بیماری هایی مثل آلزایمر و مشکلات شنوایی و لوسمس صرع و اختلالات تیروئید بیشتر است. کودکان سندروم هم همانند کودکان دیگر می توانند آینده را بسازند و آینده به همه ی کودکان تعلق دارد.کودکان سندرومی بسیاری در ایران و جهان وجود دارند که به آینده های بزرگ رسیده اند.

جهت کمک به کودکان سندروم به سایت کانون خیریه ی سندروم داون ایران مراجعه کنید.

ردیاب برای کودکان بسیار ضروری است چه سندروم چه اتیسم و چه بیش فعالی یا کودکان معمولی ولی کافی نیست برای این که این اختلالات به وجود نیاید باید تمام مراحل قبل زایمان و زایمان از این مراحل جلوگیری کرد اما باتوجه به این که دستگاه های غربالگری هم خطا دارند باز هم این احتمال وجود دارد باید از این کودکان به بهترین شکل ممکن مراقبت و نگهداری کرد.

این کودکان هم مثل کودکان معمولی می توانند  رویا های خود را دنبال کنند از تمام این کودکان مثال هایی وجود دارد که به رویا هایشان در آینده رسیده اند.

این کودکان به مراقبت های بسیار مخصوص احتیاج دارند قطعاً ردیاب به امنیت این کودکان کمک می کند و پیشنهاد ما به شما ردیاب شخصی GP026 است.

https://radyabbartar.com/product/gp026/

البته سعی کنید آنها را تنها نگذارید آنها به کمک شما نیاز دارند سعی کنید در کودکی رسیدگی های لازم را انجام بدهید طیف  خفیف این بیماری ها درمان پذیر است و طیف های متوسط بهبود پیدا می کنند و حتی طیف شدید هم می تواند به طیف متوسط صعود کنند.

به یاد داشته باشید که آینده به تمام کودکان تعلق دارد و کودکان خاص هم مستثنی از این قاعده نیستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *