مزایای ردیاب خودرو برای اجاره ماشین - ردیابی آنلاین - وبلاگ ردیاب برتر

مزایای ردیاب خودرو برای اجاره ماشین

همه شرکتهای وسایل نقلیه میتوانند از مزیت های کار آمد جی پی اس خودرو برای مدیریت وسایل نقلیه خود استفاده کنند.  شرکت های اجاره خودرو بانصب ردیاب خودرو  چگونه می توانند از مزایای آن بهره مند شوند؟ برای دانستن آن باماهمراه باشید.

رفتار مشتری را ارزیابی کنید

مزایای ردیاب خودرو برای اجاره ماشین اینگونه است که برخی رانندگان می توانند باعث آسیب و زیان بیشتر نسبت به سود آن شوند. تنظیم محدودیت سرعت با توجه به داده های سرعت خودرو در جاده شما را کمک می کند تا برای مشتریانی که با سرعت غیر مجاز رانندگی می کنند جریمه در نظر بگیرید. شما یک گزارش سرعت را در دست دارید، چرا از آن استفاده نمی کنید تا هزینه های بالقوه زا ارزیابی کنید؟ برای رانندگانی که رفتار خوب داشته اند ممکن است بعضی پیشکش در نظر بگیرید تا اجاره گرفتن خودرو از شرکت شما را بارها ادامه دهند.

نظارت خودرو - مزایای ردیاب خودرو برای اجاره ماشین - وبلاگ ردیاب برتر

چرخه تجاری خود را گسترش دهید

شرایط کاری خودرو یکی از عوامل تعیین کننده ای است که بر چرخه تجاری شما تاثیر می گذارد. خرابی یا مدتی که خودرو کار نمی کند ممکن است بر برنامه مدیریت شما تا حد زیادی تاثیر داشته باشد. بنابراین، شما باید بدانید که چه موقع و کجا باید تعمیر و نگهداری به موقع را ترتیب دهید. به هر حال، شما نمی خواهید مشتریتان به صورت غیر منتظره با خرابی خودرو روبرو شود. این باعث نه تنها نارضایتی مشتری می شود بلکه ممکن است نظر منفی در مورد شرکت شما را به بار آورد.

 

ردیاب خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

احساس امنیت را در مشتریان بوجود آورید

مشتری که خودرو را اجاره می گیرد امکان دارد که در هنگام رخ دادن حادثه یا نقص خودرو سراسیمه شود و نتواند به درستی مشکل را تشخیص دهد با محل دقیق حادثه را توضیح دهد. شما چندین راه برای فهمیدن و اطلاعات بیشتر درباره مشکل بوجود آمده از طریق ردیاب را دارید.  فشار دادن دکمه درخواست کمک(  SOS ) خودرو و یا  هشدار لرزشی دستگاه به هنگام تصادف خودرو .  همه چیزی که باید انجام دهید این است که خودرو را از طریق نقشه ردیابی کنید و تعمیر کار را به آدرس دقیق بفرستید تا خودرو را تعمیر کند.

مزایای ردیاب خودرو برای اجاره ماشین

بازیابی خودروی به سرقت رفته

شرکت های اجاره خودرو همیشه با  خطر از دست دادن وسایل نقلیه خود روبرو هستند. ردیابی و نظارت بر وسایل نقلیه یک امر حیاتی است. از دست دادن وسایل نقلیه نه تنها کم شدن ده ها و صد ها میلیون تومان از سرمایه شما است، بلکه ظرفیت تجاری شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با کمک جی پی اس خودرو می توانید خودروی خود را بصورت لحظه ای و آنلاین کنترل کنید. هنگامی که خودرو به سرقت رفته است، می توانید مکان دقیق آن را ردیابی کنید و آن را دوباره به دست آورید.

gps-tracker

تماس باما:

ردیاب برتر وارد کننده ردیاب جی پی اس با کیفیت و حرفه ای می تواند راه حل ردیابی قابل اعتماد را برای شرکت های اجاره خودرو ارائه دهد. همین حالا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳

قیمت خرید ردیاب و دوربین خودرو | ردیاب برتر

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *