ردیاب سرویس مدارس

ردیاب برتر ،جی پی اس ،ردیاب سرویس مدارس،سرویس،مدرسه
ردیاب سرویس مدارس

ردیاب سرویس مدرسه در سال ۱۹۷۸ توسط تام براون جونیور ، مشهورترین ردیاب آمریکا تاسیس شد. اتوبوس های مدرسه همیشه یک امر معمول و یکی از محبوب ترین حالت های حمل و نقل برای کودکان مدرسه بوده است. والدین در سراسر جهان برای چند دهه گذشته از خدمات اتوبوس های مدرسه برای انتخاب و رها کردن فرزندان خود استفاده می کنند.اما هنوز هم هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از خدمات اتوبوس مدرسه برای بچه ها ، بسیاری از والدین تصمیم گیری را دشوار می كنند. اگر همچنین انتخاب روش سرویس برای کودکان خود را برای مدرسه دشوار کرده اید ، در اینجا ما به چند مزیت اتوبوس های مدرسه می پردازیم تا در انتخاب خود به شما کمک کنند.

کاربرد ردیاب سرویس مدارس:

ردیاب برتر ،ردیاب ،جی پی اس ،کاربرد سرویس مدارس
کاربرد سرویس مدارس

ردیاب سرویس اتوبوس مدرسه بیشتر موضوع مراقبت از ایمنی کودک است. ردیاب اتوبوس سرویس این اجازه را به خانواده ها می دهد تا موقعیت های اتوبوس مدرسه را مشاهده و اطلاعات مربوط به مسیر، زمان واقعی، از جمله زمان رسیدن به خانه و زمان رسیدن به مدرسه را مشاهده کنند. در نقشه شما می توانید زمان انتظار برای هر توقف را مشاهده کنید و شما همچنین می توانید این اطلاعات را از یک نمای ماهواره یا دکل های مخابراتی و حتی SSID  گوشی خود مشاهده کنید.

سیستم موقعیت یابی جهانی GPS

ردیاب برتر ،ردیاب ،سیستم موقعیت یابی ،جی پی اس
سیستم موقعیت یابی

تمام سرویس های اتوبوس مدرسه که مجهز به دستگاههای ردیابی GPS هستند این قابلیت را به شرکت ناوگان و خانواده ها میدهد که می توانند ردیابی مستقیم وسایل نقلیه و حرکت دانش آموزان را به صورت واقعی انجام می دهند. این کار برای حفظ سطح بالای ایمنی دانشجویان داخل اتوبوس ها انجام می شود. همه اتوبوس ها به گونه ای ردیابی می شوند که والدین نه تنها از زمان واقعی رسیدن آنها مطلع شوند بلکه می توانند در مورد تاخیرهای ناشی از خطرات را دنبال کنند.

پیگیری GPS اتوبوس مدرسه چیست؟

ردیاب برتر ،ردیاب ،جی پی اس ،موقعیت ،اتوبوس مدرسه
اتوبوس مدرسه

والدین با ردیاب شخصی همیشه می توانند بفهمند که بچه هایشان  در کجا هستند؟ آیا به مدرسه رسیده اند یا خیر؟در امان هستند یا نه ؟ علاوه بر دستگاه های ردیاب GPS و برنامه های کاربردی برای بچه ها ، خدمات تخصصی نیز وجود دارد که قادر به ردیابی زمان واقعی اتوبوس های مدرسه هستند. این برنامه ها و خدمات به جای دادن اطلاعات فقط به والدین ، به مدیران مدارس كمك می كنند كه دانش آموزان خود را پیگیری كنند

قابلیت نرم افزار tracksolid برای سرویس مدارس:

ردیاب برتر ،نرم افزار track solid،قابلیت های نرم افزار track solid
قابلیت های نرم افزار track solid

نرم افزار tracksolid  یک برنامه مبتنی بر وب است که کاربرد های زیادی برای سرویس مدارس را دارا می باشد که می تواند والدین را با سیستم حمل و نقل مدارس متصل کنند و آنها را قادر می سازد تا فرزندان و اتوبوس مدرسه را در هر زمان خاصی بر روی نقشه مشاهده کنند. از جمله :

  1. نرم افزاری ساده و قابل امن می باشد
  2. پشتیبانی از گوشی های اندروید و ios را دارد
  3. موقعیت آنلاین
  4. محدوده جغرافیایی(یعنی میتوانید یه محدوده خاصی رو ردیابی کنه و اگر از اون محدوده خارج شد به شما هشدار بدهد)
  5. هشدار سرعت (میتوانید برای راننده سرویس سرعت تعیین کنید که اگر بالاتر از حد مجاز حرکت کرد به شما هشدار بدهد).

ویژگی جی پی اس برای سرویس مدرسه :

ردیاب برتر ،ردیاب ،جی پی اس ،ویژگی ردیاب جی پی اس برای سرویس مدارس،مدرسه ،سرویس
ویژگی ردیاب جی پی اس برای سرویس مدارس

۱٫محل واقعی اتوبوس مدرسه

با استفاده از جی پی اس برای سرویس مدارس این قابلیت را دارد که میتوانید زمان رسیدن به محل و موقعیت آن ها را مشاهده کنید که این کار باعث می شود والدین ها از تاخیر سرویس مدرسه با خبر کند.

۲٫با استفاده از جی پی اس برای سرویس مدارس میتوانیم موقعیت اتوبوس را به طور آنلاین مشاهده کنیم

۳٫با استفاده از ردیاب برای سرویس های مدارس این امکان را به ناوگان حمل و نقل میدهد که نحوه رانندگی راننده های خود را مشاهده کنند

۴٫ایمنی کودکان: با استفاده از GPS برای سرویس اتوبوس مدرسه این قابلیت را به خانواده میدهد که دیگر نیازی نیست در جاده منتظر بمانند. شما میتوانید از طریق تلفن یا رایانه مشاهده کنید اتوبوس مدرسه کودک شما در چه مسیری است و چند مرتبه ای در بین راه توقف داشته است و هر موقع به خانه نزدیک شد به شما پیغام دهد.

۵٫راننده های سرویس مدرسه هرگاه از حد مجاز سرعت فراتر بروند یا در خارج از مسیر نقض شود ، شرکت های ناوگان اعلان فوری دریافت می کند. همچنین کلیه تخلفات در سیستم آن ها ذخیره می شود.

 

 ۲ نوع ردیاب برای شرکت های حمل و نقل سرویس مدارس:

https://radyabbartar.com/product/gp023-a/

 

ردیاب بیسیم (کامل ترین ردیاب)

با استفاده از ردیاب بیسیم برای اتوبوس های مدرسه این قابلیت را دارد که بدون دخالت سیم و با قدرت آهن ربایی که دارد وصل می شود به زیر اتوبوس یا هرجایی که قابلیت نصب را دارد می چسبد و با جدا کردن ردیاب به شما هشدار میدهد . همچنین ردیاب مغناطیسی با استفاده از باتری ۱۰۰۰۰میلی آمپری که دارد میتواند تا ۱ ماه به شما به صورت آنلاین و با روزی ۲ ساعت به شما موقعیت دقیق بدهد. ردیاب آهنربایی این ویژگی را دارد که شما میتوانید به صورت آفلاین موقعیت دقیق را ببینید یعنی میتوانید به آن زمان مشخص بدهید که در این بازه زمانی به شما موقعیت آنلاین بدهد که این کار باعث صرفه جویی در باتری جی پی اس شما می شود. ردیاب بیسیم همچنین قابلیت میکروفون را دارد که می توانید با استفاده از این ویژگی صدای داخل وسیله نقلیه را بشنوید..

  • ردیاب باسیم (کامل ترین ردیاب)

این ردیاب همان طور که از اسمش مشخص هست یکی از کاملترین ردیاب هایی است که می توان به آن اشاره کرد زیرا از قابلیت های بالایی برخودار است نسبت به ردیاب های سیم دار دیگر زیرا دارای قابلیت ردیابی به صورت آنلاین را دارد…اگر بخواهیم از این ردیاب برای سرویس مدارس استفاده کنیم این قابلیت را دارد که شما میتوانید با راننده تماس دو طرفه را داشته باشید همچنین ویژگی که این ردیاب دارد دکمه SOS یا همان هشدار است که که اگر راننده خطری را احساس کرد با فشار دادن این دکمه و تنظیماتی که از قبل توسط نرم افزار انجام شده است میتواند به مخاطب هایی که از قبل تعریف کرده است موقعیت را به صورت آنلاین ارسال کند

 ارتباط ردیاب با شرکت سرویس مدرسه:

ردیاب برتر ،جی پی اس ،ردیاب مدارس ،شرکت سرویس مدارس
شرکت سرویس مدارس
  • مدیریت آسان تر سرویس
  • نظارت کامل بر رانندگان
  • ارتباط آسان با راننده
  1. از نظر ارتباط والدین با ردیاب میتوان به این چند ویژگی اشاره کرد:
  • تضمین امنیت و آسایش فرزندان
  • اطلاع رسانی از موقعیت فرزند
  • ارتباط با راننده مدرسه

۲٫ از نظر ارتباط راننده با ردیاب میتوان به این چند ویژگی اشاره کرد :

  • کاهش معطلی و زمان سرویس
  • ارتباط آسان با خانواده و شرکت
  • ایجاد نظم و سرعت در کار

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *