با جی پی اس موتورسیکلت امنیت موتورسیکلت خود را بالا ببرید؟

با جی پی اس موتورسیکلت امنیت موتورسیکلت خود را بالا ببرید؟ این روزها سرقت موتورسیکلت در حال افزایش است، زیرا مقایسه به خودروها دزدیدن آن بسیار آسان است، سارق می تواند به راحتی بر آن سوار شود بدون سر وصدا و اینکه کسی متوجه شود موتورسیکلت را به سرقت ببرد. اگرچه بعضی  از موتوسیکلت های پیشرفته هشدار دزدگیر را دارن اما بیشتر دزدان با تجربه می دانند که چگونه این دستگاها را غیر فعال کنند.

خوشبختانه، ردیاب های جی پی اس موتورسیکلت از قیمت مناسب و کارایی بالا برخوردار هستند. ردیاب موتورسیکلت برای شما نه تنها بررسی موقعیت و امنیت موتور را ارائه می دهد، بلکه شما می توانید از اطلاعات ساعت های سفر، مسافت پیموده شده، گزارش سرعت و موارد دیگر نیز می توانید دسترسی پیدا کنید. گرچه دستگاه ردیاب موتور مزایای بسیار زیادی دارد، ما در اینجا بعضی از آن مزایا اشاره می کنیم:

ارسال هشدار در صورت حرکت غیرمنتظرانه

ردیاب موتورسیکلت در صورت حرکت کردن موتور بدون اجازه شما برای شما هشدار از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می کند. علاوه بر این، در صورت به سرقت رفتن موتور شما می توانید موقعیت دقیق موتور خود را ردیابی کنید و در عرض چند دقیقه موتور خود را دوباره به دست آورید.

ابعاد کوچک و نصب آسان ردیاب موتور

یکی از مزایای مهم ردیاب موتورسیکلت نصب آسان آن است. ردیاب موتور می تواند به راحتی در موتور شما نصب شود و نصب آن وقت کمی را دربر خواهد گرفت. ردیاب موتور سیکلت از ابعاد کوچکی برخوردار است که باعث میشود به خوبی در موتور شما و دور از چشم سارقان پنهان شود.

ردیاب CK02

تعریف محدودیت جغرافیایی

دستگاه ردیاب موتورسیکلت دارای ویژگی های زیادی است، یکی از آن وِیژگی ها محدودیت جغرافیایی است که شما می توانید برای موتورسیکلت خود تعریف کنید. برای مثال اگر یکی از دوستان یا آشناها موتور شما را قرض بگیرد، شما می توانید با استفاده از ردیاب موتورسیکلت محدودیت جغرافیایی برای موتور خود تعریف کنید تا هنگامی که موتورسیکلت از محدوده تعریف شده خارج شد برای شما جی پی اس موتورسیکلت هشدار از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کند. البته شما می توانید چندین محدودیت جغرافیایی در مکانهای مختلف تعریف کنید.

تعریف محدودیت جغرافیایی - با جی پی اس موتورسیکلت امنیت موتورسیکلت خود را بالا ببرید؟
                                                   تعریف محدودیت جغرافیایی

 

معایب مزایا و تفاوت ردیاب و دزدگیر در چیست؟

قطع کردن برق موتور از راه دور توسط ردیاب جی پی اس

ردیاب جی پی اس موتور می تواند در توقف دادن موتورسیکلت شما را کمک کند. اگر کسی در تلاش سرقت موتور شما باشد شما می توانید برق موتورسیکلت را با استفاده از ویژگی خاص ردیاب موتور قطع کنید که این کار باعث توقف و خاموش شدن موتورسیکلت میشود.

ارسال هشدار در صورت روشن شدن موتورسیکلت

اگر کسی در تلاش روشن کردن بدون اجازه موتور شما باشد برای شما جی پی اس موتور ازطریق پیامک یا ایمیل هشدار ارسال می کند، که شما با دریافت هشدار می توانید برای جلوگیری از سرقت رفتن موتورسیکلت خود بسیار زود اقدام کنید.

ارسال هشدار در صورت جدا شدن از موتورسیکلت

هنگامیکه شخصی بخواهد ردیاب نصب شده را از موتور جدا کند درک خواهد کرد که این کار به این راحتی هم نیست چرا که ردیاب جی پی اس برای صاحب موتور پیام هشدار cut off ارسال خواهد کرد. شما با دریافت این پیام خواهید فهمید که شخصی قصد غیر فعال کردن جی پی اس را دارد تا از ردیابی موتور جلوگیری کند.

ذخیره اطلاعات موتورسیکلت تا شش ماه

ردیاب جی پی اس موتور اطلاعات مسیرهایی طی کرده است را تا شش ماه گذشته در سرورها ذخیره سازی می کند، که شما می توانید در هر زمان و مکان با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر به اطلاعات مسیر های طی شده، موقعیت ها و جزئیات دیگر دستیابی پیدا کنید و آنها را بررسی کنید.

ردیابی آفلاین
ردیابی آفلاین

باتری پشتیبان در صورت قطع شدن برق موتور

ردیاب سیمی موتور برق خود را از باتری موتور تغذیه می کند، اما اگر باتری شارژ تمام کند یا برق موتور بنا بر هر مشکلی قطع شود، ردیاب موتور شروع به استفاده کردن از باتری پشتیبان خود می کنند که این باتری ها نظر به نوع ردیاب از یک روز الی یک هفته اگر موتور جایی پارک باشد می تواند موقعیت خود را ردیابی کند، اگر موتور در حال حرکت باشد از ۵ الی ۲۴ ساعت می تواند به صورت آنلاین به ردیابی موقعیت خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *