ردیاب ها چه قابلیت های نرم افزاری دارند؟

ردیاب ها چه قابلیت های نرم افزاری دارند؟ یکی از روش های جدید سارقان برای سرقت خودرو  بکسل کردن ماشین ها و بردن آنهاست. اما جالب است که بدانید ردیاب ها حتی در زمان بسته بودن سوییچ خودرو نیز فعالند و علاوه برتمام این ها  اگر سارقان ، خودرو را به سرقت برده باشند و سرباتری آن را جدا کنند با استفاده از باتری backup می توان تا ۲۴ ساعت خودرو را ردیابی کرد.

این قابلیت فقط برای جلوگیری از سرقت نیست برای مثال وقتی خودروی شما در کنار خیابان پارک شده و یا در قسمت پارک ممنوع خیابان ، خودرو را پارک نموده اید هرلحظه ممکن است خودرو با جرثقیل حمل شود. در این زمان ردیاب حتی در حالتیکه سوئیچ آن خاموش است به شما از طریق تماس ، پیامک و نرم افزار هشدار ارسال می نماید که خودرو ی شما در حال حرکت است. بنابراین می توانید از مشکلات بوجود آمده بعد از آن رهایی یابید.

از دیگر هشدار های دستگاه می توان به هشدار لرزش اشاره کرد :

فرض کنید که خودرویتان را در کنار خیابان پارک کرده اید. اگر تصادفی رخ دهد سیستم هشدار لرزشی ردیاب بلافاصله از طریق طریق پیامک و نرم افزار هشدار ارسال خواهد کرد و از خسارت بوجود آمده مطلع خواهید شد.

ردیاب-ردیاب برتر-قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری-هشدار لرزش

ردیاب ها چه قابلیت های نرم افزاری دارند؟؛ یکی دیگر از قابلیت های ردیاب تعیین حصار جغرافیایی است. یکی از قابلیت های جالب نرم افزارهای ردیابی حصار جغرافیایی است که با تعریف و عبور دستگاه از حصار جغرافیایی ایجاد شده، هشدار ارسال خواهد کرد.

  • یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار ردیابی تنظیم هشدار سرعت غیر مجاز است:

فرض کنید شخصی خودرو ی شما را قرض گرفته است می توانید با ردیابی آنلاین از سرعت آن شخص در تمام طول مسیر مطلع شوید و با قابلیت هشدار سرعت غیر مجاز از تخلفات شخص با خبر شوید. این قابلیت برای شرکت های پخش کالا ، ترانزیت ، حمل و نقل نیز مناسب می باشد.

ردیابی آنلاین :

ردیابی آنلاین-ردیاب برتر-ردیاب خودرو-کنترل سرعت- کنترل راننده
ردیابی آنلاین

یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب ها هشدار جدا شدن از برق خودرو است اگر کسی بتواند ردیاب شما را پیدا کند و آن را جدا کند این دستگاه ها به شما هشدار داده و شما میتوانید از این موضوع با خبر شوید.

پنل و نرم افزار ردیابی

پنل ردیابی-نرم افزار ردیابی-دسترسی آسان مداوم و همیشه

بدون شک نرم افزار TrackSolid یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای ردیابی بازار در دنیا است که توسط یک گروه بسیار حرفه ای پشتیبانی و بروزرسانی می شود. این نرم افزار کابردی و حرفه ای درحال حاضر توسط ردیاب برتر پشتیبانی و ارائه میشود. نرم افزار TrackSolid به دو صورت پنل تحت وب و نرم افزار موبایل برای نسخه های اندروید و IOS ارائه می گردد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *