از ردیاب ماشین چه استفاده هایی میشه؟ - ردیاب برتر

از ردیاب ماشین چه استفاده هایی میشه؟

از ردیاب ماشین چه استفاده هایی میشه؟ تصور شما از کارایی های سیستم های موقعیت یابی جهانی ( GPS ) بسیار محدود است. سیستم های جی پی اس بسیار متنوع هستند و می توانند تقریبا در هر بخش صنعت یافت شوند. ردیاب ها می توانند برای نقشه برداری از جنگل ها، کمک به کشاورزان در برداشتن و جمع آوری محصول از مزرعه و هواپیما را در هوا و زمین هدایت کنند. فن آوری ردیاب ماشین اغلب در بسیاری از زمینه ها کار می کنند که ما معمولا به آن توجه نمی کنیم.

 

مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو برای حمل و نقل

 

ردیاب GPS در سال های اخیر به شدت به عنوان گیرنده جهت و به عنوان برنامه های ناوبری استفاده می شود که به ما می گوید کجا هستیم و چگونه می توان بین نقاط حرکت کرد. جی پی اس همچنان برای ساخت نقشه های دیجیتال استفاده می شود. با این حال، ردیاب نه تنها توسط مردم عادی بلکه توسط سازمانهای مختلف برای مقاصد مختلف استفاده می شود. به غیر از GPS معمولی که ما در گوشی های خود استفاده می کنیم، دیگر جی پی اس ها بسیار پیشرفته و فوق العاده دقیق هستند و برای کارهای خاص و صنعت های مختلف استفاده می شوند.

کاربردهای سیستم موقعیت یابی جهانی به طور عموم به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • موقیعت – تعیین موقعیت
  • هدایت کردن – هدایت کردن از یک مکان به مکان دیگر
  • ردیابینظارت بر حرکت شی یا شخص
  • نقشه برداری – ایجاد نقشه های جهانی
  • زمان بندی – ارائه زمان جدید به جهان

 

کاربردهای ردیاب
کاربردهای ردیاب

 

آیا به دنبال یک ردیاب خوب برای کارمندان خود هستید؟

چه کسانی از چی پی اس استفاده می کنند؟‌

برخی از برنامه های کاربردی که در حال حاضر از سیستم های جی پی اس در سراسر جهان استفاده می شود شامل معادن، حمل و نقل هوایی، نقشه برداری، کشاورزی، دریایی، تفریحی و نظامی است. امروزه پزشکان، دانشمندان، کشاورزان، سربازان، خلبانان، مسافران، رانندگان تحویل دهی، ملوانان، ماهیگیران، ناظران، ورزشکاران، صاحبان حیوانات و بسیاری از افراد دیگر از سیستم های GPS استفاده می کنند و باعث می شود که کارشان ایمن تر و آسان تر شود.

 

ردیاب آهنربایی CK04

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *