مزیت های استفاده از ردیاب خودرو که باید بدانید؟

مزیت های استفاده از ردیاب خودرو که باید بدانید؟  سیستم های ردیاب خودرو ، همانطور که از نامشان پیدا است، اجازه می دهد تا وسایل نقلیه خود را با اساسی ترین عملکرد ردیابی کنید. کارکردهای دیگر آن شامل عملکرد خودرو، تعمیر و نگهداری، عملکرد راننده، مدیریت سوخت و تسهیل در اعزام، ارسال هشدارها و اعلان ها، جلوگیری از سرقت خودرو، فراهم کردن گزارش ها و تجزیه و تحلیل این گزارش ها را امکان پذیر می سازد. با این وجود، استفاده از ردیاب قابلیت های بیشتر را امکان پذیر می سازد که این قابلیت ها به نوع ردیاب و شرکت هایی که ردیاب خودرو را ارائه می دهند بستگی دارد.

ردیابی به صورت فعال و غیر فعال

ردیاب - ردیاب خودرو - ردیابی آفلاین
ردیاب – ردیاب خودرو – ردیابی آفلاین

سیستم های ردیاب خودرو را می توان به دو دسته فعال و غیر فعال تقسیم کرد. سیستم ردیابی غیر فعال اطلاعات ردیابی را جمع آوری کرده و در حافظه داخلی خود ذخیره می کند، که بعدا بازیابی خواهد شد. سیستم های ردیابی فعال اطلاعات را به صورت زمان واقعی یا آنلاین جمع آوری و ارسال می کنند که مزایای بیشتری را ارائه می دهد. اکثر ردیاب ها می توانند ردیابی غیر فعال و فعال را برای کاربر ارائه دهند. ردیاب هایی که هر دو نوع سیستم ردیابی را ارائه می دهند، در صورت اینکه پوشش آنتن دهی وجود نداشته باشد، اطلاعات را در دستگاه ذخیره می کنند و به محض اینکه دستگاه در پوشش آنتن دهی قرار گرفت اطلاعات را برای کاربر ارسال می کنند.

مزایای ردیاب خودرو

مزیت های استفاده از ردیاب خودرو ، پیاده سازی جی پی اس خودرو در مدیریت ناوگان چیست؟ مزایای آن چیست و چرا باید از ردیاب خودرو استفاده شود؟ یکی از مزایای استفاده از سیستم ردیاب خودرو، این است که ما می توانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم، بهبود در ایمنی کارکنان و ناوگان، ارائه خدمات بهتر برای مشتریان، بهبود در برنامه ریزی زمان، مدیریت کارکنان و همچنین مدیریت و جلوگیری از سرقت خودرو.

  • صرفه جویی در هزینه

ردیاب وسایل نقلیه می تواند مزیت مدیریت بهتر مالی را به ارمغان بیاورد. این کارکرد مربوط به اطلاعات مصرف سوخت و مدیریت بهتر سوخت است، از بین بردن رفتار ناخواسته از رانندگان مانند سرعت بیش از حد،انتخاب مسیرهای مناسب، مدیریت بهتر زمان بیکاری خودرو و تعمیر و نگهداری آن.

  • ایمنی رانندگان و خودرو ها

استفاده از ردیاب خودرو به کاهش تصادفات رانندگی کمک زیادی می کند. با استفاده از ردیاب مدیریت ناوگان یا والدین قادر خواهند بود رفتار راننده را به صورت آنلاین نظارت کنند. راننده با دانستن اینکه رفتار او توسط مدیریت یا والدین نظارت می شود، کوشش خواهد کرد تا با احتیاط کامل رانندگی کند. جی پی اس خودرو اطلاعات سرعت خودرو، موقعیت و بسیاری از اطلاعات دیگر را به صورت آنلاین ارائه می دهد که نظارت کننده می تواند در صورت پی پروایی راننده با او به تماس شود که این کار باعث جلوگیری از حوادث می شود.

https://radyabbartar.com/product/gp022/

برای خرید ردیاب خودرو GP022 کلیک کنید.

 

  • ارائه خدمات بهتر برای مشتریان

تمام اطلاعاتی که از سیستم جی پی اس وسایل نقلیه به دست می آید می تواند منجر به مدیریت بهتر تمامی فرایندهای تجاری شود. این همچنین باعث خدمات بهتر برای مشتریان می شود که به عنوان مثال اطلاعات شامل، امکان دیدن مسیر، زمان دقیق توقف، زمان بیکار و زمان ورود ممکن است.

  • استفاده از محدودیت جغرافیایی

ردیاب - ردیاب خودرو - محدودیت جغرافیایی
ردیاب – ردیاب خودرو – محدودیت جغرافیایی

این ویژگی ردیاب، حرکت خودرو را در یک منطقه محدود می سازد. محدودیت جغرافیایی با سیستم هشدار هوشمند مناسب برای محدود کردن گشت و گذار خودرو بسیار مناسب خواهد بود. این ویژگی برای والدین نیز بسیار مفید است زیرا اگر نوجوان آنها از یک محل مشخص خارج شود والدین یک هشدار از طریق پیامک یا ایمل دریافت می کند.

با کمک محدودیت جغرافیایی، رانندگان قادر به شناختن محل های کاری، مقصد های رساندن مشتری، بزرگراه ها و غیره هستند. این اجازه می دهد تا مدیران شرکت ها به سرعت وسایل نقلیه سرقت رفته خود را پیدا کنند.

  • مدیریت کارمندان

سیستم جی پی اس وسایل نقلیه می تواند مزایای مدیریت بهتر کارمندان را با توجه به اطلاعات در مورد مدیریت سوخت و نظارت بر رفتار راننده به ارمغان بیاورد. با تشکر از این ویژگی ها، کارکنان سخت کوش و کارکنان بی پروا را می توان بهتر نظارت کرد. علاوه بر این، همچنین می توانید از تمام اطلاعاتی که به دست آمده است برای آموزش بهتر رانندگان استفاده کرد.

  • بهبود مدیریت

با استفاده از سیستم های ردیاب خودرو ، کارهای اداری بهبود یافته و آسان می شود. زمان صرفه جویی شده در مدیریت می تواند برای فرایندهایی که نیاز به توجه بیشتری دارند استفاده شود، بنابراین می تواند به کسب و کار موثر تر منجر شود.

  • مدیریت زمان

مدیریت بهتر می تواند به مدیریت بهتر زمان کمک کند. با این حال، مدیریت زمان  به بهبود مدیریت بهتر کارمندان، مدیریت سوخت، نظارت بر رفتار راننده ها، ردیابی مسیرها کمک کند. همچنین ردیاب خودرو گزارش ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات تا شش ماه گذشته را در دسترس شما قرار می دهد.

  • جلوگیری از سرقت

از جمله ویژگی های رایج سیستم ردیاب خودرو، جلوگیری از سرقت است. این ویژگی زمانیکه یک رفتار مشکوک برای وسایل نقلیه شما رخ می دهد جی پی اس خودرو برای شما هشدار ارسال کند و اجازه می دهد واکنش سریع به این رفتار داشته باشید. این ویژگی همچنین می تواند از هزینه های بیش از حد برای خریداری خودروی جدید جلوگیری کند.

https://radyabbartar.com/product/gp020/

برای خرید ردیاب خودرو GP020 کلیک کنید.

 

  • بهبود در چرخه مدیریت

چرخه مدیریت برای مدیریت مناسب ناوگان ضروری است. با سیستم های ردیاب، می توان چرخه حیاطی مدیریت را بهبود بخشید با اطلاعاتی که ردیاب جی پی اس در دسترس شما قرار می دهد مانند مقدار مسیرهای طی شده، زمان متوقف بودن خودرو و غیره،  شما می توانید با در نظر گرفتن این اطلاعات به اطلاعات فنی خودرو (موتور، لاستیک ها و غیره) و زمان تعمیر و نگهداری خودرو دستیابی پیدا کنید.

مزایای زیادی برای استفاده از سیستم ردیاب خودرو در مدیریت ناوگان وجود دارد که در این فهرست جزئی از مزایای آنرا مورد بحث قرار داده ایم. با این حال، برای استفاده بیشتر از سیستم ردیاب خودرو، قبل از خرید ردیاب باید در نظر بگیرید که کدام نوع برای شما بهترین کارکرد را انجام می دهد چرا که در بازار انواع زیاد با کارکردهای مختلف وجود دارد.

 

تهیه محتوا: واحد آی تی-ردیاب برتر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *