نرم افزار Tracksolid - ردیاب برتر

راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid

اطلاعاتی درباره پلتفرم ردیابی Tracksolid که بهتر است بدانیم!

ردیابی آنلاین - ردیاب - ردیاب خودرو - راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid - ردیاب برتر
ردیابی آنلاین – ردیاب – ردیاب خودرو

راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid؛ پلتفرم Tracksolid یک نرم افزار کامل ردیابی در زمینه سیستم های ردیابی و GPS با جدیدترین فناوری است. این نرم افزار برای اولین بار در ایران توسط ردیاب برتر ارائه شد و توانست به سرعت به یک نرم افزار بسیار محبوب در بین کاربران ایرانی تبدیل شود. کاربرپسند بودن، کامل و کاربردی، بروزرسانی و پشتیبانی بسیارخوب، سرورهای بسیار قدرتمند و دارا بودن پلتفرم جامع، نرم افزار حرفه ای اندروید و IOS از مهمترین ویژگی هایی است که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز ساخته است. اگر شما در حین کار با این نرم افزار دچار برخی مشکلات شدید، لطفا راه حل های زیر را بررسی کرده و سعی کنید که خودتان آن را عیب یابی و برطرف نمایید. در این مقاله سعی داریم که اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

تمدید اکانت Whatsgps

۱٫ مکان دستگاه به روز نمی شود؟ در این مواقع چه باید کرد؟

برای پاسخ به این سوال می بایست چندنکته را بررسی کنیم؛ عوامل زیادی میتواند باعث بوجود آمدن این قضیه شود از جمله اینکه آیا سیمکارت دستگاه بوق میخورد؟ سیمکارت شارژپولی و یا اینترنت دارد؟ اتصالات دستگاه را بررسی کنید و از متصل بودن اجزای سیمکشی مطمئن شوید.

۲٫ هنگامی که دستگاه برای اولین بار فعال می شود، چرا سیستم عامل موقعیت را نشان نمی دهد؟

معمولا دستگاه تا زمانیکه فعال نشده باشد طبیعتا موقعیت آن هم روی نقشه نشان داده نمی شود. عوامل زیادی از جمله شارژ سیمکارت، فعال بودن اینترنت دستگاه و متصل بودن سرور دستگاه بسیار موثر خواهند بود.

۳٫ آیا ارسال دستور به ردیاب با اپلیکیشن امکان پذیر است؟

بله، تمام فرمان ها و دستورات پیامکی را بصورت آنلاین نیز می توان ارسال کرد.

۴٫ چه عواملی باعث عدم موقعیت دهی دستگاه روی نرم افزار می شوند؟

  • دستگاه از سه قسمت GSM,GPS,GPRS تشکیل شده است. برای نمایش موقعیت بر روی نقشه در پلتفرم و یا نرم افزار می بایست هر سه مورد فعال باشند. در غیر اینصورت امکان عدم نمایش دستگاه و یا خطا در موقعیت دهی بسیار بالا خواهد بود.

توجه: تمام دستگاه های ردیاب خودرو وابسته به سیمکارت و شبکه هستند. این نکته را توجه داشته باشید که برای موقیعت دهی بهتر دستگاه بایستی آن را در مکانی با قضای باز تست و امتحان کنید.

۵٫ وقتی نرم افزار مکان را بارگذاری نمی کند چه باید کرد؟

ابتدا بایستی مورد شماره (۱) را بررسی کنیم، مرحله بعد برای اطلاع از وضعیت GPS، دستور “#STATUS” را به سیمکارت دستگاه ارسال می کنیم تا وضعیت کاری دستگاه را چک کنیم. اگر GPS خاموش است، دستور “#WHERE” را برای فعال کردن GPS ارسال می کنیم. اگر وضعیت GPS در حال جستجو بود، باید محیط دستگاه را چک کرد که آیا دستگاه در فضای باز قرار دارد؟ یا دستگاه در فضای بسته است! و سیگنال دهی به آن ضعیف می باشد. در اینصورت بهتر است دستگاه را به بیرون ببرید تا سیگنال بهتری را دریافت کنید.

پیشنهادی:

sos چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چگونه یک ردیاب جی پی اس را خودمان عیب یابی کنیم؟

راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid - ردیاب برتر

راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid ؛ ردیاب اشتباه موقعیت می دهد؟ برق دستگاه قطع شده است؟ سیمکارت دستگاه خاموش است!  آیا می خواهید این مشکلات را سریعا رفع کنید؟ شاید بتوانید قبل از تماس با پشتیبانی، بدنیست این مراحل عیب یابی را امتحان کنید!

برق دستگاه قطع شده است؟

درصورت دریافت اعلام هشدار مبنی بر قطع شدن برق دستگاه باید آن را کامل جدی بگیرید. در این زمان، بایستی سریعا با پشتیبانی شرکت مربوطه تماس گرفته و موضوع را به آن ها اطلاع دهید تا کارشناسان نصب علت آن راشناسایی و رفع نمایند.

در صورت حمل خودرو با جرثقیل و یا تصادف آیا دستگاه به ما هشدار ارسال می کند؟

در پاسخ به این دو سوال بایستی گفت که قطعا این امکانات وجود دارد. دستگاه های جی پی اس خودرو دارای سنسور حرکتی حتی در زمان پارک خودرو و بسته بودن سوئیچ خودرو می باشند. همچنین بافعال بودن سیستم لرزشی درصورت ضربه و آسیب دیدن خودرو دستگاه به شما هشدار ارسال می نماید.

سیم کارت مشکلی ندارد اما اتصال دستگاه همچنان قطع است؟

جی پی اس در شرایطی که دستگاه خارج از یک فضا یا مکان بسته باشد به خوبی آنتن خواهد داد و سیگنال دریافت میکند. مجددا در یک نقطه و مکانی که سیگنال بهتری وجود دارد دستگاه را تست کنید.

پیشنهادی:

استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان خاص

  • چرا جی پی اس من شارژ نمی شود؟

در صورتی که از ردیاب سیم دار بر روی وسایل نقلیه خود استفاده می کنید می بایست حتما از وصل بودن سوکت برق و سیمکشی های آن ها مطمئن شوید.

  • هیچ سیگنال GPS یافت نمی شود و قادر به متصل شدن نیست، چطور میشود آن را برطرف کرد؟

دستگاه زمانی که در شرایطی قرار بگیرد که آنتن دهی ضعیف باشد مانند زیرزمین، پارکینگ، تونل ها و… قادر به ارسال دیتا نخواهند بود. در این شرایط، می بایست تغییر مکان داده و به نقطه بهتری روید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که هیچ مانعی برای دریافت سیگنال وجود ندارد. تمام موارد فلزی شیشه جلو اتومبیل باعث کاهش سیگنال در دستگاه ردیابی می شود. برای جلوگیری از این اشباع ها، پیشنهاد می کنیم نصب دستگاه توسط کارشناسان حرفه ای صورت گیرد.

  • علت خطادهی در موقیعت دهی دستگاه چه پارامترهایی می باشند؟

بطورکلی میتوانیم این سوال را اینگونه پاسخ دهیم که تمام دستگاه های جی پی اس وابسته به سیم کارت و شبکه هستند. درصورتیکه آنتن دهی سیمکارت ضعیف باشد قطعا در کیفیت موقعیت دهی تاثیرگذار خواهد بود. محصولات شرکت ردیاب برتر و جیپیران با استفاده از تکنولوژی هایی جدیدی که ارائه شده (LBS,WIFI) توانسته اند احتمال خطادهی و نقاط کور شبکه را تا حدود بسیار زیادی برطرف نمایند.

تماس با پشتیبانی

 

نکته پایانی، هر زمان که دچار چنین مشکلاتی شدید و نتوانستید آن را عیب یابی کنید، تیم پشتیبانی ردیاب برتر در هر ساعت از شبانه روز آماده ی پشتیبانی و خدمات رسانی به شما دوستان عزیز می باشد و در تلاش است که امنیت و آرامش شما دوستان و کاربران گرامی را فراهم آورد  ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “راهنمای عیب یابی ردیاب و اپلیکیشن Tracksolid”

  1. یعقوب اسکندری نیم‌رخ
    یعقوب اسکندری

    با سلام من الان چند سال است که از دستگاه ردیاب شما استفاده میکنم الان مدتی است که پیام روشن ‌خاموش شدن برای من ارسال نمیشود به نصاب مراجعه کردم نتوانستنایراد را رفع کنند لطفا راهنمایی نمایید نرم افزار روی گوشی هم تراک سولید است
    نوع گوشی آیفون

    1. مدیر و نویسنده نیم‌رخ

      باسلام و احترام
      لطفا به شماره ی ۰۹۱۹۷۷۷۷۲۵۲ در واتس اپ پیام بدین
      یا با پشتیبانی به شماره ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳ تماس بگیرید
      قطعا مشکلتون بررسی و حل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *