ردیابی کانتینر - ردیابی کانتینری - ردیاب کانتینر

همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟

استفاده از جی پی اس برای ردیابی کانتینرها

ردیاب - ردیاب کانتینر - جی پی اس - جی پی اس کانتینر - همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟ - وبلاگ ردیاب برتر
همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟

 

 

در آغاز سال ۲۰۱۷ تقریباً ۵۰۰۰ کشتی بارکشی کانتینر در جهان وجود داشت، و تعداد زیادی از سازمان های حزب اول به شرکت های حمل و نقل برای حمل کالا در سرار جهان متکی بودند.   پس از اینکه سیستمهای موقعیت یابی جهانی (GPS) در اواسط تا اواخر ۱۹۹۰ محبوب شد، ردیابی کانتینر بیشتر شایع شد.

به طوریکه هر دو طرف از احزاب میتوانستند مزایایی را به دست می آوردند با دانستن اینکه کشتی بارکشی که سفر اقیانوسی خود را شروع میکند و کی به مقصد میرسد.

میلیونها کانتینر امروزه توسط حمل و نقل استفاده میشود. با هر کانتینر، ارزش ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار کالا حمل میشود، جالب است که بدانید فقط تعداد کمی از آنها به سیستم های ردیابی و جی پی اس تجهیز شده اند. باروی کارآمدن جی پی اس GPS برای حمل و نقل میتوان تصمیم گرفت که آن یک گزینه قابل قبول است.

 

ردیابی لحظه به لحظه کانتینر:

 همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟ کانتینرهای به سرقت رفته یا گم شده را میتوان به صورت آنی (Real-Tme) با تکنولوژی GPS ردیابی کرد. این بدان معنی است که شما میتوانید نه تنها این واقعیت را مشخص کنید کانتینر شما به سرقت رفته است بلکه میتوانید موقعیت آنرا مشخص کرده و در کمترین زمان ممکن باز گردانده شود.

ردیاب کانتینر - جی پی اس کانتینر  - ردیاب آهنربایی کانتینر
ردیابی کانتینر

استفاده و نصب آسان:

می توانید با تهیه و خرید ردیاب آهنربایی در کمترین زمان آن را برروی کانتینر نصب نمایید. این دستگاه ها بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و اتصالات اضافی کاملا بیسیم می باشند و نصب بسیار آسانی دارند و میتوانید بصورت مخفی آن را نصب نمایید.

مطلع نگهداشتن مشتریان:

همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟ در رابطه به اینکه کانتینر های شما از کجا می آیند و یا کجا تحویل داده شده است، موانع زیاده وجود دارد که میتواند برنامه های حمل و نقل را تحت تاثیر قرار دهد مثل طوفان دریایی، بلاهای طبیعی در زمین یا حتی خارج شدن قطار از خط و رویدادهای ترافیکی. بدون شک شما میتوانید به مشتریانی که کانتینرها را دریافت میکنند اجازه دهید اطلاعات ردیاب شما را به صورت آنی و لحظه ای مشاهده کنند.

آنها میتوانند موقعیت کانتینر خود را ببینند و حتی میتوانند پیش بینی کنند چه زمانی به دستشان میرسد. اگر شما مایل رفتن به آنجا نیستید، شما میتوانید از اطلاعات جی پی اس برای تحویل دقیق تر و ارسال سریع به هر مشتری که نیاز به زمانبندی دارد استفاده کنید.

هشدارهای استثنایی برنامه:

همه چیز درباره ردیاب کانتینر که باید بدانید؟ هشدارها همواره برای دلایل مختلف بسیار مفید هستند، شما میتوانید هشدارها را برای خروج از محدوده تعریف شده و یا تلاش برای دستکاری ردیاب نصب شده تنظیم کنید. این رویدادها اغلب مشکلات بالقوه را با کانتینر شما نشان میدهد و هشدارها برای شما اطلاعات هشدار رخ داده را فراهم میکنند تا بتوانید به درستی رسیدگی و بررسی کنید.

اکنون که فناوری ردیاب (GPS) موجود است و در قالب حمل و نقل کانتینرها به صورت شگفت انگیزی کار میکند، تنها سوالی که باقی مانده است این است که چرا شما نباید جنبه های زیادی را که ردیاب برای کسب و کار شما ارائه میدهد، در نظر بگیرید؟ و چرا باتوجه به این همه مزیت بزرگ از آن استفاده نمی کنید؟

 

 کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو را ازکجا تهیه کنیم؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *