ردیاب خودروهای شخصی

ردیاب برتر ،ردیاب خودرو،ردیاب خودرو شخصی-ردیاب خودروهای شخصی
ردیاب خودرو شخصی

امروزه در اکثر خودرو ها شاهد هستیم که وسیله ی نقلیه خود را با نصب دزدگیرخودرو محافظت میکنند ولی بازهم احساس ناامنی برای وسیله خود را دارند ما در این اینجا بهترین راه حل را به شما پیشنهاد میکنیم و نصب جی پی اس برای خودرو های شخصی شماست زیرا قابلیت های بالایی دارد نسبت به دزدگیر دارند. با استفاده از ردیاب جی پی اس برای خودرو شخصی  شما میتوانید از وسیله نقلیه خود برای جلوگیری از سرقت محافظت کنید. زیرا شما میتوانید به صورت آنلاین ماشین خود را بر روی موبایل خود مشاهده کنید.

نرم افزار ردیابی خودروهای شخصی

ردیاب خودرو های شخصی-ردیاب خودروهای شخص-جی پی اس خودرو های شخصی-نرم افزار track solid
جی پی اس خودرو های شخصی

با نصب نرم افزار Tracksolid و دریافت حساب کاربری ایجادشده  از سوی شرکت خریداری شده میتوانید از امکانات این اپلکیشن استفاده نمایید. قابلیت بسیار خوب این نرم افزار محیط کاربرپسند و امکانات متنوع نسبت به نرم افزار های دیگر می باشد. میتوانید این نرم فزار را بر روی گوشی های اندروید ،  IOS نصب و استفاده کنید در این نرم افزار شما میتوانید حرکت اتومیبل و موقعیت وسیله نقلیه خود را به صورت آنلاین و آفلاین مشاهده نمایید.

برای خرید ردیاب جی پی اس خودرو باید به چیزی دقت کنیم ؟

ردیاب برتر-ردیاب خودرو های شخصی-جی پی اس خودرو-ردیاب خودرو-خرید ردیاب قبل از نصب
راهنمایی خرید جی پی اس
  1. قیمت :

قیمت ردیاب با دیگر دستگاه ها از نظر مزایا و و یژگی هایی که دارند کاملا متفاوت است اما بعداز خرید ردیاب شما باید هزینه ای بابت استفاده از نرم افزار ، اطلاعات و حتی هزینه بابت شارژ دستگاه ردیاب تقبل کنید که این کار باعث هزینه ی زیادی برای شما می شود. شرکت ردیاب خودرو (جیپیران) این راه را برای شما آسان کرده و به شما خدماتی از قبیل ۱ سال خدمات رایگان بدون گرفتن شارژ و پشتیبانی ارائه می دهد و شما دیگر نیازی نیست هزینه ای بابت شارژ دستگاه بدهید.

۲٫ویژگی

همان طور که میدانید ردیاب های خودرو انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای مزایای خاص و قیمت متفاوت هستند ، اگر تنها شما آن چه که از دستگاه می خواهید ردیابی است ، بسیار ساده است. اما بسیاری از گزینه ها ویژگی های خاص خودشان را دارند که می توانند به جز قابلیت ردیابی کارهای دیگر اعم از تماس دوطرفه ، sos و … داشته باشند.

۳٫ ردیاب سیم دار یا بیسیم

ردیاب های بیسیم چقدر میتواند شارژ را نگه دارد ؟ کارایی کدام یک بهتراست؟ بی سیم تمام دستگاه های ردیابی که شرکت ردیاب خودرو(جیپیران) ارائه میدهد دارای ۱۸ ماه گارانتی تعویض و حتی ۳ روز تست رایگان می باشند.

ویژگی های سیستم ردیابی جی پی اس :

ردیاب برتر ،ویژگی ردیاب ،ویژگی جی پی اس ،ردیاب خودرو
ویژگی جی پی اس
  1. با استفاده از جی پی اس برای خودرو شخصی تان شما میتوانید سرعت و حرکت خودرو خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید
  2. میتوانید با کار گذاشتن جی پی اس برای خودرو های شخصی (دولتی) زمان ورود و خروج ماشین را در نقشه مشاهده کنید
  3. با استفاده از جی پی اس شما میتوانید تمام موقعیت های خودرو شخصی خود را اعم از توقف ،حرکت و…..تا ۶ ماه نگهداری کنید.
  4. با استفاده از کار گذاشتن جی پی اس بر روی خودرو شخصی شما میتوانید اگر خودرو توسط جرثقیل حمل شد به ما هشدار میدهد

فرق ردیاب بی سیم و سیم دار :

ما در اینجا کاملترین ردیاب سیم دار را با ردیاب بیسیم مقایسه میکنیم.

 ویژگی ردیاب سیم دار :

ردیاب برتر،ردیاب خوردرو ،کامل ترین ردیاب خودرو ،ردیاب برای خودرو های شخصی
کامل ترین ردیاب خودرو

۱٫ موقعیت یابی خودرو  به صورت آنلاین و آفلاین :

ردیاب باسیم این قابلیت را دارد که شما تمام مسیر هایی که طی کرده اید را  به صورت آنلاین نمایش دهد. در حالت آفلاین نیز با ارسال دستورات مربوطه می توانید از وضعیت خودرو اطلاع پیداکنید.

۲٫ قابلیت رله قطع کن (خاموش کن) :

زمانی که خودرویتان به سرقت می رود شما چه عکس العملی نشان می دهید؟ با استفاده از قابلیت خاموش کن دستگاه می توانید خودرو را هرکجا که باشد آن را خاموش کنید و این را باید در نظر بگیرید که سرعت خودرو شما باید زیر ۲۰ کیلومتر باشد.

۳٫ میکرفون جهت تماس دوطرفه :

یکی از بهترین قابلیت هایی که میتوان برای این ردیاب در نظر گرفت ویژگی تماس دوطرفه است. اگر بخواهیم در مورد این قابلیت مطلبی بگوییم مانند مزیت دکمه SOS می باشد یعنی  وقتی شما در جای اضطراری قرار گرفته اید ضمن اینکه موقعیت خود را به مخاطب خود ارسال کرده اید میتوانید با استفاده از قابلیت میکروفون  با مخاطب خود تماس برقرار کنید و وضعیت خود را اعلام کنید.

۴٫ دکمه SOS :

این قابلیت مانند میکروفون از مزیت بالایی برخوردار است زیرا با استفاده از این ویژگی میتوانید از شماره هایی که قبلا به دستگاه معرفی کرده اید درخواست کمک نمایید.

۵٫ هشدار لرزش خودرو :

این قابلیت از حساسیت سنسور بالایی برخودار است که میتوانیم با استفاده از تنظیمات نرم افزار این حساسیت را کم کنیم و زمانی اتفاق میوفتد که به ماشین شما ضربه ای وارد شود (تصادف ) یا ماشین شما جا به جا شود (حمل باجرثقیل).

۶٫هشدار ضعیف بودن باتری پشتیبان :

شاید نگران این باشید که اگر برق خودرو به هر دلیلی قطع شد آیا باز هم ردیاب GP020 میتواند به شما موقعیت بدهد ؟ بله : زیرا با قطع برق خودرو به هر دلیلی با استفاده از باتری پشتیبان تا ۱۲ الی ۲۴ ساعت به صورت استند بای موقعیت را در خود ذخیره میکند.

ردیاب بی سیم:

ردیاب برتر،ردیاب آهن ربایی،ردیاب مغناطیسی،ردیاب خودرو ،ردیاب بی سیم
ردیاب آهن ربایی
  • نکته مهمی که میتوانیم برای ردیاب بیسیم اشاره کنیم قابلیت محکم بودن و باتری آن است. باتری های ردیاب بیسیم این قابلیت را دارند که میتوانند به صورت انلاین و تا یک ماه به شما موقعیت بدهند حتی شما میتوانید برای این ردیاب تنظیماتی از قبیل زمان تعریف کنید یعنی شما میتوانید به ردیاب زمان بدهید که چه زمان هایی به شما موقعیت بدهد که این کار باعث صرفه جویی در باتری می شود.

 

  • در صورت جدا شدن ردیاب به شما پیغام یا هشدار میدهد.

حال شاید شما وقتی ویژگی های ردیاب باسیم را بخوانید این را در نظر بگیرید که ردیاب باسیم بهتر از بی سیم است ولی هر ردیاب برای هرکاری خوب نیست و بستگی به شرایط آن دارد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *