کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی

بهره وری هرچه بهتر با استفاده از تکنولوژی جی پی اس در کشاورزی:

کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی - ردیاب برتر - ردیاب کشاورزی - جی پی اس کشاورزی - بهره وری بهتر محصولات کشاورزی

کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی ، وجود جی پی اس در صنعت کشاورزی باعث پیشرفت زمین های کشاورزی می شود در واقع با دستگاههای جی پی اس می توان ماشین آلات کشاورزی را ردیابی کرد و حتی می توان از امکان پیش بینی آب و هوا برای جلوگیری از بذرپاشی و سم پاشی در شرایط بد آب وهوا استفاده کرد. اجرای فناوری دقیق کشاورزی یا کشاورزی مخصوص با استفاده از فناوری سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) امکان پذیر می شود. فناوری GPS امکان جمع آوری داده های زمان واقعی با اطلاعات دقیق موقعیت را فراهم می آورد و منجر به ویرایش و تحلیل کارآمد داده های جمع آوری شده می شود.

  • برنامه ریزی مناسب

خدمات جی پی اس را می توان برای کشاورزی دقیق، برنامه ریزی درست، نقشه برداری از عملکرد و هدایت تراکتور استفاده کرد. چنین اطلاعاتی به کشاورزان این امکان را می دهد تا به استراتژی های مؤثر تصفیه خاک و گیاه که می تواند تولید را تقویت کند، برسند.

فناوری جی پی اس به کار در شرایط کم دید مانند باران، مه و تاریکی کمک می کند. کشاورزی دقیق به دلیل ورود ابزارهای فناوری پیشرفته به جامعه کشاورزی که دقیق تر، مقرون به صرفه تر و کاربر پسند هستند به سرعت در حال رشد است. با کمک سیستم ردیابی GPS ، کشاورزان می توانند مزایای استفاده از ردیابی مزارع خود را داشته باشند. مزایای دقیق کشاورزی نه تنها برای مزارع بزرگ با سرمایه گذاری و تجربه سرمایه های کلان بلکه همچنین برای مبتدیان جدید تجارت نیز در دسترس است. استفاده از سیستم ردیابی جی پی اس، ارزان، دارای ویژگی غنی و استفاده آسان است.

پیشنهادی:

 

ردیاب کندو زنبور عسل

  • نقشه برداری از مزارع

تولید کنندگان تجهیزات جی پی اس ابزارهای مختلفی را برای کمک به کشاورزان و تجارت های مربوط به کشاورزی در تولید دقیق و کارآمد در فعالیت های دقیق کشاورزی خود ساخته اند. دقت GPS به کشاورزان این امکان را می دهد تا نقشه های دقیق مزرعه را با زمین های چند هکتاری، مکان جاده ها و مسافت بین نقاط مورد علاقه و استفاده ایجاد و نشان دهد.

جی پی اس به کشاورزان این امکان را می دهد تا سال به سال به طور دقیق به مکان های خاص در این زمینه حرکت کنند تا نمونه های خاک را جمع آوری کرده و یا بر شرایط محصول نظارت کنند. اطلاعات مکان، توسط گیرنده های GPS برای نقشه برداری از مرزهای میدانی، جاده ها، سیستم های آبیاری و مناطق مشکل زراعی مانند علفهای هرز جمع آوری می شود. کشاورزان و ارائه دهندگان خدمات کشاورزی می توانند پیشرفت های بیشتری را انتظار داشته باشند زیرا سیستم ردیابی GPS همچنان به روز می شود.

  • کشاورزی مدرن

کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی - ردیاب برتر - ردیاب کشاورزی - جی پی اس کشاورزی - کشاورزی مدرن - ردیاب تراکتور
tractor – aerial view of a tractor at work – cultivating a field in spring with blue sky – agricultural machinery

آنچه که در ذهن ما از فناوری جی پی اس تداعی شده است تنها مربوط به ردیابی آنلاین خودرو و  ردیابی اشخاص می باشد اما شما باید بدانید که این فناوری تنها به این استفاده ها ختم نمی شود بلکه امروزه با استفاده از فناوری ردیاب می توان زمین های کشاورزی را بارور تر کرد به این صورت که از روش های سنتی در کشت و برداشت زمین های کشاورزی دست کشید و به صورت پیشرفته و مدرن تر از فناوری جی پی اس استفاده کرد.

  • فواید

نمونه برداری دقیق خاک، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها، تغییرات موضعی کاربردهای شیمیایی و تراکم کاشت را متناسب با مناطق خاص زمین کشاورزی ممکن می سازد.

پیشنهادی:  خرید ردیاب تراکتور

 

ردیابی آنلاین:

ردیاب کشاورزی - ردیاب برتر - کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی - ردیاب برتر - ردیاب کشاورزی - جی پی اس کشاورزی - ردیابی آنلاین

کاربرد جی پی اس در صنعت کشاورزی ، شما با استفاده از ردیاب خودرو می توانید تمامی ماشین آلات کشاورزی چون تراکتور، کمباین، بذرپاش و …. را ردیابی کنید و نصب جی پی اس باعث می شود که شما از موقعیت دقیق ماشین مطلع شوید و همین امر باعث جلوگیری از سرقت ماشین ها می شود زیرا تمامی ماشین های کشاورزی اکثرا گران قیمت می باشند به طوری که برخی از ماشین آلات مانند کمباین (Maaidorser) را یک کشاورز عادی توان خرید ندارد. در عین حال چنانچه ماشین به سرقت رود جای نگرانی نیست زیرا شما ریز حرکات ماشین را دارید و با مجهز کردن ماشین به ردیاب خودرو می توانید مدارک را به ماموران پلیس تحویل دهید و ماشین را پس بگیرید.

پیش بینی آب و هوا:

مسلما برای تمام شرکت های خدماتی پیش بینی آب و هوا مهم است چون باید بررسی شود که آیا در این شرایط آب و هوا می توان خدمت رسانی را انجام داد. حال شما می توانید از همین ویژگی در ردیاب خودرو برای کشاورزی استفاده کنید. زیرا اگر شما در شرایط جوی خوب آب و هوایی بذر بپاشید مسلما محصول بهتری را برداشت خواهید کرد پس مطلع بودن از وضعیت آب و هوایی برای کشاورزان مهم است که این ویژگی از کاربرد جی پی اس در کشاورزی می باشد. امکان کار از طریق جی پی اس در شرایط دید کم، نظیر باران، گرد و غبار، مه و تاریکی وجود دارد و باعث افزایش بهره وری می شود.

مشاوره و خرید

برای اطلاع از قیمت و استفاده از ردیاب جی پی اس و ردیابی ماشین آلات کشاورزی خود می توانید با شرکت ردیاب برتر در تماس باشید و از محصولات ما مانند ردیاب آهنربایی GP023A یا ردیاب GP021  استفاده کنید تا از میزان سوخت مصرفی ماشین، ریز حرکات و توقف ها و همچنین موقعیت جغرافیایی ماشین مطلع شوید و محصولات کشاورزی و کارکرد تجهیزات کشاورزی خود را بهبود ببخشید.

 

تماس و مشاوره باواحد فروش: ۴۴۰۱۸۰۳۵-۰۲۱ – ۰۹۱۲۰۳۵۸۸۳۹

 

 

پیشنهادی:  خرید، نصب و راه اندازی ردیاب خودرو

https://radyabbartar.com/blog/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b2%d8%b1%d8%b9%d9%87/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *