کاربرد ردیاب در شرکت های پخش مویرگی

شرکت های پخش وظیفه ی حمل و نقل مواد غذایی ، شوینده ،  دارویی، بهداشتی و… را دارند و یکی از مهم ترین ارکان شرکت های پخش به موقع رساندن محموله به مقصد است پس باید در نظر داشته باشند که چگونه راننده های خود را کنترل کنند. این شاید یکی از مهم ترین مشکلات شرکت های حمل و نقل است. پس اینها به این معناست که کارفرما باید مطمئن باشد که هیچ گونه بی کفایتی از طرف رانندگان صورت نمیگیرد و محموله ها به موقع به دست مشتریان قرار میگیرد.

بهترین راهکار برای کنترل رانندگان

ردیاب-ردیاب کامیون-ردیاب برتر-ردیاب برای شرکت های پخش

کاربرد ردیاب در شرکت های پخش مویرگی ، بهترین راهکار برای کنترل رانندگان یک شرکت پخش نصب یک ردیاب جی پی اس برای کامیون ها و خودرو های شرکت است. شما با نصب ردیاب می توانید در تمام مسیر رانندگان را به صورت آنلاین ردیابی کنید. این مهم ترین کاربرد ردیاب است شما تمام سرعت ها و توقف های راننده را در دست دارید و می توانید برای به موقع رسیدن زمان خواب و خورد و خوراک رانندگان را کنترل کنید.

با جی پی اس خودرو شما میتوانید مسیر رانندگان را کنترل کنید به عنوان مثال راننده برای نرفتن به سمت جاده ی اصلی به دلیل ترافیک ممکن است از مسیر های خاکی یا جاده های فرعی عبور کنند و به بارها خسارت برساند اما با ردیاب و نظارت های شما دیگر این اتفاقات صورت نخواهد گرفت.

ردیاب- ردیاب برتر-ردیاب کامیون-ردیاب برای شرکت های پخش-کاربرد ردیاب در شرکت های پخش مویرگی

محصول توصیه شده برای کامیون های پخش ردیاب کامیون GP021 است:

https://radyabbartar.com/product/gp021/

ردیاب دوربین دار برای رانندگان کامیون بسیار کاربردی است چرا که ردیاب دوربین دار می تواند علاوه بر گزارش سرعت غیر مجاز می تواند خوابالود بودن خورن و آشامیدن و سیگار کشیدن راننده را در حین رانندگی کنترل کند همچنین می توانید  جی پی اس را در قسمت بار نصب کنید تا بتوانید بار ها را به صورت کامل کنترل کنید همچنین ردیاب هایی هستند که مجهز به دماسنج و رطوبت سنج می باشند که می تواند در کامیون های یخچال دار نصب کرد تا از دما داخل آنها و شرایط سالم حمل و نقلشان با خبر شویم.

 

 

ردیاب دوربین دار GP028

بهترین جی پی اس دوربین دار موجود در بازار باکیفیت فیلم برداری ۱۰۸۰ دو دوربین در جلو وعقب و با قابلیت پخش زنده و دوربین دید در شب می باشد.

https://radyabbartar.com/product/gp028/

امنیت کامیون

کاربرد ردیاب در شرکت های پخش مویرگی ، شاید از نظر بسیاری احتمال دزدیدن کامیون یا بار کامیون کم است اما این طور نیست کافیست در گوگل سرچ  کنید دزدیدن کامیون تا این صفحه برایتان بیاید:

ردیاب- ردیاب برتر-ردیاب کامیون-ردیاب برای شرکت های پخش- امنیت کامیون- دزدیدن کامیون

 

شاید تعجب کنید ولی امروزه همه ی وسایل نقلیه و بارها سرمایه هایی به حساب می آیند که به امنیت احتیاج دارند پس باید در زمینه ی حفظ امنیت هر سرمایه ای کوشا باشیم.

پنل و نرم افزار ردیابی

پنل ردیابی-نرم افزار ردیابی-دسترسی آسان مداوم و همیشه

بدون شک نرم افزار TrackSolid یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای ردیابی بازار در دنیا است که توسط یک گروه بسیار حرفه ای پشتیبانی و بروزرسانی می شود. این نرم افزار کابردی و حرفه ای درحال حاضر توسط ردیاب برتر پشتیبانی و ارائه میشود. نرم افزار TrackSolid به دو صورت پنل تحت وب و نرم افزار موبایل برای نسخه های اندروید و IOS ارائه می گردد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *