ردیاب دانش‌ آموزی

دغدغه های بزرگ والدین

ردیاب-ردیاب برتر-ردیاب دانش‌آموزان

ردیاب دانش‌ آموزی : یکی از دغدغه های بزرگ والدین کودکان و نوجوانانشان در راه و مسیر مدرسه است‌‌‌‌‌‌. کودکان از سن ۷ سالگی به مدرسه می‌روند برخی از آنان با اولیایشان به مدرسه می‌روند. برخی با سرویس و برخی کودکان با وسایل نقلیه و برخی نیز پیاده خب بیایید تک تک این موارد را بررسی کنیم:

۱-رفتن به مدرسه با والدین:

ردیاب - ردیاب دانش‌آموزان - ردیاب شخصی - ردیاب دانش‌ آموزی

قطعا یکی از امن ترین حالات همین است که با خودرو‌ی والدین به مدرسه بیایند هرچند کودکان بساری از مسايل را در مسیر یاد می گیرند که بسیار برایشان مفید است مثلا شناختن شهر ، رد شدن از خیابان یا خطوط تاکسی و اتوبوس و مترو با این حال رساندن کودکان به مدارس برای بسیاری از والدین مقدور نیست چرا که امروزه والدین اکثرا شاغل هستند و این کار برای بسیاری از والدین مقدور نیست.

۲-سرویس مدارس :

ردیاب-ردیاب دانش‌آموزان-ردیاب شخصی- ردیاب دانش‌ آموزی

ردیاب دانش‌ آموزی ، یکی دیگر از راه های امن سرویس مدارس است که بسیاری از والدین از همین روش استفاده می کنند. اما سرویس نیز کودک را از بسیاری از تجربیات محروم می کند اما یکی از روش های امن سرویس مدارس است .

البته نمی توان از هزینه های سرویس سخن نگفت در بسیاری از موارد هزینه ی سرویس با شهریه ی مدارس رقابت می کند.البته باید در نظر گرفت که هزینه های سرویس با مسافت رابطه مستقیم دارد.

۳-استفاده از وسایل نقلیه عمومی:

ردیاب-ردیاب دانش‌آموزان-ردیاب شخصی - ردیاب دانش‌ آموزی

قطعاً این روش برای ۳ سال اول دبستان توصیه نمی شود درست است که مستقل شدن کودکان بسیار پسندیده است اما امنیت آنها  اولویت دارد. پس این کار در سه سال اول دبستان توصیه نمی شود اما برای پس از ۳ سال اول رفتن در جامعه و طی کردن مراحل اول استقلال برای کودکان و نوجوانان توصیه می شود.

پیشنهاد ما به تماس والدین ردیاب دانش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزی است که می تواند درصد بالایی از نگرانی های شما را برطرف کند قطعا ً امنیت کودکان و نوجوانان کشور برای والدین مهم است هدف جی پی اس دانش‌آموزان نیز همین است . این ردیاب برای محل هایی که در ان زورگیری و سرقت زیاد است که معمولا هم خلوت هستند توصیه می شود.

لطفا به جدول پایین نگاه بی‌اندازید:

ردیاب-ردیاب دانش‌آموزان-ردیاب شخصی- آمار زورگیری در مناطق مختلف تهران-رتبه بندی مناطق تهران در فراوانی زور گیری

ردیاب دانش‌ آموزی ، یکی از مسائل اجتماعی محلات شهری در برخی نقاط شهری، زورگیری است. در پیمایش رصد کیفیت زندگی شهری، از افراد خواسته شده تا اعلام کنند چقدر زورگیری در محله‌شان شایع است. بر اساس داده‌های پیمایش، ساکنان منطقه‌های ۱۱، ۱۷ و ۲۰ بیشترین میزان زورگیری در محله‌شان را گزارش کرده‌اند و در برابر، مناطق ۱، ۳ و ۵ دارای کمترین فراوانی زورگیری از دیدگاه شهروندان هستند.

در بین محلات شهر تهران، بیشترین میزان زورگیری از نظر ساکنان، در محله‌های هلال‌احمر (۱۱)، پونک (۲)، راه‌آهن (۱۱)، عباسی (۱۱) و بازار (۱۲) وجود دارد. در مقابل در محله‌های نیاوران (۱)، گلابدره (۱)، شهرک شهرداری (۲۱)، غزالی (۲۱) و شیخ‌هادی (۱۱) کمترین میزان زورگیری اعلام شده است. در ۳۳۵ محله بررسی شده، شیوع زورگیری از دیدگاه شهروندان، در ۴۲ محله بالاتر از حد متوسط است.

اطلاعات و آماری که مشاهده کردید مربوط به مشرق نیوز و تاریخ آمار برای مرداد ماه ۱۳۹۸ می باشد.

قطعا از این اطلاعات می توان نتیجه گرفت که کدام محله های تهران بیشتر در معرض خطر اند و امنیت برای کودکان و نوجوانانشان ضروری است. این آمار برای مناطق شهر تهران است شهر های دیگر هم نیاز دارند که در مورد امنیت محله های خود تحقیق کنند.

ردیاب دانش‌آموزان باید چه ویژگی داشته باشد؟

ردیاب-ردیاب دانش‌آموزان-ردیاب شخصی - ردیاب دانش‌ آموزی

ردیاب دانش‌آموزی باید ردیابی آنلاین داشته باشد تا والدین بتوانند همواره کودکشان را کنترل کنند. ردیاب دانش‌آموزی باید قابلیت تماس دوطرفه داشته باشد:تا والدین بتوانند در مواقع نگرانی از حال کودکان یا نوجوانان خود خبردار شوند .همچنین کودکان باید مواقع خطر و شرایط اضطراری خود را به والدین گزارش دهند که در ردیاب های شخصی این قابلیت تنها با فشار یک دکمه ممکن می‌شود.

قابلیت های نرم‌افزاری را برای بهبود کنترل داشته باشد مهم ترین این قابلیت ها حصار جغرافیایی یا geofance  است.

هشدار geofance  یا حصار جغرافیایی چیست؟

ردیاب-ردیاب دانش‌آموزان-ردیاب شخصی-قابلیت های نرم‌افزاری-هشدار حصار جغرافیایی

با این قابلیت شما می‌توانید مکان هایی را تعیین کنید که اگر خودرو یا شخصی که ردیابی می‌کنید به آنها وارد شود یا از آنها خارج شود به شما هشدار دهد. این قابلیت به شدت برای ردیابی کودکان و نوجوانان توصیه می‌شود چرا که کودکان در بسیاری از موارد از دستور سرپیچی می کنند.

پیشنهاد ما به شما ردیاب شخصی GP026 است:

https://radyabbartar.com/product/gp026/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *