هنگام خرید ردیاب باید چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

هنگام خرید ردیاب باید چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟ سیستم موقعیت یابی جهانی یا GPS توسط دولت ایالات متحده توسعه یافته است. فن آوری جی پی اس شامل ۲۴ ماهواره است که این ماهواره ها در مدار سیاره زمین قرار دارند و ردیاب سیگنال های این ماهواره ها را دریافت می کند تا موقعیت مکان خود را ردیابی کند. ردیابها از چندین ماهواره استفاده می کنند تا مکان های خود را با استفاده از الگوهای مثلثی مشخص کنند. این بدان معنی است که دستگاه ردیاب با دریافت سیگنال از ماهواره های بیشتر، مکان یابی آن دقیق تر است و مکان ها را دقیق مشخص میکند.

ردیاب چه کارهای می تواند انجام دهد؟

دستگاه های جی پی اس برای ردیابی کردن افراد، حیوانات خانگی، وسایل نقلیه و چیزهای دیگر استفاده می شود. تا زمانیکه دستگاه با شخص، حیوان یا وسایل نقلیه باشد و شما بخواهید موقعیت آنرا ردیابی کنید تقریبا بلافاصله می توان موقعیت مکانی دستگاه را دریافت کنید. شما می توانید اعضای خانواده خود، اشیاء با ارزش، چمدان و یا حتی خودروی خود را بلافاصله ردیابی کنید. ردیاب همچنان ویژگی های اضافی را نیز برای شما ارائه می دهد. دستگاه جی پی اس اطلاعاتی که شما نیاز دارید را متواند از طریق پیامک یا ایمیل به شما ارسال کند، یا حتی شما می توانید به آن اطلاعات از طریق نقشه ها مجازی در هر کامپیوتر یا گوشی هوشمند دسترسی پیدا کنید.

این به این معنی است که شما قادر خواهید بود زمان خارج شدن کودکتان از مدرسه و زمان رسیدن آن به خانه را پیگیری کنید. همچنین هشدار محدودیت جغرافیایی (Geofence) به شما اطلاع می دهد که ردیاب جی پی اس در جایی خارج از منطقه مجاز است، بنابراین اگر نوجوان شما از خودروی شما استفاده میکند و یا اگر والدین سالخورده شما از مسیرهای معمول خود خارج شده باشد، شما می توانید  به راحتی موقعیت آنها را ردیابی و نظارت کنید. هنگامی که نوجوان شما با دوستان خود است و با مشکلی رو به رو میشود می توانید بزودی برای کمک اقدام کرد، به عنوان مثال، ردیاب شخصی دارای دکمه درخواست کمک (SOS) نیز است که فرزند شما می تواند با فشار دادن آن دکمه در هنگام خطر یا مشکل خاص به صورت خودکار با شما یا پلیس تماس اضطراری برقرار کند.

کارایی های ردیاب - از ردیاب و جی پی اس چه استفاده هایی میتوان کرد؟ - ردیاب -جی پی اس - گاربر ردیاب جی پی اس
ردیاب – ردیاب خودرو – کارایی های ردیاب

مکان های وسایل نقلیه به صورت تکی و یا حتی کل ناوگان نیز می تواند در عرض چند ثانیه مشخص و موقعیت یابی شود، اگر خودرو از مسیر خارج شود، جایی توقف داشته باشد و یا به درستی استفاده نشود را می توان پیگیری و نظارت کرد.

هر چیر با ارزش برای شما مانند آثار هنری، جواهرات و یا حتی چمدان در طول سفر، همچنین می تواند برای استفاده از این دستگاه ها سازگار باشد. هر دارایی یا چیزی که نیاز به نظارت آن را دارید، با استفاده از ردیاب جی پی اس بلافاصله می توانید ردیابی کنید، و شما می توانید مسیر آن را از طریق پلت فرم ردیابی دنبال کنید.

چه عواملي بايد در هنگام انتخاب ردياب GPS در نظر گرفته شود؟

هنگام خرید ردیاب باید چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟ انواع مختلف ردیاب وجود دارد، اما در انتخاب یک ردیاب، شما باید بررسی کنید که آیا چیزی که شما نیاز دارید را آن ردیاب انجام می دهد یا خیر.

هدف به کار کارگیری

قابلیت جی پی اس- ردیابی آنلاین - ردیابی
قابلیت جی پی اس- ردیابی آنلاین – ردیابی

پیاده روی؟ کوه نوردی؟ دوچرخه سواری؟ سفرهای طولانی جاده ای؟ هنگام انتخاب ردیاب جی پی اس، در مورد عملیات هایی که با آن انجام می دهید، فکر کنید.  شما انتظار دارید که ردیاب GPS برای شما چه کارهایی را انجام دهد؟ حرکت در خیابان ها ، جنگل ها، بیابان ها، فروشگاه های محبوب ماهیگیری، یا محاسبه مساحت؟ آیا هدف اصلی استفاده شما از جی پی اس برای هدایت در جاده ها می باشد؟ آیا شما خودروی خود را ردیابی می کنید؟ آیا هدف شما استفاده از ردیاب برای مدیریت ناوگان است؟ آیا شخص یا اموال با ارزش را ردیابی می کنید؟ هنگامی که هدف های خود را مشخص کردید، به شناسایی ویژگی هایی که جی پی اس باید پاسخگو به نیازهای شما داشته باشد شروع کنید.

قیمت ردیاب

بدیهی است مقدار پولی که برای خرید ردیاب در نظر دارید، تاثیر بر خرید مدلهایی که در نظر می گیرید دارد. هنگامی که شما متوجه شدید دقیقا برای چه کار می خواهید از ردیاب جی پی اس استفاده کنید و همچنین چه ویژگی هایی  واقعا نیاز دارید. شما به بهترین نتیجه در انتخاب دستگاه ردیابی خواهید رسید. همچنین توجه داشته باشید که برنامه مورد نظر شما برای استفاده از جی پی اس مفید است. اکثر ردیاب ها شامل خدمات پس از خرید نمی باشند، و سالانه باید مقداری پول برای خدمات بهتر پلتفرم پرداخت کنید.

دکمه درخواست کمک

دکمه درخواست کمک - ردیاب شخصی - ردیابی آنلاین
دکمه درخواست کمک – ردیاب شخصی – ردیابی آنلاین

دکمه درخواست کمک (SOS) در جی پی اس یک ویژگی بسیار مهم است که در هنگام خرید جی پی اس باید به آن توجه کنید، زیرا این ویژگی باعث نجات جان اشخاص در هنگام موارد اضطراری می شود. کاربر می تواند این دکمه را هنگامی که به مشکلی جدی برخورد می کنند برای اطلاع رسانی به خدمات کمک رسانی یا عضو خانواده خود فشار دهد، دستگاه به طور خودکار شماره های از قبل معرفی شده تماس می گیرد و موقعیت را به آنها ارسال می کند. ثابت شده است که این ویژگی خاص در موارد اضطراری بسیار مفید بوده است.

 

 

https://radyabbartar.com/product/gp022/

برای خرید ردیاب GP022 کلیک کنید.

اندازه ردیاب

هنگام خرید ردیاب باید چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟ یکی دیگر از چیزهای مهم به باید حتما در هنگام خرید ردیاب در نظر بگیرید اندازه ردیاب است. شما باید نظر به کاری که قرار است از ردیاب استفاده کنید اندازه آنرا در نظر بگیرید، برای مثال اگر ردیاب را برای ردیابی شخص میخواهید بکار گیرید باید اندازه ردیاب کوچک باشد، و اگر آن را برای ردیابی خودرو میخواهید اندازه زیاد مهم نیست چرا که ردیاب را می توان در نقاط مهم خودرو نصب و پنهان کرد. اگر می خواهید موتور سیکلت خود را ردیابی کنید پس حتما باید خرید ردیاب موتورسیکلت کوچک را در نظر بگیرید، پس شما می توانید خودتان بنا به نیاز خود انذازه جی پی اس را در نظر بگیرید.

نرم افزار ردیابی

ردیابی آنلاین - ردیاب - ردیاب خودرو
ردیابی آنلاین – ردیاب – ردیاب خودرو

اگر شرکتی که شما آز آن ردیاب جی پی اس خریداری کرده اید، نرم افزار مستقل ندارد، شما بسیاری از ویژگی های مفید را از دست خواهید داد. شما نمیتوانید محدودیت جغرافیایی ایجاد یا مشاهده کنید، تنظیمات حساب کاربری را نمی توانید به تغییر دهید یا مشاهده کنید، یا سایر ویژگیهای حیاتی ردیاب مانند عمر باتری را پیگیری کنید. توجه داشته باشید که اگر برنامه ردیابی در گوشی هوشمند شما نصب شده باشد، اعلان های ورود / خروج می تواند بلافاصله بر روی گوشی هوشمند شما نمایش داده شود. پلتفرم های ردیابی کامل و عالی باید به شما اجازه کنترل بیشتری بر گزارش های موقعیت مکانی را بدهند.

ضد آب بودن ردیاب

ردیاب هایی که ضد آب هستند، قادر به مقاومت در برابر پاشیده شدن آب بر روی آنها هستند، که این ویژگی از آسیب رساندن آب به سیم کشی و یا تراشه داخلی جلوگیری خواهد کرد. اگر شما از ردیاب برای حیوانات خانگی، اطفال، هواپیماهای بدون سرنشین، خودروها، کامیون ها، قایق ها و غیره استفاده می کنید، انتخاب این ویژگی ردیاب GPS مهم است. ردیاب جی پی اس که برای اهداف در فضای باز استفاده می شود باید به اندازه کافی با دوام باشد تا قیمت پرداخت شده را برای شما جبران کند.

هشدار هوشمند

هشدار هوشمند - ردیابی آنلاین - ردیاب خودرو - دزدگیر خودرو
هشدار هوشمند – ردیابی آنلاین – ردیاب خودرو – دزدگیر خودرو

مطمئنا استفاده از ردیاب به طور عمده برای ردیابی مکان دقیق اشخاص یا اموال است. اما هنگامی که هدف شما از استفاده ردیاب شامل ایمنی، بهره وری، امنیت و مدیریت مناسب باشد، شما به زودی متوجه خواهید شد که دانستن اینکه آیا محدودیت ها برداشته شده یا خیر، در انتخاب ردیاب GPS اهمیت زیادی دارد. برای اینکه اطمینان پیدا کنید که بهتر ردیابی و نظارت می کنید، دستگاهی را خریداری کنید که اگر دستگاه از یک منطقه امن خارج شود، محل خود را تغییر دهد یا فراتر از سرعت تعریف شده حرکت کند هشدار فوری برای شما ارسال کند.

پوشش آنتن دهی دستگاه

با کمک فن آوری سلولی، اطلاعات جمع آوری شده توسط ردیاب به سرور ارسال می شوند که به آن گوشی های هوشمند و رایانه ها می توانند دسترسی داشته باشند. بیشتر سیستم های ردیاب از شرکتهای خدمات ارتباطی برای انتقال داده ها استفاده می کنند. قبل ازینکه بروید تا ردیاب انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید که دستگاهی که شما خریداری می کنید، کدام خدمات ارتباطی  را بهتر پشتیبانی می کند.

قادر به ضمیمه شدن

هنگامی که شما نمی توانید دستگاه ردیاب را به هدف مورد نظر خود وصل کنید، پس دلیل استفاده از دستگاه ردیاب چی است؟ آیا بودجه شما شامل لوازم جانبی مانند، کابل، بست نصب، قاب برای نصب و ضمیمه کردن ردیاب به خودرو یا وسایل دیگر است؟ موارد مغناطیسی و ضد آب ردیاب وجود دارد که کاملا قابل حمل است و به شما اجازه می دهد تا آن را در پایین وسیله نقلیه نصب کنید، این برای زمانی بسیار کار آمد است که می خواهید ردیاب را از دید راننده پنهان کنید.

 

https://radyabbartar.com/product/gp023-a

برای خرید ردیاب آهنربایی GP023 A  کلیک کنید.

عمر باتری

با انتخاب ردیاب جی پی اس، عمر باتری بر روی نحوه ردیابی دستگاه و گزارش اطلاعات تاثیر می گذارد، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که ردیاب مورد نظر بسته به نوع زندگی شما یا خانواده شما برای استفاده مناسب است. بعضی جی پی اس های قابل حمل، با سنسورهای حرکتی هوشمند وجود دارد، به طوری که اگر خودرو در حال حرکت نباشد دستگاه ردیاب از حداقل شارژ باتری مصرف می کند. با این حال، عمر باتری و کارکرد آن بنا به مدت استفاده در روز تقریبا غیر دقیق است. اکثر دستگاها می توانند حداقل یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد کار کنند، اما باید در نظر گرفت که آنها به مدت طولانی در صورتی کار می کنند که مصرف متوسط  آن حدود ۲ ساعت در روز باشد.

نکته ها

اگر شما می دانید که فقط باید خودروی خود را نظارت و ردیابی کنید، شما می توانید یک ردیاب خودرو را به خودروی خود نصب کنید زیرا این ردیاب ها برق خود را از سیستم الکتریکی خودرو دریافت می کنند. این بدان معنی است که ردیاب خودرو نیاز به شارژ ندارد. این سیستم ها نیاز به نصب دارند که نصب این ردیاب ها بسیار سریع و ساده است، ردیاب ماشین در داخل ماشین شما به طور کامل پنهان میشود، بنابراین حتی راننده نمی داند که بر ماشین شما ردیاب نصب شده است، مگر اینکه خود شما به او بگویید. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که کار تکنیکی خودرو را دوست ندارند، شما می توانید GPS را توسط متخصصین خودرو نصب کنید، اما اگر مهارت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. نصب ردیاب خودرو سریع است و معمولا کمتر از نیم ساعت وقت شما را خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *