چگونه از سرقت خودرو ی خود جلوگیری کنیم؟ - ردیاب برتر

چگونه از سرقت خودرو ی خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از سرقت خودرو ی خود جلوگیری کنیم؟ ، احتمال خطرات مختلف همیشه و همه جا وجود دارد و هیچ چیز نمی تواند جلو آن را بگیرد و یکی از این خطرات سرقت است که نمی توان صد در صد جلو ی آن را گرفت اما می توان این احتمال را کاهش داد و به صفر نزدیک کرد.

قطعاً بیشترین چیزی که احتمال سرقت را افزایش می دهد محل پارک خودرو است خودرو در پارکینگ امنیت بالا یی دارد پس کسانی که در منزل خود یا در نزدیکی آن پارکینگ دارند احتمال سرقت کاهش میابد اما چون سرقت ها فقط در شب نیستند و در روز روشن هم احتمال سرقت هست پارکینگ در محل کار هم بسیار مهم است.

عامل بعدی که روی احتمال سرقت مؤثر است محل و منطقه ی شهری است امنیت در برخی محله ها بسیار پایین است و احتمال سرقت خودرو در آن نواحی بیشتر است.

طبق آمار مقاله ی مشرق نیوز بیشترین سرقت های خودرو در تهران در مناطق ۱۵، ۷ و ۱۲ و امن ترین مناطق تهران از نظر سرقت خودرو ۶، ۱ و ۷ هستند هر چند در مناطق امن هم باز هم احتمال سرقت وجود دارد.

جدول رتبه بندی مناطق در سرقت خودرو و لوازم آن:

ردیاب-ردیاب برتر-سرقت خودرو-آمار سرقت خودرو -جدول رتبه بندی مناطق در سرقت خودرو و لوازم آن

عامل مؤثر دیگر در سرقت خودرو ، محل پارک خودرو است. سعی کنید خودرویتان را در محل هایی پارک کنید که دوربین مدار بسته دارد. حتی اگر دوربین خراب یا خاموش باشد هم می تواند باعث شود که سارقان به فکر سرقت خودرو ی شما نباشند. یکی دیگر از نکاتی که به شما کمک می کند تا از سرقت در امان باشید این است که وسایل گران قیمتتان را در خودرو نگذارید و تمام جوانب احتیاط را رعایت کنید حتی اگر سیستم صوتی گران قیمتی نصب کرده اید.

معرفی بهترین دستگاه های ضد سرقت خودرو
ردیاب-سرقت -جلوگیری از سرقت

ابزارهای ضد سرقت خودرو

چگونه از سرقت خودرو ی خود جلوگیری کنیم؟ ، اما یکی از مهم ترین نکات در امنیت خودرو استفاده از ابزار ضد سرقت خودرو است. از ابزار های ضد سرقت می توان به قفل فرمان ،قفل پدال، فقل چرخ ،خاموش کن ، دزدگیر و ردیاب اشاره کرد.

به جز خاموش کن و ردیاب که به صورت کاملاً مخفی در خودرو نصب می شوند. سایر ابزار ضد سرقت قابل رویت اند و سارق با دیدن آنها از فکر سرقت بیرون می آید اما همیشه اینگونه نیست سارقان حرفه ای می توانند خودرو هایی که این گونه ابزار را نصب کرده اند هم بدزدند.

و اما ردیاب متفاوت ترین ابزار ضد سرقت خودرو است اگر می خواهید خیالتان از بابت خودرو راحت شود بهترین وسیله ی ضد سرقت خودرو ردیاب است.

ردیاب به مخفی ترین صورت در خودرو نصب می شود و همیشه شما می توانید از موقعیت خودرو مطلع شوید. همچنین قابلیت های نرم افزاری، ردیاب را کامل از تمام وسایل ضد سرقت خودرو متفاوت می سازد.

قابلیت های نرم افزاری

در زمانی که خودرو خاموش است یا برق آن وصل نیست  اگر سارقان ، خودرو را به سرقت برده باشند و سرباتری آن را جدا کنند با استفاده از باتری backup می توان تا ۲۴ ساعت خودرو را ردیابی کرد.

این قابلیت فقط برای جلوگیری از سرقت نیست برای مثال وقتی خودروی شما در کنار خیابان پارک شده و یا در قسمت پارک ممنوع خیابان ، خودرو را پارک نموده اید هرلحظه ممکن است خودرو با جرثقیل حمل شود. در این زمان ردیاب حتی در حالتیکه سوئیچ آن خاموش است به شما از طریق تماس ، پیامک و نرم افزار هشدار ارسال می نماید که خودرو ی شما در حال حرکت است. بنابراین می توانید از مشکلات بوجود آمده بعد از آن رهایی یابید.

هشدار جا به جایی خودرو

هشدار جا به جایی خودرو - ردیاب برتر - حمل خودرو باجرثقیل - پارک خودرو - پارک ممنوع - هشدار نرم افزاری

هشدار حصار جغرافیایی

ردیاب ها چه قابلیت های نرم افزاری دارند؟؛ یکی دیگر از قابلیت های ردیاب تعیین حصار جغرافیایی است. یکی از قابلیت های جالب نرم افزارهای ردیابی حصار جغرافیایی است که با تعریف و عبور دستگاه از حصار جغرافیایی ایجاد شده، هشدار ارسال خواهد کرد.

ردیاب-هشدار حصار جغرافیایی

هشدار لرزشی خودرو

هشدار لرزشی - ردیاب - جی پی اس - تصادف - بیمه - ردیاب برتر

فرض کنید که خودرویتان را در کنار خیابان پارک کرده اید. اگر تصادفی رخ دهد سیستم هشدار لرزشی ردیاب بلافاصله از طریق طریق پیامک و نرم افزار هشدار ارسال خواهد کرد و از خسارت بوجود آمده مطلع خواهید شد.

هشدار سرعت خودرو

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار ردیابی تنظیم هشدار سرعت غیر مجاز است:

ردیاب-هشدار سرعت-هشدار سرعت خودرو-هشدار سرعت غیر مجاز-ردیاب برتر

فرض کنید شخصی خودرو ی شما را قرض گرفته است می توانید با ردیابی آنلاین از سرعت آن شخص در تمام طول مسیر مطلع شوید و با قابلیت هشدار سرعت غیر مجاز از تخلفات شخص با خبر شوید. این قابلیت برای شرکت های پخش کالا ، ترانزیت ، حمل و نقل نیز مناسب می باشد.

ردیاب های خودرویی به دو دسته ی ردیاب های  سیم دار و ردیاب های بیسیم تقسیم می شوند:

ردیاب بیسیم:

این ردیاب که به ردیاب آهنربایی نیز معروف است  بوسیله ی  باتری قوی خود می تواند ۳۰ الی ۴۰ روز شارژ را در خود نگه دارد و همچنین قابلیت شنود دارد و ضد آب است.

https://radyabbartar.com/product/gp023-a/

ردیاب های سیم دار:

ساده ترین ردیاب سیم دار از تمام قابلیت های نرم افزاری پنل ردیابی برخوردار است.

و همواره می تواند به صورت آنلاین ردیابی کند.

https://radyabbartar.com/product/gp022/

ردیاب GP021

این ردیاب علاوه بر قابلیت های ردیابی رله ی قطع کن دارد این رله قابلیت خاموش کردن خودرو از فاصله های دور را دارد .البته رله قطع کن وقتی سرعت خودرو زیر ۲۰ km/h باشد می تواند خاموش می کند چنانچه سرعت بیشتر از این مقدار باشد دستور در حافظه می ماند و زمانی که سرعت به زیر ۲۰km/h برسد خودرو را خاموش می کند. همچنین این ردیاب از نظر سخت افزاری به شدت سازگار است و روی تمام خودرو ها ی سواری و سنگین و حتی موتور سیکلت نیز سازگار است.

 

https://radyabbartar.com/product/gp021/

 

ردیاب GP020

کامل ترین ردیاب خودرو ی موجود در بازار این ردیاب علاوه بر ردیابی و رله ی قطع کن قابلیت شنود و تماس دو طرفه نیز دارد هم چنین این ردیاب یک دکمه ی sos   برای مواقع خطر به همراه دارد که با فشار دادن این دکمه می توانید با سه نفر که از قبل به توسط شما دستگاه معرفی شده اند تماس بگیرید.

https://radyabbartar.com/product/gp020/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *