ردیاب شخصی

ردیاب شخصی محافظ سالمندان و کودکان

محافظت و مراقبت از سالمندان

ردیاب شخصی-ردیاب شخصی محافظ سالمندان و کودکان

ردیاب شخصی محافظ سالمندان و کودکان است و همه ی ما افرادی را در محیط خانواده، دوستان و آشنایان میشناسیم که نیاز به مراقبت ویژه و مداوم دارند افرادی مانند سالمندان و کودکان و افرادی که دارای بیماری های خاص هستند. سالمندانی که دارای بیماری آلزایمر هستند و کودکان و دانش آموزان و افرادی که دارای بیماری های خاص مانند MS  و مشکلات تنفسی و قلبی و عروقی… هستند. با ردیاب شخصی GP026 ردیاب برتر مشکل خود را حل کنید.

ردیاب شخصی

جی پی اس های شخصی دارای باتری داخلی هستند و برای ردیابی اشخاص روی نقشه استفاده میشوند. این نوع ردیاب ها دارای تماس صوتی دوطرفه و میکروفن می باشند و روی آن یک دکمه SOS  تعبیه شده است تا افراد بتوانند از طریق آن دیگران را از موقعیت خود مطلع سازند و یا درخواست کمک کنند. جی پی اس شخصی GP026 دارای ابعاد کوچک و وزنی سبک طراحی شده اند که به راحتی میتوان آنرا در جیب و یا کیف افراد جای گذاری نمود.

پیشنهادی:

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ظرفیت باتری این ردیاب ها نسبت به ردیاب آهنربایی کمتر است و پس از مدتی باید شارژ شوند. شما میتوانید به صورت آنلاین و آفلاین از وضعیت و موقعیت عزیزانتان مطلع شوید.

ردیاب شخصی GP026

ردیاب شخصی GP026 - جی پی اس شخصی - ردیاب برتر - ردیاب شخصی محافظ سالمندان و کودکان

ردیاب شخصی GP026 محافظ سالمندان و کودکان می باشد و به دلیل طراحی کوچک وامکانات فوق العاده اش چند کاربره است و براساس نیاز کاربر میتواند برای سالمندان، کودکان، افراد مریض، حیوانات، حتی خودرو و یا دوچرخه نیز استفاده کرد.

ردیاب شخصی GP026 این قابلیت را دارد که برای آن حصار جغرافیایی و یا به عبارتی محدودیت جغرافیایی تعیین کرد. شما میتوانید به آسانی برای دستگاه یک و یا چند محدوده تعریف نمایید تا درصورت خروج از آن محدوده به شما هشدار دهد.

یکی دیگر از قابلیت های ردیاب شخصی GP026 موقعیت یابی دقیق از طریق سیستم GPS و سیستم موقعیت یابی پشتیبان LBS (موقعیت یابی از طریق دکل های مخابراتی) بصورت مداوم است. در صورت اینکه شارژ باتری دستگاه رو به اتمام باشد دستگاه به شما از طریق نرم افزار و یا پیامک اطلاع خواهد داد و شما قیل از اینکه دستگاه خاموش بشود و کار شمارا مختل کند از آن باخبرمی شوید. این ردیاب دارای دکمه ی SOS است و میتوانید با ثبت ۳ شماره بر روی ردیاب در موارد اضطراری با عزیزان خود تماس برقرارکنید و آنهارا از وضعیت خود آگاه ساخته و یا درخواست کمک نمایید.

امکانات ردیاب شخصی GP026

  • ردیابی آنلاین
  • ضد آب
  • مکالمه ی دو طرفه
  • دکمه SOS
  • حساس به صدا
  • دارای سه سیستم موقعیت دهی

متن پیشنهادی:

جیپیران بزرگترین واردکننده و ارائه دهنده انواع ردیاب خودرو

https://www.gpran.com/blog/tracker-personal-no-install/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *