۵ مزیت مهم ردیاب که برای شرکت ها بسیارمفید است؟

۵ مزیت مهم ردیاب که برای شرکت ها بسیارمفید است؟ مشتریان همیشه تحویل سریع، خدمات سریع، توانایی پیگیری حمل و نقل و سایر نیازهای تحویل را ترجیح می دهند، بنابراین برای شرکت ها دشوار است تا خواسته های مشتریان خود را بر آورده کنند. یک راه حل ساده برای هر کسب و کار این است که سیستم های ردیاب را به عنوان وسیله ای برای بهبود کسب و کار خود به کار گیرند.

وقتی که بحث استفاده از ردیاب جی پی اس برای شرکت ها می رسد، می بینیم که مزایای زیادی وجود دارد. مدیران می توانند با استفاده از ردیاب، روش بهتر برای کنترل سیستم تحویل دهی خود داشته باشند. با کمک ردیاب خودرو ، هر وسیله نقلیه را می توان نظارت و ردیابی کرد بنابراین شما تصویر دقیق از ناوگان خود خواهید داشت. در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد :‌

بهبود ایمنی

با بکارگیری ردیاب خودرو ، رانندگان مسئولیت بیشتری در جاده ها خواهند داشت زیرا می دانند که مدیریت شرکت قادر به نظارت و ردیابی مکان آنها می باشد. اگر خودرو در مسیر راه خراب شود، مدیریت می داند دقیقا که خودرو در چه مکانی قرار دارد، و می تواند به به مشکل آن سریعتر رسیدگی کند. این مزیت در شرایط اضطراری نیز بسیار مفید است، اگر راننده نیاز به توجه پزشکی داشته باشد.

ردیاب - ردیاب خودرو - نظارت خودرو - ردیابی آنلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – نظارت خودرو – ردیابی آنلاین

کاهش هزینه سوخت

شرکت ممکن است قادر به کنترل قیمت بنزین نباشد، اما زمانی که آنها دستگاه جی پی اس خودرو برای وسایل نقلیه شرکت دارند، می توانند مقدار سوختی که هر وسیله نقلیه مصرف می کند، نظارت کنند. با استفاده از نرم افزار ردیابی، آنها می توانند مصرف سوخت را بررسی کنند و در نهایت راهی برای کاهش صورتحساب سوخت پیدا کنند.

هزینه های عملیاتی کمتر

داشتن یک سیستم نظارتی برای وسایل نقلیه، مدیران را قادر می سازد تا ببینند کدام کارمندان در هنگام استفاده از خودرو های شرکت مسیر مناسب را دنبال می کنند یا خیر. نظارت بر استفاده غیر مجاز خودرو های شرکت هزینه های عملیاتی شرکت را کاهش می دهد. یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو برای شرکت ها این است زمان فعالیت های کارکنان تحت نظارت مدیریت است، کارکنان نمی توانند ادعا کنند که آنها بیش از فعالیتی که انجام داده اند ادعا کنند، زیرا سیستم ردیابی قادر به نظارت بر همه چیز از جمله زمان فعالیت هر وسیله نقلیه در جاده ها است.

 

https://radyabbartar.com/product/gp021/

برای خرید ردیاب خودرو GP021 کلیک کنید.

قابلیت بازیابی خودرو پس از سرقت

اگر خودروی شرکت به سرقت رفته باشد، ردیاب خودرو برای شما هشدار ارسال کرده و موقعیت دقیق خودروی به سرقت رفته را روی نقشه مجازی فراهم می کند. شما می توانید این اطلاعات را به مقامات مسئول ارسال کنید تا خودروی سرقت شده شرکت را بازیابی کنید و از دارایی های شرکت محافظت کنید.

ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی سرقت خودرو
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیابی سرقت خودروتذکر محدودیت جغرافیایی

افزایش بهره وری کارکنان

یکی از راه های اطمینان از بهره وری کارکنان، نظارت کارمندان با استفاده از ردیاب جی پی اس است. کارکنان شما انگیزه به کوشش به کار بهتر خواهند داشت از آنجا که آنها می دانند کارکردشان ردیابی و نظارت می شود. زمانیکه سوابق و زمان دقیق فعالیت های کارمندان در دسترس شرکت قرار داشته باشد، آنها دیگر وقت خود را هدر نخواهند داد.

ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آفلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیابی آفلاین

مزایای بسیاری از GPS برای شرکت ها وجود دارد، اما اغلب، برای کسب و کارهای بزرگ که نیاز به مدیریت تعداد زیادی کارمند دارند، مناسب است. زمانی که وسایل نقلیه و کارکنان شرکت شما به طور کامل کار می کنند، شما می توانید وقت و پول را صرفه جویی کنید. بهترین مزایای استفاده از ردیاب برای شرکت ها، مدیریت صحیح تجارت و بهبود در ارائه خدمات مشتری می باشد.

https://radyabbartar.com/product/gp023-a/

برای خرید ردیاب آهنربایی GP023 A کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *