سرویس مدارس فرزندانتان را آنلاین ردیابی کنید!

سرویس مدارس فرزندانتان را آنلاین ردیابی کنید! همه ساله در آستانه سال تحصيلي، رفت و آمد دانش آموزان با استفاده از سرويس مدرسه به دغدغه جدي خانواده ها تبديل مي شود و تجربه نشان داده اگر سرويس مدارس ساماندهي نشود و به صورت متفرقه فعاليت كنند خسارت هاي جبران ناپذيري به جامعه وارد مي شود. ردیاب سرویس مدارس این امکان را به خانواده ها میدهد که با استفاده از آن، در نقشه موقعیت سرویس مدرسه را ببینند که چند مرتبه توقف کرده و حتی میتوان زمان انتظار برای هر توقف را مشاهده کرد.

ردیاب،سرویس مدارس،جی پی اس

سیستم موقعیت یابی جهانی یا ردیاب جی پی اس یکی از فن آوری های بسیار مهم است برای اینکه بخواهید موقعیت مکانی کسی را ردیابی کنید، با استفاده از یک دستگاه ردیاب برای مدرسه میتوان وقوع حوادث را حداقل امکان کاهش یا ازبین برد.

ردیاب سرویس مدارس این اجازه را به خانواده ها می دهد که اطلاعات مربوط به مسیر، را به صورت زمان واقعی و زمان رسیدن به خانه را دید.با استفاده از جی پی اس میتوان در نقشه مشاهده کرد که سرویس مدرسه در طول مسیر چند مرتبه توقف کرده، و همچنان می توان زمان انتظار برای هر توقف را مشاهده کرد.با استفاده از نماهای ماهواره ای میتوان این قابلیت ها را مشاهده کرد.

ردیاب اتوبوس چیست؟

ردیاب،اتوبوس،ردیاب برتر
ردیاب،اتوبوس،ردیاب برتر

پدر و مادرها با استفاده از ردیاب سرویس مدرسه می توانند همیشه ببینند که بچه هایشان کجا هستند؟ آیا خطری در راه مدرسه و در اتوبوس آنها را تهدید نمیکند؟! علاوه بر این خدمات تخصصی نیز وجود دارد که خانواده ها را قادر میسازند که زمان رسیدن اتوبوس به مدرسه را بداند….. ردیاب اتوبوس این اجازه  را می دهد تا موقعیت و اطلاعات مربوط  اتوبوس از مبدا به مقصد را (مدرسه –خانه )در کوتاه ترین زمان ممکن به دسترس شما قرار گیرد.

سیستم ردیابی اتوبوس مدرسه چگونه کار می کند:

ردیاب ،مدرسه،سرویس

شرکت هایی هستند که ناوگان اتوبوس مدرسه را برای مدارس ارائه می دهند. آنها مسئول حفظ ایمنی اتوبوس ها و عملکرد ناوگان خود هستند. آنها ردیاب را در هر اتوبوسی که قرار است خدمات ارئه دهد نصب می کنند تا آنها را پیگیری کنند و بدانند که چه مسیر را برای رفت و آمد انتخاب میکنند ،از کجا حرکت میکنند و به کجا میروند و چه میزان سوخت مصرف می کنند که اینکار باعث بهینه سازی مسیرها و کاهش هزینه های سوخت میشود.

مزیت ردیاب برای سرویس مدارس :

ردیاب،ردیاب برتر،مزیت ردیاب

از نظر ارتباط ردیاب با شرکت سرویس مدرسه میتوان به این چند ویژگی اشاره کرد:

  • مدیریت آسان تر سرویس
  • نظارت کامل بر رانندگان
  • ارتباط آسان با راننده

از نظر ارتباط والدین با ردیاب میتوان به این چند ویژگی اشاره کرد:

  • تضمین امنیت و آسایش فرزندان
  • اطلاع رسانی از موقعیت فرزند
  • ارتباط با راننده مدرسه

از نظر ارتباط راننده با ردیاب میتوان به این چند ویژگی اشاره کرد :

  • کاهش معطلی و زمان سرویس
  • ارتباط آسان با خانواده و شرکت
  • ایجاد نظم و سرعت در کار

 

تهیه محتوا: واحد آی تی-ردیاب برتر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *