وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید! - وبلاگ ردیاب برتر

مهمترین دلایلی که از چی پی اس خودرو استفاده می شود؟

مهمترین دلایلی که از چی پی اس خودرو استفاده می شود؟

مهمترین دلایلی که از چی پی اس خودرو استفاده می شود؟ ما همه می توانیم با این واقعیت موافق باشیم که تکنولوژی زندگی ما را بسیار ساده تر و آسان تر ساخته است. و بسیار راحت است وقتی بخواهیم اموال با ارزش خود را ردیابی و نظارت کنیم. جی پی اس خودرو به شما این اجازه را می دهد تا هر زمان که بخواهید موقعیت خودرو خود را پیدا نمایید. ما ارزش اموال ارزشمند شما را درک می کنیم به همین خاطر به شما استفاده از ردیاب خودرو را پیشنهاد می کنیم که با نصب آن به شما ردیابی آنلاین و پیگیری موقعیت دقیق را ارائه می دهد.

قطعا برای شما ایمنی خانواده و فرزندانتان اهمیت دارد یا درصورت انتقال  اموال ارزشمندتان به مکانی دیگر میخواهید آن را ردیابی کنید یا پلیس مضنونان را در صورت سرقت خودرو پیگیری کند، ردیاب GPS به شما کمک می کند تا خودروی شما به بهترین روش ممکن در امان باشد.

ردیاب خودرو به شما کمک می کند که آرامش خاطر داشته باشید

شما همیشه نگران به سرقت رفتن خودروی خود هستید و اینکه چه راهکاری برای آن بیاندیشید که این نگرانی از بین برود. جی پی اس خودرو طوری طراحی شده است که موقعیت خودروی شما را در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید به شما نشان می دهد. علاوه بر این، سیستم جی پی اس در محاسبات ابری یکپارچه شده است که شما را قادر می سازد تا به اطلاعات موقعیت خودروی خود با استفاده از هر دستگاه هوشمندی دستیابی پیدا کنید.

صرفه جویی در هزینه مصرف سوخت

ردیاب ماشین که در خودروی شما نصب است می تواند کوتاه ترین مسیر را برای رفتن شما از آن مسیر محاسبه کند و در نتیجه در مصرف سوخت شما صرفه جویی می شود. برنامه های ردیابی پیشرفته در تلفن ها هوشمند و جی پی اس ماشین می توانند هزینه های سوخت و مصرف سوخت را تخمین بزنند که در نتیجه منجر به صرفه جویی در هزینه سوخت می شود.

معایب مزایا و تفاوت ردیاب و دزدگیر در چیست؟

کاهش سوخت
کاهش سوخت

مدیریت و صرفه جویی در زمان

ردیاب جی پی اس می تواند به صورت آنلاین برای شما داده های ترافیکی را ارائه می دهد که برای صاحب خودروکمک می کند تا مسیر درست با وقت کم را برای رسیدن به مقصد انتخاب کند که همین باعث می شود تا هم در مدیرت زمان و هم در صرفه جویی زمان بسیار تاثیر گذار باشد.

جلوگیری از سرقت رفتن خودرو

یکی از مهمترین مزایای ردیاب خودرو جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو است. ردیاب خودرو که از ویژگی خاصی برخوردار است می تواند مانند دزدگیر خودرو عمل کند، در صورت هرگونه حرکت غیر مجاز جی پی اس برای صاحبخودرو  از طریق پیامک یا ایمیل هشدار ارسال نماید. در بدترین حالت یا در صورت سرقت رفتن خودرو پلیس و صاحب خودرو می توانند موقعیت دقیق خودرو را ردیابی کنند و دوباره خودرو را پیدا کنند.

ردیابی آنلاین
ردیابی آنلاین

پشتیبانی از تماس در موارد اضطراری

تصور کنید که خودروی شما در شب خراب شده یا دچار تصادف می شوید و در محلی که هیچ دسترسی به هیچ شخص و یا مرکز امدادی ندارید. در این مواقع چه باید کرد؟ بهترین راه حل چیه؟  جی پی اس خودرو نصب شده در خودرویتان شما در این مواقع بسیار سودمند است. شما می توانید اطلاعات موقعیت جی پی اس را برای مراکز پشتیبانی ارسال کنید با این کار آنها به آسانی موقعیت شما را پیدا کرده و به کمک شما می آیند.

ردیاب خودرو CK03

آیا نصب ردیاب خودرو باعث امنیت بیشتر فرزندانتان می شود؟

نوجوانان به رانندگی به سرعت بالا بسیار علاقه دارند. رانندگان نوجوان از هیجان رانندگی با سرعت بالا لذت می برند، اما خطرات با سرعت بالا رانندگی کردن را درک نمی کنند. ردیاب جی پی اس خودرو می توانند برای والدین اطلاعات سرعت خودرو را به صورت آنلاین ارائه دهد. شما با استفاده از ردیاب خودرو می توانید محدودیت سرعت نیز برای خودرو تعریف کنید تا در صورت رانندگی با سرعت بالا ردیاب جی پی اس برای شما از طریق پیامک یا ایمیل هشدار را ارسال کند. شما با دریافت هشدار می توانید با فرزند خود تماس گرفته و از او بخواهید که با سرعت پایین رانندگی کند. رانندگی با سرعت بالا می تواند منجر به تصادف شود و باعث آسیب رساندن به او شود، بنابراین نظارت بر رانندگی فرزندانتان بسیار مهم است.

نظارت سرعت خودرو
نظارت سرعت خودرو

تعریف محدودیت (حصار) جغرافیایی برای خودرو

با نصب ردیاب خودرو شما می توانید برای خودرو محدودیت جغرافیایی تعریق کنید. زمانی که فرزند شما باخودرو بیرون می رود شاید محل یا مکانهایی باشد که شما ترجیح می دهید از آنجا دوری کند، با تعریف محدودیت جغرافیایی هنگامی که خودرو در آن محدود وارد شود و یا از محدوده خاصی خارج شود ردیاب جی پی اس به شما هشدار از طریق پیامک یا ایمیل ارسال خواهد کرد و شما می توانید بسیار سریع برای جلوگیری از رفتن او به آن محل اقدام کنید.

البته راه های زیادی برای استفاده کردن از محدودیت جغرافیایی است، شما می توانید چندین محدودیت جغرافیایی تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر شما یگ فروشگاه مورد علاقه دارید و اغلب اوقات برای خرید به آن نمی روید، می توانید یک محدودیت جغرافیایی برای آن ایجاد کنید تا هر زمان فرزند یا همسر شما از آن موقعیت تعریف شده عبور کند ردیاب جی پی اس برای شما هشدار ارسال کند تا برای شما چیزی که نیاز داشتید را خریداری کند. شما با استفاده از ویژگی محدودیت جغرافیایی ردیاب خودرو می توانید کارهای زیادی را انجام دهید.

تذکر محدودیت جغرافیایی - مهمترین دلایلی که از چی پی اس خودرو استفاده می شود؟
تذکر محدودیت جغرافیایی

 

قیمت خرید ردیاب و دوربین خودرو | ردیاب برتر

دسترسی به اطلاعات موقعیت خودرو تا شش ماه گذشته

ردیاب خودرو اطلاعات موقعیت و مسیر هایی که خودرو از رفته است را تا شش ماه گذشته در سرور ذخیره می کند. شما در هر کجا و هر زمان که بخواهید می توانید با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر به آن اطلاعات دستیابی پیدا کنید و موقعیت ها و مسیرهای طی شده در گذشته خودرو را بررسی کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *