چرا ردیاب برای حیوانات خانگی لازم است؟

چرا ردیاب برای حیوانات خانگی لازم است؟ : امروز از ردیاب شخصی برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود یکی از آنها محافطت از حیوانات خانگی است .حیوانات خانگی که ابتدا برای سرگرمی به خانه می آوریم به مرور زمان در دل انسان جا باز می کنند و دل کندن از آنها برای صاحبانشان بسیار سخت است . از دست دادن آن ها  می تواند به علت گم شدن آنها باشد یا دزدیده شدن آنها ردیاب حیوانات در همین موارد کاربرد دارد با استفاده از ردیاب شخصی احتمال گم شدن یا دزدیده شدن این حیوانات نیز بسیار کم می شود.

امنیت حیوانات خانگی:

اگر شما از آن دسته اید که از نگه داشتن حیوانات به ویژه سگ به عنوان حیوان خانگی و بازی کردن با آن و غذا دادن به انها لذت می برید. نمی توان از ارزش های مادی این حیوانات در برابر ارزش معنویشان صحبت کرد ولی اگر از آن دسته اید که  حیوانات را پرورش می دهید مثلاً مزرعه ی سگ دارید و از زادولد سگ ها درآمد کسب می کنید امنیت این سگ ها برایتان مهم است به هر حال نمی توان از قیمت برخی از حیوانات خانگی صرف نظر کرد.

ردیاب -ردیاب شخصی-ردیاب برتر-ردیاب حیوانات خانگی

سگ ها و گربه ها پرطرفدار ترین حیوانات خانگی اند ولی حیوان خانگی فقط این دو نیستند بسیاری از پرندگان هم سرگرم کننده اند هم بسیار گران قیمت پرندگانی که در ایران نگهداری می شوند طوطی ها و جغد و هم چنین شاهین و عقاب ها شاید شما هم آنها را در سفره خانه و قهوه خانه ها دیده باشید قطعا تکنیک خوبی برای جذب مشتری اند ولی فرار کردن پرندگان و گم شدن آنها اتفاقی بسیار بد تر از سگ ها و گربه ها اند اما شاید بهتر باشد بدانید که پرندگان هم قابل ردیابی اند پس نگران نباشید.

شاید کسانی باشند که از پرورش و نگهداری اسب لذت می برند یا حتی به عنوان حیوان خانگی از ان نگهداری میکنند اسب هم با خطر دزدیده شدن یا مفقود شدن مواجه است پس ردیاب در این مورد هم کاربرد دارد.

ردیاب -ردیاببرتر-ردیاب شخصی-ردیاب برای حیوانات خانگی

نکات لازم برای ردیاب حیوانات خانگی

  1. ردیاب سگ باید اندازه و وزن مناسب داشته باشد، به ویژه اگر شما یک گربه یا یک سگ دارید. دستگاه نباید بیش از حد بزرگ باشد زیرا این کار باعث می شود تا جنبش حیوان خانگی خود را محدود کند.همچنین باید در مقایل ضربه  محکم و مقاوم باشد همچنین ضد آب بودن برای ردیاب حیوانات بسیار مهم است.

 

  1. باتری ردیاب برای حیوان خانگی شما باید به اندازه کافی طولانی باشد.این را باید توجه داشت که توانایی دستگاه برای تعیین مکان دقیق حیوان خانگی شما بستگی به عمر باتری آن دارد.اما گاهی اوقات، عمر باتری نیز بستگی به نوع مصرف شما دارد که چطور استفاده بکنید می توانید با استفاده از تنظیمات دستگاه، ردیاب خود را طوری تنظیم کنید که هر ۳۰ دقیقه به شما مکان حیوان خانگی خودرا بدهد نه هر ۵ دقیقه!

 

  1. حصار جغارافیایی یکی از قابلیت هایی که برای ردیاب حیوانات بسیار لازم است

این قابلیت بدین گونه است که شما با توجه به شناخت خود از منطقه مناطق امن را برای ردیاب تعریف می کنید و اگر حیوان خانگیتان از محدوده ی امن مورد نظر شما خارج شد به شما اطلاع دهد.

https://radyabbartar.com/product/gp026/

قابلیت ردیاب شخصی :

ردیاب -ردیاب برتر-ردیاب شخصی-کاربرد های ردیاب شخصی

  • پیگیری موقعیت و مسیر رانندگی وسایل نقلیه، قایق ها(هر چند که ما این ردیاب برای وسایل نقلیه پیشنهاد نمیکنیم)
  • در هر زمان خاص، فرزندان، حیوانات خانگی، یا بستگان سالخورده خود را تعیین کنید
  • با استفاده ار این ردیاب و قرار دادن آن در چمدان خود می توانید چمدان گمشده خود را دنبال کنید.
  •  قابلیت دکمه SOS (هشدار)
  • کوچکترین و سبک ترین ردیاب
  • ضمیمه کردن این ردیاب به حیوانات خانگی، کمربند، کیسه، جیب
  • مقاوم در برابر آب
  • ردیابی Wi-Fi منحصر به فرد برای ردیابی در محیط داخلی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *