ردیابی وسایل نقلیه - مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو برای حمل و نقل

مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو برای حمل و نقل

مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو برای حمل و نقل ، امروزه توسط بسیاری از شرکت های مرتبط با صنعت حمل و نقل و همچنین توسط اشخاص برای ردیابی و مدیریت خودرو از ردیاب خودرو استفاده می شود. ردیاب مزایای زیادی برای صنعت حمل و نقل دارد، نه فقط برای شرکت های بزرگ بلکه برای شرکت های کوچک نیز دارد. در ادامه به معرفی مهمترین مزیت های استفاده از ردیاب GPS برای نظارت خودرو و مدیریت ناوگان خواهیم پرداخت.

به حد اکثر رساندن استفاده خودرو

شرکت هایی مانند خدمات اجاره خودرو می توانند از دستگاه های ردیاب در وسایل نقلیه خود به عنوان موثر ترین راه برای به حداکثر رساندن استفاده از وسیله نقلیه استفاده کنند. مدیریت ناوگان می تواند مکان دقیق خودرو را ردیابی کند و به راحتی خودرو های آزاد و خودرو هایی را که انتظار می رود بزودی بازدید خود را انجام دهند شناسایی کند. تمام این اطلاعات در استفاده از وسایل نقلیه کامل کمک می کند.

ردیابی و نظارت در زمان واقعی

نظارت و ردیابی در زمان واقعی یکی از بهترین مزایای جی پی اس خودرو است. به عنوان مدیر شرکت ایمنی تمام خودرو ها و راننده ها در اولویت لیست قرار دارد. نظارت و ردیابی در زمان واقعی راه حل بسیار مهم جی پی اس خودرو است.

ردیابی آنلاین - مهمترین کاربرد جی پی اس خودرو برای حمل و نقل - ردیاب برتر
ردیابی آنلاین

رضایت مشتریان

در هر کسب و کاری رضایت مشتریان جنبه اصلی موفقیت و رشد شرکت است. ردیاب جی پی اس برای بدست آوردن رضایت مشتریان با اطمینان دادن به ایمنی آنها و در مدیریت اموال آنها به شما کمک می کند. مشتری همیشه ترجیح می دهد از تکسی استفاده کند که توسط شرکت ردیابی و نظارت می شود و می تواند یک سفر ایمن را تضمین کند.

اطمینان ایمنی خودرو

یک شرکت اجاره خودرو دارای خودرو های بسیاری است، از این رو برای ردیابی و بدست آوردن اطلاعات هر خودرو به صورت دستی کار مشکلی است. با استفاده از ردیاب خودرو، پیگیری هر وسیله نقلیه آسان است و شما به راحتی می توانید اطمینان حاصل کنید که وسایل نقلیه در مسیر در و از پیش تعیین شده حرکت می کنند.

 

ردیاب خودرو CK03

بهینه سازی منابع

یک ردیاب شما را قادر می سازد تا خودرو های خود را بدون هرگونه بی احتیاطی نظارت کنید. گاهی اوقات رانندگان خودرو در یک ترافیک گیر افتاده و عملکردشان را از دست می دهند. با استفاده از ردیاب شما می توانید دلیل دقیق دیر دادن تحویل یا خدمات را بدست آورید. شما می توانید خودرو های خود را به طور موثر تر مدیریت کنید و اعتماد را در رانندگان خودرو نیز ایجاد می کند.

تشخیص سرعت

سرعت یکی از عوامل مهم برای هر شرکت حمل و نقل است. سرعت بیش از حد میتواند برای راننده، مشتری و همچنان خودرو حادثه های ناگواری را به بار آورد. برای رانندگان بسیار مهم است که با سرعت خاصی رانندگی کنند. ردیاب خودرو در تشخیص سرعت کمک می کند تا اقدامات الزامی در صورت لزوم گرفته شود.

ردیاب CK22

 

نظارت بر سوخت

جی پی اس خودرو امکاناتی مانند نظارت بر سوخت و نظارت بر مسافت پیموده شده را فراهم می کند، که این ویژگی ها به مدیریت ناوگان کمک بسیاری می کند. شما می توانید مقدار مصرف سوخت خودرو را ببینید و می توانید مصرف سوخت توسط وسیله نقلیه خود را کنترل کنید.

برنامه ریزی مسیر

بسیاری از دستگاه های ردیاب ویژگی های محدودیت جغرافیایی و حصار خودکار را ارائه می دهند. این ویژگی ها مدیریت ناوگان را در برنامه ریزی مسیر کمک می کند. مدیریت شرکت می تواند یک محدودیت برای خودرو تعریف کند، تا زمانیکه خودرو از این محدوده خارج شد برای مدیریت پیام هشدار از طریق پیامک به شماره ثبت شده ارسال کند.

تذکر محدودیت جغرافیایی
تذکر محدودیت جغرافیایی

این ها برخی از مزیت های مهم استفاده از جی پی اس خودرو برای شرکت های حمل و نقل می باشد. مزایای ردیاب GPS می تواند بر اساس دستگاه های مختلف موجود در بازار متفاوت باشد. شما به راحتی می توانید ردیاب مورد نیاز خود بنا به انتخاب خود پیدا کنید. ردیاب برتر نیز ارائه دهنده ردیاب جی پی اس و نرم افزار ردیابی حرفه ای با ویژگی های فوق العاده برای ردیابی و مدیریت وسایل نقلیه است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *